Τα γυναικεία σώματα δεν έχουν όλα ένα σχήμα κι ένα μέγεθος και τώρα επιτέλους δεν θα έχουν ούτε οι διάσημες κούκλες Barbie. Πλέον εκτός από την Barbie στη γνωστή της μορφή, την ιδιαίτερα λιπόσαρκη, η οποία έχει συχνά γίνει αντικείμενο διακωμώδησης, η κούκλα θα κυκλοφορήσει σε τρεις επιπλέον εκδοχές, μια ψηλή, μια μικρόσωμη και μία με καμπύλες.
Η Mattel ανακοίνωσε τη νέα σειρά της στην επίσημη ιστοσελίδα της καθώς και σε άρθρο του περιοδικού Time με τίτλο «Now can we stop talking about my body?», δηλαδή «Μπορούμε τώρα να σταματήσουμε να μιλάμε για το σώμα μου;». Η υπεύθυνη στο τμήμα καταναλωτών δήλωσε ότι είναι σημαντικό τα κορίτσια να κατανοήσουν ότι όλοι οι τύποι σώματος είναι φυσιολογικοί.
Οι Barbies πλέον θα βγαίνουν σε 4 διαφορετικούς σωματικούς τύπους , 7 διαφορετικούς τόνους δέρματος, 22 διαφορετικά χρώματα ματιών και 24 διαφορετικά στιλ μαλλιών. Συνολικά, λοιπόν, 33 διαφορετικές κούκλες θα κυκλοφορήσουν σταδιακά στην αγορά. Η κίνηση αυτή ήρθε έναν χρόνο μετά την κυκλοφορία των barbies με κινούμενους αστράγαλους που τους επέτρεπε να φορέσουν για πρώτη φορά παπούτσια χωρίς τακούνι.
Τον Ιούνιο η εταιρεία διεύρυνε τον αριθμό των τόνων δέρματος, του χρώματος των ματιών και του στιλ των μαλλιών της κούκλας αυτής, η οποία έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή της στα ράφια των καταστημάτων το 1959. Οι τελευταίες αλλαγές όμως είναι πιο δραματικές που έγιναν ποτέ και πρόεκυψαν έπειτα από χρόνια κριτικής που δέχεται η Μattel σχετικά με τις μη ρεαλιστικές διαστάσεις του σώματος της κούκλας και τις ανησυχίες για τη δημιουργία ενός μοναδικού κριτήριου ομορφιάς στο οποίο θα ήταν αδύνατο τα μικρά κορίτσια να ανταποκριθούν.
Μια βρετανική μελέτη του 2006 βρήκε ότι τα κορίτσια που είχαν Barbie ήταν πιο πιθανό να έχουν χαμηλότερη εκτίμηση για το σώμα τους και μεγαλύτερη επιθυμία για πιο αδύνατο σώμα σε σύγκριση με τα κορίτσια που είχαν πιο μεγαλόσωμες ή καθόλου κούκλες. Πρόκειται λοιπόν για μια ριζική αλλαγή που καταργεί τα στενά κριτήρια τού πώς πρέπει να είναι ένα όμορφο σώμα.
Τα σχόλια από τα κοινωνικά δίκτυα δείχνουν τη μεγάλη ανταπόκριση και ικανοποίηση του κοινού σχετικά με τη νέα γραμμή της Mattel. Από τον Μάρτιο οι κούκλες είναι διαθέσιμες όχι μόνο στο διαδικτυακό της κατάστημα, αλλά διανέμονται κανονικά και μέσα σ’ έναν χρόνο θα έχουν κυκλοφορήσει όλες οι νέες εκδοχές της Barbie.
Αδιαφιλονίκητα η Μattel ελπίζει ότι οι κούκλες αυτές θα βοηθήσουν στην αναστροφή της μεγάλης πτώσης των πωλήσεων που έχει σημειωθεί έχοντας καθαιρέσει την Barbie από τη θέση της βασίλισσας των Χριστουγέννων, με αποτέλεσμα η Lego να είναι αυτήν τη στιγμή η πιο διάσημη μάρκα παιχνιδιών. Τον Οκτώβριο η εταιρεία ανακοίνωσε 4% πτώση στις πωλήσεις μέσα στο τρίτο τετράμηνο του 2015, ενώ η αξία της εταιρείας έχει πέσει κατά 43% από το 2013.
