Το κτίριο Gate Tower βρίσκεται στην Osaka της Ιαπωνίας και είναι ένα 16όροφο κτίριο που στεγάζει γραφεία. Αυτό όμως που το κάνει μοναδικό, είναι η λεωφόρος που περνάει από μέσα του και συγκεκριμένα στο διάστημα ανάμεσα στον 5ο και 7ο όροφο.
Η λεωφόρος είναι κομμάτι της Hanshin Expressway, ενός δικτύου δρόμων ταχείας κυκλοφορίας μήκους 239.3 χιλιομέτρων που περιβάλλουν την Osaka το Kobe και το Kyoto.
Το Gate Tower είναι επίσης γνωστό με το παρατσούκλι "κυψέλη", όνομα που του δόθηκε εξαιτίας του έντονου θορύβου που επικρατεί.
Τι είναι όμως αυτό που οδήγησε στην κατασκευή ενός τόσο παράδοξου κτιρίου?
Η ιδιοκτησία της περιοχής που βρίσκεται το κτίριο, ανήκε στην βιομηχανία ξύλου και χαλκού από την λεγόμενη περίοδο Meiji (1868-1912) αλλά η βαθμιαία μετακίνηση σε άλλες μορφές πρώτων υλών προκάλεσε την εκφύλιση των κτιρίων της βιομηχανίας.
Το 1983 αποφασίσθηκε η ανάπλαση της περιοχής και απαγορεύτηκε η κατασκευή κτιρίων επειδή είχε ήδη σχεδιασθεί η δημιουργία της λεωφόρου.
Ωστόσο οι ιδιοκτήτες αρνήθηκαν να τα παρατήσουν και άρχισαν τις διαπραγματεύσεις με την εταιρία Hanshin Expressway οι οποίες κράτησαν 5 ολόκληρα χρόνια μέχρι να καταλήξουν σε συμφωνία.
Το 1989, στα πλαίσια αυτής της συμφωνίας, έγινε αναθεώρηση των νόμων για τις λεωφόρους, των πολεοδομικών νόμων, των νόμων ανάπλασης και του κώδικα που διέπει την κατασκευή των κτιρίων, προκειμένου να επιτραπεί η κατασκευή του αποκαλούμενου Multi-Level Road System το οποίο επιτρέπει την ενοποιημένη κατασκευή αυτοκινητόδρομων και κτιρίων.
Η λεωφόρος είναι κομμάτι της Hanshin Expressway, ενός δικτύου δρόμων ταχείας κυκλοφορίας μήκους 239.3 χιλιομέτρων που περιβάλλουν την Osaka το Kobe και το Kyoto.
Το Gate Tower είναι επίσης γνωστό με το παρατσούκλι "κυψέλη", όνομα που του δόθηκε εξαιτίας του έντονου θορύβου που επικρατεί.
Τι είναι όμως αυτό που οδήγησε στην κατασκευή ενός τόσο παράδοξου κτιρίου?
Η ιδιοκτησία της περιοχής που βρίσκεται το κτίριο, ανήκε στην βιομηχανία ξύλου και χαλκού από την λεγόμενη περίοδο Meiji (1868-1912) αλλά η βαθμιαία μετακίνηση σε άλλες μορφές πρώτων υλών προκάλεσε την εκφύλιση των κτιρίων της βιομηχανίας.
Το 1983 αποφασίσθηκε η ανάπλαση της περιοχής και απαγορεύτηκε η κατασκευή κτιρίων επειδή είχε ήδη σχεδιασθεί η δημιουργία της λεωφόρου.
Ωστόσο οι ιδιοκτήτες αρνήθηκαν να τα παρατήσουν και άρχισαν τις διαπραγματεύσεις με την εταιρία Hanshin Expressway οι οποίες κράτησαν 5 ολόκληρα χρόνια μέχρι να καταλήξουν σε συμφωνία.
Το 1989, στα πλαίσια αυτής της συμφωνίας, έγινε αναθεώρηση των νόμων για τις λεωφόρους, των πολεοδομικών νόμων, των νόμων ανάπλασης και του κώδικα που διέπει την κατασκευή των κτιρίων, προκειμένου να επιτραπεί η κατασκευή του αποκαλούμενου Multi-Level Road System το οποίο επιτρέπει την ενοποιημένη κατασκευή αυτοκινητόδρομων και κτιρίων.
0 Σχόλια