Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ►

Σιδηροδρομικό δυστύχημα στο Δερβένι 1968

Σιδηροδρομικό δυστύχημα στο Δερβένι 1968

30 Σεπτεμβρίου 1968


34 άτομα σκοτώνονται και 125 τραυματίζονται στη χειρότερη σιδηροδρομική τραγωδία στην Ελλάδα.
Ο Σιδηροδρομικός Σταθμός Δερβενίου (παλαιός) ήταν σιδηροδρομικός σταθμός στο Δερβένι της Κορινθίας, επί της γραμμής Πειραιά - Πάτρας.
Ο σταθμός εγκαινιάστηκε το 1885. Στις 30 Σεπτεμβρίου 1968 από σύγκρουση αμαξοστοιχίας με προπορευόμενη σταθμευμένη συνέβη το πλέον πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στην Ελλάδα με 34 νεκρούς.
Σιδηροδρομικό δυστύχημα στο Δερβένι 1968
Στις 9 Ιουλίου 2007, ο σταθμός έπαυσε να λειτουργεί, καθώς επρόκειτο να αντικατασταθεί από τον νέο ομώνυμο σταθμό, ενώ ο παλαιός συνέχισε να χρησιμοποιείται μόνο για εκδρομική λειτουργία μέχρι το 2009, οπότε και έκλεισε οριστικά.
Τελικά, κατόπιν τοπικών αντιδράσεων, ο νέος σταθμός, στο ύψος της σήραγγας Δερβενίου, δεν κατασκευάστηκε. Υπάρχει πρόθεση της περιφέρειας Πελοποννήσου για μέσο σταθερής τροχιάς από Κόρινθο έως Δερβένι.
Από τις 22 Ιουνίου 2020, η περιοχή του Δερβενίου προς Αίγιο και Αθήνα θα καλύπτεται από τον σιδηροδρομικό σταθμό Λυγιάς Κορινθίας.

ΣΧΟΛΙΑ

0 Σχόλια