Η σέξι και διάσημη -πλέον- περφόρμερ έχει ίσως έναν από τους δυσκολότερους γενέθλιους χάρτες αλλά ταυτόχρονα διαθέτει ένα ουσιαστικό συγκριτικό πλεονέκτημα. Όχι, δεν εννοώ αυτό που φαντάζεστε αλλά τη δυνατότητα της να ζει σε δύο κόσμους, σε δύο παράλληλες γραμμές, χωρίς αυτό να αποτελεί άμεσα πρόβλημα για την ίδια. Από αυτήν την άποψη η θητεία της στους Mystique, εκτός από τους φανερούς πόντους που προσθέτει στο βιογραφικό της, έχει και μια μυστική συμβολική σημασία.
Είναι σχεδόν αδύνατον να συναντήσεις έναν Ιχθύ που να μην έχει κρυφό ένα σημαντικό κομμάτι της ζωής του. Και σαν να μην έφτανε το δισυπόστατο των Ιχθύων,, έρχεται μια ακόμη εξ ορισμού δισυπόστατη -η Σελήνη στους Διδύμους- να μετατρέψει ένα απλό «διπλό» σε ...πολυκομματική βουλή, όπου οι πλειοψηφίες αλλάζουν κατά το δοκούν. Και βέβαια το ερώτημα είναι «ποιος τέλος πάντων κυβερνά αυτόν τον τόπο;»
Ποιο το πραγματικό όνομα της Ελένης Φουρέιρα ΕΔΩ
Όμως ο ισχυρός Κρόνος τραβάει την κουρτίνα και χαράσσει διαχωριστικές γραμμές όπως κάναμε μικροί στα θρανία. «Από εδώ δικό μου κι από εκεί δικό σου». Έτσι το εσωτερικό τοπίο που διαμορφώνεται στον ψυχικό κόσμο της Ελένης Φουρέιρα μοιάζει με εκείνο της Ικαρίας που από τη νότια πλευρά είναι κακοτράχαλη, ενώ από τη βόρεια θυμίζει εξωτικό νησί. Ή ακόμη καλύτερα με το ψυχροπολεμικό Βερολίνο, χωρισμένο σε ανατολικό και δυτικό. Και οι δύο κόσμοι συμβιώνουν, αγνοώντας ηθελημένα ο ένας την ύπαρξη του άλλου.
Στην κυριολεξία «δεν γνωρίζει η δεξιά, τι ποιεί η αριστερά» κι αυτό την βοηθά να μην μπλοκάρει σε έναν φαύλο κύκλο που θα μπορούσε να της στερήσει τα πάντα ή να τη στείλει κατευθείαν στις αγκαλιές των ψυχιάτρων.
Το τ-τετράγωνο ανάμεσα στον Ήλιο τη Σελήνη και τον Κρόνο είναι η μια όψη του νομίσματος: Ενοχική, ανασφαλής, υπεύθυνη, εργατική, ρεαλίστρια και έτοιμη να περικόψει οτιδήποτε χρειάζεται για να πετύχει τους στόχους της, διαλέγει συχνά το δύσκολο δρόμο απαιτώντας διαρκώς περισσότερα από τον εαυτό της.
Αυτός ο σχηματισμός είναι και το μέτρο της ατυχίας της, που δεν θα παραλείψει να την επισκέπτεται συχνά-πυκνά.
Η αποδοχή της από τους «άλλους», το βασικό προαπαιτούμενο από κάθε Κρόνο που σέβεται τον εαυτό του, είναι μαζί ευλογία και κατάρα, αφού από τη μια τη δεσμεύει σε πρέπει και κανόνες, δημιουργώντας όλες τις προϋποθέσεις για μια μελλοντική καταθλιπτική κατάρρευση, από την άλλη όμως της δίνει το κίνητρο να είναι πάντα ετοιμοπόλεμη και εκεί που προστάζει το καθήκον.
Αρωγοί της σε αυτήν την προσπάθεια θα είναι πάντα ο Δίας και η Δήμητρα, με το τετράγωνο τους να κερδίζει το κάτι παραπάνω στις προτιμήσεις του κοινού.
Ο Ουρανός σε σύνοδο με τη Δήμητρα συμβάλλει σε πρωτοτυπία και απροσδόκητες επιλογές, για να λειτουργήσει ωστόσο στην εντέλεια θα πρέπει πρώτα να ξεπεραστούν οι ανασφάλειες του Κρόνου. Μετά τα τριάντα θα είναι εύκολο αλλά μέχρι τότε ο πλανήτης των εκπλήξεων θα βρει άλλους τρόπους να μας -και να την- αιφνιδιάσει, τόσο ευχάριστα όσο και δυσάρεστα.
