Αντέχουμε ή όχι αμέτρητα αδιάβαστα mails; Tι δείχνει αυτό για τον χαρακτήρα μας
Έχουμε μηδέν μη αναγνωσμένα mails ή άπειρα να μας περιμένουν; Υπάρχουν δύο τύποι ανθρώπων σε αυτόν τον κόσμο που μπορούν να κατηγοριοποιηθούν βάσει αυτής της απάντησης .
Βλέπεις τα μηνύματα, τα διαβάζεις, τα αφήνεις αρχειοθετημένα
Αυτό το άτομο διαβάζει το μήνυμα ή το mail, στέλνει μια απάντηση εάν ζητηθεί και, στη συνέχεια, είτε το διαγράφει (επειδή δεν είναι πλέον χρήσιμο) είτε το αρχειοθετεί σε έναν συγκεκριμένο φάκελο. Ο αριθμός των email του κυμαίνεται συνήθως γύρω στο μηδέν.
Ο Larry Rosen, Ph.D., ερευνητής ψυχολόγος και συγγραφέας του "iDisorder: Understanding Our Obsession With Technology and Overcoming its Hold on Us", παραδέχεται ότι ανήκει σε αυτή την κατηγορία.
Ο εγκέφαλος ενός τέτοιου τύπου είναι μοναδικά συνδεδεμένος ώστε να αντιδρά αρνητικά όταν αντιμετωπίζει ένα σωρό μη αναγνωσμένα μηνύματα. «Ένα τεράστιο, εκρηκτικό εισερχόμενο απελευθερώνει νευροδιαβιβαστές που βασίζονται στο στρες, όπως η κορτιζόλη, που τους κάνει να αγχώνονται», λέει ο Rosen. Η διατήρηση ενός τακτοποιημένου inbox καταπνίγει αυτό το άγχος, τουλάχιστον προσωρινά.
Τελικά, προτείνει ο Rosen, η στρατηγική σας για τη διαχείριση email εξαρτάται από την επιθυμία σας για έλεγχο.
Έχεις λίγα μη αναγνωσμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Σύμφωνα με την Pamela Rutledge, Ph.D., διευθύντρια του Media Psychology Research Center, υπάρχουν μερικές πιθανές εξηγήσεις για αυτού του είδους τη συμπεριφορα. Το ένα είναι η τελειομανία: «Οι τελειομανείς αποθηκεύουν τα αναγνωσμένα email με την ιδέα ότι θα τα διαβάσουν όλα [τελικά]», λέει η Rutledge στο Business Insider. «Αυτοί οι ίδιοι άνθρωποι θα έχουν μια λίστα υποχρεώσεων που είναι τόσο μεγάλη που δεν μπορεί να είναι χρήσιμη» και ένα σωρό ρούχα που πρέπει να πεταχτούν ή να πάνε στο ράφτη στο πίσω μέρος της ντουλάπας.
Ουσιαστικά, η αποθήκευση μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένας τρόπος να παραπλανούν τον εαυτό τους ότι πιστεύουν ότι θα καταφέρουν να τα κουλαντρίσουν όλα.
Δεν διαβάζεις ή διαγράφεις μηνύματα χωρίς καν να τα ανοίξεις
Σύμφωνα με τον Ron Friedman, Ph.D., συγγραφέα του "The Best Place to Work: The Art and Science of Creating a Extraordinary Workplace", το να διατηρείς εκατοντάδες ή χιλιάδες αδιάβαστα email στα εισερχόμενά σου δεν είναι απαραίτητα μια προβληματική συμπεριφορά. Παρόλο που ο Friedman προειδοποιεί να μην εξάγουμε γενικά συμπεράσματα σχετικά με την προσωπικότητα και την ψυχολογική κατάσταση των ανθρώπων από τις συνήθειες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους, προσφέρει μερικές πιθανές εξηγήσεις για αυτήν την τάση. Το να αφήνετε τα email αδιάβαστα μπορεί να σημαίνει ότι είστε καταβεβλημένοι ή απελπισμένοι από τον όγκο της εργασίας σας. Από την άλλη πλευρά, το να τακτοποιείτε τα mails σας τελικά σας κάνει απλώς να χάνετε χρόνο και δεν σας βοηθά να επιτύχετε πρόοδο. Και αυτό είναι ένα σημάδι ευφυΐας αρκεί να κάνετε σωστά τις δουλειές σας...
0 Σχόλια