Η Mattel ανακοίνωσε τη νέα σειρά της στην επίσημη ιστοσελίδα της καθώς και σε άρθρο του περιοδικού Time με τίτλο «Now can we stop talking about my body?», δηλαδή «Μπορούμε τώρα να σταματήσουμε να μιλάμε για το σώμα μου;». Η υπεύθυνη στο τμήμα καταναλωτών δήλωσε ότι είναι σημαντικό τα κορίτσια να κατανοήσουν ότι όλοι οι τύποι σώματος είναι φυσιολογικοί.
Οι Barbies πλέον θα βγαίνουν σε 4 διαφορετικούς σωματικούς τύπους , 7 διαφορετικούς τόνους δέρματος, 22 διαφορετικά χρώματα ματιών και 24 διαφορετικά στιλ μαλλιών. Συνολικά, λοιπόν, 33 διαφορετικές κούκλες θα κυκλοφορήσουν σταδιακά στην αγορά. Η κίνηση αυτή ήρθε έναν χρόνο μετά την κυκλοφορία των barbies με κινούμενους αστράγαλους που τους επέτρεπε να φορέσουν για πρώτη φορά παπούτσια χωρίς τακούνι.
Τον Ιούνιο η εταιρεία διεύρυνε τον αριθμό των τόνων δέρματος, του χρώματος των ματιών και του στιλ των μαλλιών της κούκλας αυτής, η οποία έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή της στα ράφια των καταστημάτων το 1959. Οι τελευταίες αλλαγές όμως είναι πιο δραματικές που έγιναν ποτέ και πρόεκυψαν έπειτα από χρόνια κριτικής που δέχεται η Μattel σχετικά με τις μη ρεαλιστικές διαστάσεις του σώματος της κούκλας και τις ανησυχίες για τη δημιουργία ενός μοναδικού κριτήριου ομορφιάς στο οποίο θα ήταν αδύνατο τα μικρά κορίτσια να ανταποκριθούν.
Μια βρετανική μελέτη του 2006 βρήκε ότι τα κορίτσια που είχαν Barbie ήταν πιο πιθανό να έχουν χαμηλότερη εκτίμηση για το σώμα τους και μεγαλύτερη επιθυμία για πιο αδύνατο σώμα σε σύγκριση με τα κορίτσια που είχαν πιο μεγαλόσωμες ή καθόλου κούκλες. Πρόκειται λοιπόν για μια ριζική αλλαγή που καταργεί τα στενά κριτήρια τού πώς πρέπει να είναι ένα όμορφο σώμα.
Τα σχόλια από τα κοινωνικά δίκτυα δείχνουν τη μεγάλη ανταπόκριση και ικανοποίηση του κοινού σχετικά με τη νέα γραμμή της Mattel. Από τον Μάρτιο οι κούκλες είναι διαθέσιμες όχι μόνο στο διαδικτυακό της κατάστημα, αλλά διανέμονται κανονικά και μέσα σ’ έναν χρόνο θα έχουν κυκλοφορήσει όλες οι νέες εκδοχές της Barbie.
Αδιαφιλονίκητα η Μattel ελπίζει ότι οι κούκλες αυτές θα βοηθήσουν στην αναστροφή της μεγάλης πτώσης των πωλήσεων που έχει σημειωθεί έχοντας καθαιρέσει την Barbie από τη θέση της βασίλισσας των Χριστουγέννων, με αποτέλεσμα η Lego να είναι αυτήν τη στιγμή η πιο διάσημη μάρκα παιχνιδιών. Τον Οκτώβριο η εταιρεία ανακοίνωσε 4% πτώση στις πωλήσεις μέσα στο τρίτο τετράμηνο του 2015, ενώ η αξία της εταιρείας έχει πέσει κατά 43% από το 2013.
0 Σχόλια