Οι υποσχέσεις για μια δημιουργική απόδραση στο εξωτερικό ή την ευφάνταστη παρουσία της στα media, έχουν το ενεργειακό αντίβαρο τους σε απροσδόκητες ανατροπές-αμφισβητήσεις και μάλλον ανεπιθύμητες εμπειρίες κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού.
Στα άλλα ταξίδια βέβαια, αυτά της καθημερινότητας, η Σελήνη της στους Διδύμους, ευφυής σύμμαχος στις πρακτικές κατευθύνσεις του Κρόνου και ιδανική αποσκευή για την επικοινωνία της με κάθε είδος ανθρώπου, την κρατά γαντζωμένη από την πραγματικότητα, επινοώντας όποτε χρειαστεί την εικόνα που οι άλλοι θέλουν να δουν.
Όσο ισχυρή είναι όμως η προσγειωμένη «Κρόνια» πλευρά του χαρακτήρα της άλλο τόσο είναι και η φευγάτη «Ποσειδώνια» στη ζωή της.
Ο πλανήτης της φαντασίας έχει αναλάβει το δύσκολο έργο να καταπραΰνει και να μετουσιώσει τις απόλυτες συνισταμένες του Πλούτωνα, συγκροτώντας παράλληλα το «αντίπαλο δέος» του Κρόνου.
Και οι συνθήκες που τον αναδεικνύουν σε αδιαμφισβήτητο πρωταγωνιστή είναι το τ-τετράγωνο που σχηματίζει ως αστρικός με τον Ήλιο και τη Σελήνη. Έτσι, με δεδομένο τον «μοιραίο» χαρακτήρα των αστρικών θέσεων, μια καλλιτεχνική καριέρα που οι πρώτες αιτίες της πηγάζουν από τον Ιχθυακό Ήλιο, προάγεται από προσδοκία σε πραγματικότητα.
Συνάμα, ο ενεργός Ποσειδώνας ισοσταθμίζει δυνητικά και τις μηδενιστικές Πλουτώνιες πλευρές, εξωραΐζοντας τις ή πιο απλά περνώντας τις μέσα στην τέχνη.
Κάθε χάρτης με έντονο Πλούτωνα -και η Ελένη Φουρέιρα διαθέτει ...άφθονο- χρειάζεται ένα ενεργειακό αντικλείδι, ώστε το πάθος, τα πάθη, οι εμμονές και οι ισορροπίες σε τεντωμένο σκοινί να μην καταλήξουν σε ένα αυτοκαταστροφικό κρεσέντο. Και η διευκολυνόμενη αντίθεση που σχηματίζει ο Ποσειδώνας με τον Άρη και τον Πλούτωνα παρέχει την ουσιαστική δυνατότητα για ενεργειακές υπερβάσεις μέσα από την τέχνη, για αποδράσεις από την κόλαση ανάλογες με αυτήν στο Midnight Express.
Ο χορός και το τραγούδι είναι πραγματικά μια υπόθεση ζωής και θανάτου για την supernova της εγχώριας showbiz. Κι όσο κρατιέται ζωντανή στη σκηνή δεν έχει να φοβηθεί τίποτε.
Μόνον αν εγκλωβιστεί στην άβυσσο των συναισθημάτων της και απεμπολήσει τα δημιουργικά της δικαιώματα, μόνον τότε κινδυνεύει να βρεθεί στη χώρα του μηδενός.
Και οι πιθανότητες για να συμβεί αυτό είναι 50-50.
Βλέπετε, το τ-τετράγωνο ανάμεσα στην Αφροδίτη, τον Άρη και τον Πλούτωνα δεν είναι παίξε-γέλασε. Μπορεί να της προσδίδει μια μυστηριακή γοητεία και να την κάνει υπέρ του δέοντος επιθυμητή, ο τρόπος όμως που βιώνει τον έρωτα είναι απόλυτος και οι εμπειρίες της θέλει-δεν θέλει ακραίες. Στην πραγματικότητα έλκει τον κίνδυνο σαν ένα αγρίμι που ισορροπεί στην άκρη του γκρεμού και είναι φυσικό αυτή η κοσμική ρώσικη ρουλέτα να μην της «κάθεται» πάντα στην άδεια θαλάμη. Θα έλεγα μάλιστα ότι συνήθως βρίσκει τη γεμάτη...
Η χαμηλή αυτοεκτίμηση είναι η αιτία των δεινών της αφού όσο κι αν ακούγεται παράξενο για μια γυναίκα με τέτοια φυσικά προσόντα, είναι πάντα «έτοιμη» να υποκύψει σε κάθε αρσενική μετριότητα που υποδύεται τον σωτήρα.
Όσο για το δισυπόστατο μιας προσωπικότητας, όπου μέσα της δίνουν μάχη ο Κρόνος με τον Ποσειδώνα η συνήθης κατάληξη είναι το «κάνε ότι θέλεις αρκεί να μην σε βλέπουν».
