Όσο συνεχίζουμε να κάνουμε αγορές μέσω ίντερνετ, όλο και περισσότερο εμπιστευόμαστε την αγορά μεταχειρισμένων, με τους ειδικούς να προβλέπουν ότι η μεταπώληση θα γνωρίσει μεγάλες δόξες τα επόμενα χρόνια. Κι ενώ αυτό είναι ένα υπέροχο νέο για τη μόδα και εκεί έξω υπάρχουν πλέον πολλοί αξιόπιστοι ιστότοποι μεταπώλησης για να επιλέξεις, πρέπει επίσης να διασφαλίσεις ότι ψωνίζεις προσεκτικά όταν πρόκειται για αγορά μεταχειρισμένων ειδών, ιδιαίτερα αν το κάνεις online.
Σύμφωνα με τον ιστότοπο μεταπώλησης πολυτελών ειδών Vestiaire Collective, το 61% των διαδικτυακών χρηστών έχουν κάποια στιγμή εξαπατηθεί αγοράζοντας ψεύτικα designer είδη, οπότε αξίζει πάντα να κάνεις τη δέουσα έρευνά σου όταν πρόκειται να επενδύσεις σε ένα μεταχειρισμένο προϊόν, ιδιαίτερα εάν πρόκειται να ξοδέψεις χρήματα πριν το δεις με τα ίδια σου τα μάτια.
Η Fanny Moizant, συν ιδρύτρια της Vestiaire, δίνει συμβουλές στο Harper’s Bazaar για πώς να καταλάβεις αν η νέα σου designer αγορά είναι πλαστή ή όχι. Φρόντισε να δώσεις προσοχή στα παρακάτω, ζητώντας συγκεκριμένες φωτογραφίες ή ελέγχοντας τα συγκεκριμένα στοιχεία του προϊόντος αυτοπροσώπως (αν είναι δυνατόν), πριν προβείς σε αγορά ή διασφαλίζοντας ότι ταιριάζει με τις προδιαγραφές μόλις το παραλάβεις.
Έλεγξε την ποιότητα του υλικού από το οποίο κατασκευάστηκε η τσάντα
Αυτό μπορεί να είναι το πρώτο στοιχείο ενός πλαστού προϊόντος. Εάν το αντικείμενο υποτίθεται ότι είναι δέρμα, θα πρέπει να το αισθανθείς και να μυρίζει σαν δέρμα.
Ρίξε μια προσεκτική ματιά στο υλικό
Θα πρέπει να φαίνεται στέρεο και να μην κάνει βαθουλώματα και δεν πρέπει να έχει ραγίσματα.
Η εργασία των ραφών είναι ένας άλλος τομέας στον οποίο πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή
Οι κακές ραφές είναι συχνά ένας σημαντικός λόγος για να εντοπίσεις αν κάτι είναι ψεύτικο. Οι ανομοιόμορφες, κεκλιμένες ή ανάποδες ραφές είναι σημάδι ενός κακά κατασκευασμένου αντικειμένου.
Μια φθηνή επένδυση είναι μια άλλη ένδειξη που πρέπει να προσέξεις.
Προσπάθησε να νιώσεις την ποιότητα και επιθεώρησε προσεκτικά το χρώμα. Οι παραχαράκτες συχνά δουλεύουν μέσα από φωτογραφίες, οι οποίες μπορούν να αλλοιώσουν τον τόνο του χρώματος της επένδυσης, οδηγώντας τους σε λάθος απόχρωση.
Το λογότυπο είναι μια άλλη εύκολη περιοχή λάθους για τους παραχαράκτες
Είναι πραγματικά σημαντικό να γνωρίζεις τις λεπτομέρειες εδώ, οπότε βεβαιώσου ότι γνωρίζεις τις ιδιαιτερότητες του λογότυπου της μάρκας.
Έλεγξε τις τσέπες
Η τσάντα που κοιτάζεις έχει τον σωστό αριθμό τσεπών όπως στο συγκεκριμένο αυθεντικό μοντέλο;
Τέλος, έλεγξε την εσωτερική ετικέτα για τυχόν αποκλίσεις
Είναι το λογότυπο κεντραρισμένο, υπάρχει ολόγραμμα ή σειριακός αριθμός; Εάν υπάρχει σειριακός αριθμός, είναι στη σωστή σειρά; Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να το ελέγξεις σε σύγκριση με αυτό που γνωρίζεις ότι είναι αυθεντικό.
0 Σχόλια