Μια διαφήμιση που προβάλλεται στο Super Bowl έχει ελληνική έμπνευση και συγκινεί.
Οι διαφημίσεις που προβάλλονται στα διαλείμματα του Super Bowl υπολογίζεται ότι φτάνουν σε πάνω από 100 εκατομμύρια ανθρώπους. Φέτος μία από αυτές έχει ελληνική έμπνευση και όχι τυχαία, καθώς CEO της ασφαλιστικής εταιρείας New York Life Insurance, που προωθεί, είναι ο ελληνικής καταγωγής Theodore Mathas.
«Οι αρχαίοι Έλληνες είχαν τέσσερις λέξεις για την αγάπη», ακούγεται να λέει ο εκφωνητής, για να παρουσιάσει στη συνέχεια τις έννοιες της φιλίας, της στοργής, του έρωτα και της ίδιας της αγάπης, «το πιο αξιοθαύμαστο είδος που χρειάζεται θάρρος, θυσίες, δύναμη. Η αγάπη είναι πράξη». Κολλητοί, αδέρφια, γονείς και παιδιά, αλλά και ηλικιωμένα ζευγάρια γίνονται οι πλέον χαρακτηριστικοί εκφραστές αυτών των συναισθημάτων σε ένα σποτ που μπορεί να διαρκεί μόλις 1 λεπτό, αλλά προλαβαίνει να αγγίξει τις πιο ευαίσθητες χορδές του θεατή.
Δείτε το:
Οι διαφημίσεις που προβάλλονται στα διαλείμματα του Super Bowl υπολογίζεται ότι φτάνουν σε πάνω από 100 εκατομμύρια ανθρώπους. Φέτος μία από αυτές έχει ελληνική έμπνευση και όχι τυχαία, καθώς CEO της ασφαλιστικής εταιρείας New York Life Insurance, που προωθεί, είναι ο ελληνικής καταγωγής Theodore Mathas.
«Οι αρχαίοι Έλληνες είχαν τέσσερις λέξεις για την αγάπη», ακούγεται να λέει ο εκφωνητής, για να παρουσιάσει στη συνέχεια τις έννοιες της φιλίας, της στοργής, του έρωτα και της ίδιας της αγάπης, «το πιο αξιοθαύμαστο είδος που χρειάζεται θάρρος, θυσίες, δύναμη. Η αγάπη είναι πράξη». Κολλητοί, αδέρφια, γονείς και παιδιά, αλλά και ηλικιωμένα ζευγάρια γίνονται οι πλέον χαρακτηριστικοί εκφραστές αυτών των συναισθημάτων σε ένα σποτ που μπορεί να διαρκεί μόλις 1 λεπτό, αλλά προλαβαίνει να αγγίξει τις πιο ευαίσθητες χορδές του θεατή.
Δείτε το:
0 Σχόλια