Και από αυτήν την άποψη η μυστική ζωή της Ελένης Φουρέιρα θα παρουσιάζει πάντα ένα εξαιρετικό ενδιαφέρον.
Υ.Γ. Η Ελένη Φουρέιρα σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες γεννήθηκε στις 7/3/87 και η παραπάνω ανάλυση-παρουσίαση έγινε με βάση αυτό το δεδομένο. Ως «ώρα γέννησης» έχει χρησιμοποιηθεί η 12η μεσημβρινή, γι αυτό δεν θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας τον Ωροσκόπο ή την οικοθεσία.
www.astrology.gr
Ποιο το πραγματικό όνομα της Ελένης Φουρέιρα ΕΔΩ
Όμως ο ισχυρός Κρόνος τραβάει την κουρτίνα και χαράσσει διαχωριστικές γραμμές όπως κάναμε μικροί στα θρανία. «Από εδώ δικό μου κι από εκεί δικό σου». Έτσι το εσωτερικό τοπίο που διαμορφώνεται στον ψυχικό κόσμο της Ελένης Φουρέιρα μοιάζει με εκείνο της Ικαρίας που από τη νότια πλευρά είναι κακοτράχαλη, ενώ από τη βόρεια θυμίζει εξωτικό νησί. Ή ακόμη καλύτερα με το ψυχροπολεμικό Βερολίνο, χωρισμένο σε ανατολικό και δυτικό. Και οι δύο κόσμοι συμβιώνουν, αγνοώντας ηθελημένα ο ένας την ύπαρξη του άλλου.
Στην κυριολεξία «δεν γνωρίζει η δεξιά, τι ποιεί η αριστερά» κι αυτό την βοηθά να μην μπλοκάρει σε έναν φαύλο κύκλο που θα μπορούσε να της στερήσει τα πάντα ή να τη στείλει κατευθείαν στις αγκαλιές των ψυχιάτρων.
Το τ-τετράγωνο ανάμεσα στον Ήλιο τη Σελήνη και τον Κρόνο είναι η μια όψη του νομίσματος: Ενοχική, ανασφαλής, υπεύθυνη, εργατική, ρεαλίστρια και έτοιμη να περικόψει οτιδήποτε χρειάζεται για να πετύχει τους στόχους της, διαλέγει συχνά το δύσκολο δρόμο απαιτώντας διαρκώς περισσότερα από τον εαυτό της.
Αυτός ο σχηματισμός είναι και το μέτρο της ατυχίας της, που δεν θα παραλείψει να την επισκέπτεται συχνά-πυκνά.
Η αποδοχή της από τους «άλλους», το βασικό προαπαιτούμενο από κάθε Κρόνο που σέβεται τον εαυτό του, είναι μαζί ευλογία και κατάρα, αφού από τη μια τη δεσμεύει σε πρέπει και κανόνες, δημιουργώντας όλες τις προϋποθέσεις για μια μελλοντική καταθλιπτική κατάρρευση, από την άλλη όμως της δίνει το κίνητρο να είναι πάντα ετοιμοπόλεμη και εκεί που προστάζει το καθήκον.
Αρωγοί της σε αυτήν την προσπάθεια θα είναι πάντα ο Δίας και η Δήμητρα, με το τετράγωνο τους να κερδίζει το κάτι παραπάνω στις προτιμήσεις του κοινού.
Ο Ουρανός σε σύνοδο με τη Δήμητρα συμβάλλει σε πρωτοτυπία και απροσδόκητες επιλογές, για να λειτουργήσει ωστόσο στην εντέλεια θα πρέπει πρώτα να ξεπεραστούν οι ανασφάλειες του Κρόνου. Μετά τα τριάντα θα είναι εύκολο αλλά μέχρι τότε ο πλανήτης των εκπλήξεων θα βρει άλλους τρόπους να μας -και να την- αιφνιδιάσει, τόσο ευχάριστα όσο και δυσάρεστα.
Οι υποσχέσεις για μια δημιουργική απόδραση στο εξωτερικό ή την ευφάνταστη παρουσία της στα media, έχουν το ενεργειακό αντίβαρο τους σε απροσδόκητες ανατροπές-αμφισβητήσεις και μάλλον ανεπιθύμητες εμπειρίες κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού.
Στα άλλα ταξίδια βέβαια, αυτά της καθημερινότητας, η Σελήνη της στους Διδύμους, ευφυής σύμμαχος στις πρακτικές κατευθύνσεις του Κρόνου και ιδανική αποσκευή για την επικοινωνία της με κάθε είδος ανθρώπου, την κρατά γαντζωμένη από την πραγματικότητα, επινοώντας όποτε χρειαστεί την εικόνα που οι άλλοι θέλουν να δουν.
