Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ►

Τι είναι το A.Human

Η νεότερη μόδα στον κόσμο, ακούει στο όνομα A.Human. 

Πρόκειται για μια νέα τάση που υπάρχει, η οποία….μετατρέπει τους ανθρώπους . Οι άνθρωποι βάζουν για παράδειγμα φτερά στο στήθος τους, ώστε να μοιάζουν με πτηνά κλπ.
Πρόκειται για κάποιου είδους εμφυτεύματα, τα οποία αλλάζουν στην κυριολεξία την εξωτερική εμφάνιση των ανθρώπων.
Το A.Human λοιπόν, είναι εδώ και αποτελεί την τελευταία λέξη της μόδας. Οι διάσημοι το δοκίμασαν και τώρα είναι σίγουρο ότι θα το δοκιμάσουν και οι απλοί πολίτες. Υπάρχει η επιλογή να βάλει κανείς εμφυτεύματα χωρίς να κάνει επέμβαση!
Εδώ και μία εβδομάδα, οι διασημότητες κοινοποιούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μια καινούργια τη μόδα, τη μετατροπή του σώματος: από το κολιέ που «φουσκώνει» το δέρμα στον λαιμό της Κιμ Καρντάσιαν - και φωτίζεται με τους χτύπους της καρδιάς της - έως τα φτερά στο στήθος της Κρίσι Τέιγκεν.
Από τις 5 έως τις 30 Σεπτεμβρίου, στο νούμερο 48 της Mercer Street στη Νέα Υόρκη, οι περίεργοι μπορούν να επισκεφθούν την «εμπειρία» που ακούει στο όνομα «A. Human»: ένα ταμπλό σκηνικών, τεχνολογίας, προσθετικών μελών και ηθοποιών, με την πρόθεση να γίνει πιο δυσδιάκριτη η γραμμή μεταξύ πραγματικότητας και φαντασίας. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι επισκέπτες μπορούν να περιμένουν έναν «ανατρεπτικό παιγνιότοπο, όλο θεάματα που σε αφήνουν με το στόμα ανοιχτό, ήχους και εμπειρίες».
Μπορούν να «αγοράσουν» βιολογικές φτέρνες που αναδύονται από το πόδι τους - το A. Human nautilus - ή έναν κορσέ που παραπέμπει στο Alien του Γκίγκερ - το A. Human corset SS19. Η συλλογή των «ενδυματολογικών» προτάσεων έχει προκύψει από συνεργασία με τον ντιζάινερ Nicola Formichetti και την καλλιτέχνη του μέικ απ Isamaya Ffrench.
Δημιουργώντας την έκθεση «A. Human», ο διαφημιστής Simon Huck είχε στόχο να ρίξει το γάντι στο μέλλον της μόδας. «Όταν σκέφτεσαι το μέλλον, το σκέφτεσαι σκοτεινό, δυστοπικό - είναι όλες αυτές οι εικόνες που σου έρχονται στο μυαλό» δήλωσε στο Vogue.
«Δεν ήθελα να δημιουργήσω έναν ουτοπικό κόσμο, αλλά σαφώς και ήθελα να δημιουργήσω έναν κόσμο που θα ήταν αισιόδοξος, ή τουλάχιστον ουδέτερος. Θέλαμε να χρησιμοποιήσουμε το μέλλον της μόδας και το μέλλον της αυτο-έκφρασής μας σαν έναν τρόπο να κοιτάξουμε στο μέλλον. Έτσι γεννήθηκε το ήθος του "A. Human"» πρόσθεσε.

Δείτε μερικές εικόνες:

ΣΧΟΛΙΑ

0 Σχόλια