Αεροπορικές Τρέλες! (Από αναφορές της U.S.A.F.)
Οι αναφορές προβλημάτων δίνονται από τους πιλότους στους μηχανικούς εδάφους και αυτοί αφού τα λύσουν αναφέρουν την λύση:
Π = Αναφορά Προβλήματος
Λ = Αναφορά Λύσης
Π: Το αριστερό εσωτερικό λάστιχο του κυρίως συστήματος προσγείωσης σχεδόν θέλει αντικατάσταση.
Λ: Το αριστερό εσωτερικό λάστιχο του κυρίως συστήματος προσγείωσης σχεδόν έχει αντικατασταθεί!
Π: Πτήση επιτυχής αλλά η Αυτόματη Προσγείωση είναι αρκετά βαριά.
Λ: Σε αυτό το αεροσκάφος ΔΕΝ υπάρχει Αυτόματη Προσγείωση.
Π: Ο έλικας #2 έχει διαρροή λαδιού.
Λ: Διαρροή λαδιού #2 κανονική, διαρροές στους #1, #3, #4 ανύπαρκτες.
Π: Κάτι στο πιλοτήριο είναι χαλαρό.
Λ: Κάτι βιδώθηκε σταθερά στο πιλοτήριο.
Π: Ενδείξεις διαρροών στο δεξί κύριο σκέλος συστήματος προσγείωσης.
Λ: Οι ενδείξεις απομακρύνθηκαν.
Π: Ο ήχος του ΔΜΕ (σ.τ.μ: σύστημα ναυτιλίας) είναι απίστευτα ισχυρός.
Λ: Ο ήχος ρυθμίσθηκε σε πιο πιστευτό επίπεδο.
Π: Παρά πολλά νέκρα έντομα στην καλύπτρα.
Λ: Παραγγείλαμε καινούρια, ζωντανά.
Π: Το σύστημα αναγνώρισης ΙΦΦ δεν δουλεύει.
Λ: Το σύστημα ΙΦΦ ποτέ δεν δουλεύει όταν είναι στη θέση Οff.
Π: Ο κινητήρας #3 χάθηκε.
Λ: Ο κινητήρας #3 βρέθηκε στη δεξιά πτέρυγα (σ.τ.μ: στη θέση του!) μετά από πρόχειρη έρευνα.
Π: Ο αυτόματος πιλότος στη θέση 'σταθερό υψόμετρο' δίνει κάθοδο 200 ποδών / λεπτό.
Λ: Το πρόβλημα δεν αναπαράγεται στο έδαφος.
Π: Οι κλείδες τριβής κάνουν τις μανέτες να κολλάνε.
Λ: Για αυτό βρίσκονται εκεί.
Οι αναφορές προβλημάτων δίνονται από τους πιλότους στους μηχανικούς εδάφους και αυτοί αφού τα λύσουν αναφέρουν την λύση:
Π = Αναφορά Προβλήματος
Λ = Αναφορά Λύσης
Π: Το αριστερό εσωτερικό λάστιχο του κυρίως συστήματος προσγείωσης σχεδόν θέλει αντικατάσταση.
Λ: Το αριστερό εσωτερικό λάστιχο του κυρίως συστήματος προσγείωσης σχεδόν έχει αντικατασταθεί!
Π: Πτήση επιτυχής αλλά η Αυτόματη Προσγείωση είναι αρκετά βαριά.
Λ: Σε αυτό το αεροσκάφος ΔΕΝ υπάρχει Αυτόματη Προσγείωση.
Π: Ο έλικας #2 έχει διαρροή λαδιού.
Λ: Διαρροή λαδιού #2 κανονική, διαρροές στους #1, #3, #4 ανύπαρκτες.
Π: Κάτι στο πιλοτήριο είναι χαλαρό.
Λ: Κάτι βιδώθηκε σταθερά στο πιλοτήριο.
Π: Ενδείξεις διαρροών στο δεξί κύριο σκέλος συστήματος προσγείωσης.
Λ: Οι ενδείξεις απομακρύνθηκαν.
Π: Ο ήχος του ΔΜΕ (σ.τ.μ: σύστημα ναυτιλίας) είναι απίστευτα ισχυρός.
Λ: Ο ήχος ρυθμίσθηκε σε πιο πιστευτό επίπεδο.
Π: Παρά πολλά νέκρα έντομα στην καλύπτρα.
Λ: Παραγγείλαμε καινούρια, ζωντανά.
Π: Το σύστημα αναγνώρισης ΙΦΦ δεν δουλεύει.
Λ: Το σύστημα ΙΦΦ ποτέ δεν δουλεύει όταν είναι στη θέση Οff.
Π: Ο κινητήρας #3 χάθηκε.
Λ: Ο κινητήρας #3 βρέθηκε στη δεξιά πτέρυγα (σ.τ.μ: στη θέση του!) μετά από πρόχειρη έρευνα.
Π: Ο αυτόματος πιλότος στη θέση 'σταθερό υψόμετρο' δίνει κάθοδο 200 ποδών / λεπτό.
Λ: Το πρόβλημα δεν αναπαράγεται στο έδαφος.
Π: Οι κλείδες τριβής κάνουν τις μανέτες να κολλάνε.
Λ: Για αυτό βρίσκονται εκεί.
0 Σχόλια