Όσο ισχυρή είναι όμως η προσγειωμένη «Κρόνια» πλευρά του χαρακτήρα της άλλο τόσο είναι και η φευγάτη «Ποσειδώνια» στη ζωή της.
Ο πλανήτης της φαντασίας έχει αναλάβει το δύσκολο έργο να καταπραΰνει και να μετουσιώσει τις απόλυτες συνισταμένες του Πλούτωνα, συγκροτώντας παράλληλα το «αντίπαλο δέος» του Κρόνου.
Και οι συνθήκες που τον αναδεικνύουν σε αδιαμφισβήτητο πρωταγωνιστή είναι το τ-τετράγωνο που σχηματίζει ως αστρικός με τον Ήλιο και τη Σελήνη. Έτσι, με δεδομένο τον «μοιραίο» χαρακτήρα των αστρικών θέσεων, μια καλλιτεχνική καριέρα που οι πρώτες αιτίες της πηγάζουν από τον Ιχθυακό Ήλιο, προάγεται από προσδοκία σε πραγματικότητα.
Συνάμα, ο ενεργός Ποσειδώνας ισοσταθμίζει δυνητικά και τις μηδενιστικές Πλουτώνιες πλευρές, εξωραΐζοντας τις ή πιο απλά περνώντας τις μέσα στην τέχνη.
Κάθε χάρτης με έντονο Πλούτωνα -και η Ελένη Φουρέιρα διαθέτει ...άφθονο- χρειάζεται ένα ενεργειακό αντικλείδι, ώστε το πάθος, τα πάθη, οι εμμονές και οι ισορροπίες σε τεντωμένο σκοινί να μην καταλήξουν σε ένα αυτοκαταστροφικό κρεσέντο. Και η διευκολυνόμενη αντίθεση που σχηματίζει ο Ποσειδώνας με τον Άρη και τον Πλούτωνα παρέχει την ουσιαστική δυνατότητα για ενεργειακές υπερβάσεις μέσα από την τέχνη, για αποδράσεις από την κόλαση ανάλογες με αυτήν στο Midnight Express.
Ο χορός και το τραγούδι είναι πραγματικά μια υπόθεση ζωής και θανάτου για την supernova της εγχώριας showbiz. Κι όσο κρατιέται ζωντανή στη σκηνή δεν έχει να φοβηθεί τίποτε.
Μόνον αν εγκλωβιστεί στην άβυσσο των συναισθημάτων της και απεμπολήσει τα δημιουργικά της δικαιώματα, μόνον τότε κινδυνεύει να βρεθεί στη χώρα του μηδενός.
Και οι πιθανότητες για να συμβεί αυτό είναι 50-50.
Βλέπετε, το τ-τετράγωνο ανάμεσα στην Αφροδίτη, τον Άρη και τον Πλούτωνα δεν είναι παίξε-γέλασε. Μπορεί να της προσδίδει μια μυστηριακή γοητεία και να την κάνει υπέρ του δέοντος επιθυμητή, ο τρόπος όμως που βιώνει τον έρωτα είναι απόλυτος και οι εμπειρίες της θέλει-δεν θέλει ακραίες. Στην πραγματικότητα έλκει τον κίνδυνο σαν ένα αγρίμι που ισορροπεί στην άκρη του γκρεμού και είναι φυσικό αυτή η κοσμική ρώσικη ρουλέτα να μην της «κάθεται» πάντα στην άδεια θαλάμη. Θα έλεγα μάλιστα ότι συνήθως βρίσκει τη γεμάτη...
Η χαμηλή αυτοεκτίμηση είναι η αιτία των δεινών της αφού όσο κι αν ακούγεται παράξενο για μια γυναίκα με τέτοια φυσικά προσόντα, είναι πάντα «έτοιμη» να υποκύψει σε κάθε αρσενική μετριότητα που υποδύεται τον σωτήρα.
Όσο για το δισυπόστατο μιας προσωπικότητας, όπου μέσα της δίνουν μάχη ο Κρόνος με τον Ποσειδώνα η συνήθης κατάληξη είναι το «κάνε ότι θέλεις αρκεί να μην σε βλέπουν».
Και από αυτήν την άποψη η μυστική ζωή της Ελένης Φουρέιρα θα παρουσιάζει πάντα ένα εξαιρετικό ενδιαφέρον.
Υ.Γ. Η Ελένη Φουρέιρα σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες γεννήθηκε στις 7/3/87 και η παραπάνω ανάλυση-παρουσίαση έγινε με βάση αυτό το δεδομένο. Ως «ώρα γέννησης» έχει χρησιμοποιηθεί η 12η μεσημβρινή, γι αυτό δεν θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας τον Ωροσκόπο ή την οικοθεσία.
www.astrology.gr
0 Σχόλια