Κάτι από κάποιο eshop ίσως;
Μπορεί η κρίση να είναι εδώ και να μας έχει ρίξει μια γερή κατακέφαλα αλλά οι Έλληνες δεν το βάζουμε κάτω και στις γιορτές τα δωράκια μας θα τα αγοράσουμε.
Όμως αυτό που αλλάζει είναι σίγουρα οι καταναλωτικές μας συνήθειες, ίσως το ψάχνουμε περισσότερο, ίσως μειώνουμε το κόστος των δώρων. Αυτό λένε και οι έρευνες.
Ακόμα και σε δύσκολους καιρούς, οι Έλληνες, πιστοί στο πνεύμα των Χριστουγέννων, συνεχίζουν να τιμούν τα έθιμα των ημερών, ανταλλάσσοντας δώρα με τους αγαπημένους τους.
Και αν από πέρυσι διαφαινόταν ήδη μια τάση για πιο οικονομικά, λειτουργικά και χρήσιμα δώρα, φέτος η τάση αυτή των καταναλωτών αποκτά μεγαλύτερη δυναμική ανταποκρινόμενη περισσότερο στη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα.
Έτσι, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN), οι Έλληνες στρέφονται στις online αγορές, καθώς η αύξησή τους αγγίζει το 30%.
Σε πιο Χριστουγεννιάτικο πνεύμα, το ίδιο εύρημα επιβεβαιώνεται και από την έρευνα του eBay International Market, σύμφωνα με την οποία, οι Έλληνες φέτος θα προτιμήσουν να αγοράσουν τα Χριστουγεννιάτικα δώρα τους μέσα από το διαδίκτυο.Τα eshop έχουν την τιμητική τους φέτος, ειδικά αυτά που σου φέρνουν το προϊόν στην ώρα τους και με εορταστικό περιτύλιγμα.
Μπορεί η κρίση να είναι εδώ και να μας έχει ρίξει μια γερή κατακέφαλα αλλά οι Έλληνες δεν το βάζουμε κάτω και στις γιορτές τα δωράκια μας θα τα αγοράσουμε.
Όμως αυτό που αλλάζει είναι σίγουρα οι καταναλωτικές μας συνήθειες, ίσως το ψάχνουμε περισσότερο, ίσως μειώνουμε το κόστος των δώρων. Αυτό λένε και οι έρευνες.
Ακόμα και σε δύσκολους καιρούς, οι Έλληνες, πιστοί στο πνεύμα των Χριστουγέννων, συνεχίζουν να τιμούν τα έθιμα των ημερών, ανταλλάσσοντας δώρα με τους αγαπημένους τους.
Και αν από πέρυσι διαφαινόταν ήδη μια τάση για πιο οικονομικά, λειτουργικά και χρήσιμα δώρα, φέτος η τάση αυτή των καταναλωτών αποκτά μεγαλύτερη δυναμική ανταποκρινόμενη περισσότερο στη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα.
Έτσι, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN), οι Έλληνες στρέφονται στις online αγορές, καθώς η αύξησή τους αγγίζει το 30%.
Σε πιο Χριστουγεννιάτικο πνεύμα, το ίδιο εύρημα επιβεβαιώνεται και από την έρευνα του eBay International Market, σύμφωνα με την οποία, οι Έλληνες φέτος θα προτιμήσουν να αγοράσουν τα Χριστουγεννιάτικα δώρα τους μέσα από το διαδίκτυο.Τα eshop έχουν την τιμητική τους φέτος, ειδικά αυτά που σου φέρνουν το προϊόν στην ώρα τους και με εορταστικό περιτύλιγμα.
Πιο συγκεκριμένα και όπως αποκάλυψε η έρευνα, 8 στους 10 Έλληνες καταναλωτές θα ανατρέξουν σε ηλεκτρονικά καταστήματα για τις φετινές Χριστουγεννιάτικες αγορές τους.Γιατί όμως να επιλέξει κάποιος το ίντερνετ για τα ψώνια του;
Αναφορικά με τις προτιμήσεις των δύο φύλλων, οι άντρες προτιμούν τις ηλεκτρονικές αγορές, με το 31% να δηλώνει πως θα αγοράσει δώρα μόνο μέσω Internet, ενώ οι γυναίκες ακολουθούν με 24%.
Επιπλέον και παρατηρώντας τις διαφορετικές ηλικιακές ομάδες, οι νεότεροι καταναλωτές 25-34 θα πρωτοστατήσουν στα ηλεκτρονικά ψώνια, αγοράζοντας τα Χριστουγεννιάτικα δώρα για τους φίλους τους κυρίως από το διαδίκτυο.
Πάνω από το 70% των συμμετεχόντων δήλωσε πως οι ηλεκτρονικές αγορές τους βοηθούν στη σύγκριση των τιμών, ενώ το 50% απάντησε ότι είναι σαφώς πιο οικονομικές.Τι θέλουν οι άντρες για δώρο και τι οι γυναίκες;
Ενδιαφέρον παρουσιάζει, επίσης, το γεγονός ότι το 31% θεωρεί πως στο Internet μπορεί κανείς να βρει πιο ιδιαίτερα και πρωτότυπα δώρα.
Επιπλέον, το 26% του πληθυσμού προτιμά το online shopping γιατί είναι πιο ξεκούραστο, ενώ το 21% ψωνίζει ηλεκτρονικά, έτσι ώστε να απολαμβάνει περισσότερο χρόνο με τα αγαπημένα του πρόσωπα.
Όσον αφορά στα πιο δημοφιλή online προϊόντα, στοιχεία από το ebay επιβεβαιώνουν πως τον τελευταίο χρόνο οι κατηγορίες Tech (κινητά τηλέφωνα, ηλεκτρονικά, υπολογιστές) και Lifestyle (υγεία & ομορφιά, ρολόγια & κοσμήματα, αθλητικά είδη) είναι πρώτες στις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών.www.techinsider.gr
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ίδιας έρευνας, τα προϊόντα τα οποία αγοράζουν online οι καταναλωτές, διαφέρουν, ανάλογα με το φύλο, με τους να άντρες να προτιμούν κυρίως τα ηλεκτρονικά προϊόντα (38%), ενώ οι γυναίκες να αναζητούν προϊόντα μόδας και ομορφιάς (15%).
0 Σχόλια