Απεβίωσε σε ηλικία 76 ετών το περασμένο Σάββατο σε νοσοκομείο της νότιας Ελβετίας όπου διέμενε με την οικογένειά του τα τελευταία χρόνια, ο εφοπλιστής Γεράσιμος Αγούδημος, ιδρυτής της GA Ferries.
Ο Γεράσιμος Αγούδημος, ήταν πατέρας πέντε παιδιών, του Αλέξανδρου, της Αλκμήνης, της Θάλιας, της Δήμητρας και του Νικόλαου. Όλοι είχαν επιστρέψει στην Ελλάδα τον τελευταίο καιρό εκτός από τον Γεράσιμο Αγούδημο που βρισκόταν μόνιμα στο Λουγκάνο. Τις τελευταίες ημέρες νοσηλευόταν σε νοσοκομείο καθώς αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας. Σύμφωνα με πληροφορίες η επίσημη αιτία θανάτου ήταν ανακοπή καρδιάς.
Τα πλοία της εταιρίας του Γεράσιμου Αγούδημου στα τέλη της δεκαετίας του 1980 είχαν σημαντικό ρόλο στην εξυπηρέτηση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών αφού τα σύνολο του στόλου δραστηριοποιείτο στις γραμμές δημόσιας υπηρεσίας (άγονες γραμμές).
Η GA Ferries σταμάτησε τη δραστηριότητα της στα τέλη του 2009 λόγω χρεών προς το ΝΑΤ, ενώ τα πλοία της εταιρείας στη συνέχεα κατασχέθηκαν και βγήκαν στον πλειστηριασμό.
Ο «καπετάν Μάκης» όπως τον αποκαλούσαν οι περισσότεροι στο λιμάνι του Πειραιά σπούδασε ναυτιλιακά σε ιδιωτικό κολέγιο των Αθηνών, ενώ παράλληλα απασχολούνταν στην εταιρεία. Άρχισε την καριέρα του από ναύτης σε πλοία που έκαναν ταξίδια στη Μεσόγειο για να φτάσει να γίνει καπετάνιος και αργότερα πλοιοκτήτης. Ο ίδιος κατέβαινε και επόπτευε τον απόπλου των πλοίων του, όπως γράφει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Στην ακτοπλοΐα ξεκίνησε το 1989 με το «Νταλιάνα» και το «Μιλένα», ενώ στη συνέχεια προστέθηκε στο στόλο του η «Δήμητρα», τα ονόματα των τριών θυγατέρων του.
Το 1991 προστέθηκε και η «Ροδάνθη», προς τιμήν της συζύγου του Ροδάνθης Αγούδημου.
Το 1993 αποκτήθηκε το «Ρομίλντα» που θα πάρει το όνομά του από τα αρχικά των ονομάτων της «Ροδάνθης», της «Μολένας» και της «Νταλιάνας». Kαι το 1994 θα συμπληρωθεί η αρμάδα με τη δρομολόγηση του «Μαρίνα» στη γραμμή Κάλυμνος-Κως-Ρόδος.
Λίγο αργότερα αποκτήθηκε το δεύτερο «Δήμητρα», πρώην «Ionian Fantasy», σε αντικατάσταση του πρώτου «Δήμητρα».
Ο Γεράσιμος Αγούδημος, ήταν πατέρας πέντε παιδιών, του Αλέξανδρου, της Αλκμήνης, της Θάλιας, της Δήμητρας και του Νικόλαου. Όλοι είχαν επιστρέψει στην Ελλάδα τον τελευταίο καιρό εκτός από τον Γεράσιμο Αγούδημο που βρισκόταν μόνιμα στο Λουγκάνο. Τις τελευταίες ημέρες νοσηλευόταν σε νοσοκομείο καθώς αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας. Σύμφωνα με πληροφορίες η επίσημη αιτία θανάτου ήταν ανακοπή καρδιάς.
Τα πλοία της εταιρίας του Γεράσιμου Αγούδημου στα τέλη της δεκαετίας του 1980 είχαν σημαντικό ρόλο στην εξυπηρέτηση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών αφού τα σύνολο του στόλου δραστηριοποιείτο στις γραμμές δημόσιας υπηρεσίας (άγονες γραμμές).
Η GA Ferries σταμάτησε τη δραστηριότητα της στα τέλη του 2009 λόγω χρεών προς το ΝΑΤ, ενώ τα πλοία της εταιρείας στη συνέχεα κατασχέθηκαν και βγήκαν στον πλειστηριασμό.
Ο «καπετάν Μάκης» όπως τον αποκαλούσαν οι περισσότεροι στο λιμάνι του Πειραιά σπούδασε ναυτιλιακά σε ιδιωτικό κολέγιο των Αθηνών, ενώ παράλληλα απασχολούνταν στην εταιρεία. Άρχισε την καριέρα του από ναύτης σε πλοία που έκαναν ταξίδια στη Μεσόγειο για να φτάσει να γίνει καπετάνιος και αργότερα πλοιοκτήτης. Ο ίδιος κατέβαινε και επόπτευε τον απόπλου των πλοίων του, όπως γράφει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Στην ακτοπλοΐα ξεκίνησε το 1989 με το «Νταλιάνα» και το «Μιλένα», ενώ στη συνέχεια προστέθηκε στο στόλο του η «Δήμητρα», τα ονόματα των τριών θυγατέρων του.
Το 1991 προστέθηκε και η «Ροδάνθη», προς τιμήν της συζύγου του Ροδάνθης Αγούδημου.
Το 1993 αποκτήθηκε το «Ρομίλντα» που θα πάρει το όνομά του από τα αρχικά των ονομάτων της «Ροδάνθης», της «Μολένας» και της «Νταλιάνας». Kαι το 1994 θα συμπληρωθεί η αρμάδα με τη δρομολόγηση του «Μαρίνα» στη γραμμή Κάλυμνος-Κως-Ρόδος.
Λίγο αργότερα αποκτήθηκε το δεύτερο «Δήμητρα», πρώην «Ionian Fantasy», σε αντικατάσταση του πρώτου «Δήμητρα».
0 Σχόλια