Γέννηση: 4 Οκτωβρίου 1989 (ηλικία 25), Όστιν, Τέξας, ΗΠΑ
Γονείς: Melanie Griffith - Don Johnson
Η Ντακότα Τζόνσον γεννήθηκε στις 4 Οκτωβρίου του 1989 και είναι Αμερικανίδα μοντέλο και ηθοποιός.
Είναι κόρη των επίσης ηθοποιών Μέλανι Γκρίφιθ και Ντον Τζόνσον.
Οι περισσότεροι την γνώριζαν από τον πρωταγωνιστικό ρόλο που είχε στη σειρά Ben and Kate.
Τώρα την έμαθαν όλοι με τον πρωταγωνιστικό ρόλο στο 50 αποχρώσεις του γκρι (Fifty Shades of Grey).
Η Ντακότα Τζόνσον μόλις κοιμήθηκε με το γνωστό ηθοποιό Σεθ Ρότζεν (σ.σ. πρωταγωνιστή, μεταξύ άλλων, της ταινίας Superbad). Το περίεργο είναι πως ο Ρότζεν δεν έχει ιδέα. Οι δυο τους κάθονταν σε διπλανές θέσεις στην πτήση από Λος Άντζελες προς Βανκούβερ, όπου εκείνη γυρίζει μερικές -όχι και τόσο βρόμικες- σκηνές για το Fifty Shades of Grey.
Η ίδια είναι μεγάλη φαν του, αυτός όμως δεν την αναγνώρισε καν. Για το ρόλο της στην ταινία έβαψε τα φυσικά ξανθά μαλλιά της σκούρα καστανά με αποτέλεσμα να δείχνει ακόμα πιο μικρή απ’ ό,τι είναι στην πραγματικότητα.
Όχι βέβαια πως ο Ρότζεν θα καταλάβαινε ποια βρισκόταν δίπλα του. Η Τζόνσον αφηγείται την ιστορία με ένα τεράστιο χαζό χαμόγελο, το οποίο έχει κληρονομήσει από τη μαμά της Μέλανι Γκρίφιθ.
«Δεν ήθελα να του πω: Έι, ξύπνα! Είμαι η Ντακότα» λέει.
Η νεαρή σταρ δεν θα απολαμβάνει για καιρό ακόμα τη σχετική ανωνυμία της («σχετική» είναι η
μόνη λέξη που μπορεί να χρησιμοποιηθεί, αν σκεφτεί κανείς ποια είναι η οικογένειά της: γιαγιά της η Τίπι Χέντρεν, μούσα του Χίτσκοκ, γονείς της η Μέλανι Γκρίφιθ και ο Ντον Τζόνσον και πατριός της ο Αντόνιο Μπαντέρας).
Το Fifty Shades of Grey προβλήθηκε στη μεγάλη οθόνη το Φεβρουάριο του 2015 σε ένα ήδη «ψημένο» κοινό 90 εκατ. φανατικών αναγνωστριών που λάτρεψαν το διεθνές sex-seller της Ε.Λ. Τζέιμς (στα ελληνικά κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Πατάκη). Για να μην αναφέρουμε τους συντρόφους όλων αυτών των γυναικών που ανυπομονούν να δουν την Ντακότα γυμνή σε ερωτικές, σαδομαζοχιστικές σκηνές. «Δεν έχω ιδέα πώς θα έρθουν τα πράγματα. Προσπαθώ να το χειριστώ ήρεμα, να συνεχίσω να ζω όπως τώρα» δηλώνει με αθώο ύφος ανοίγοντας διάπλατα τα μπλε μάτια της. Παρόλο που νιώθει εξαντλημένη από τα 14ωρα γυρίσματα, δεν σταματά να χαμογελά. «Δεν είμαι παρά ένας φυσιολογικός άνθρωπος» λέει. Είναι γεγονός πως εκτιμά τα μικρά απλά πράγματα. Για παράδειγμα, τη σκοποβολή ή το αμάξι της, μια «μαμαδίστικη» Mercedes. Ως πότε όμως θα μπορεί να τα απολαμβάνει; Ακόμα και αν προτιμά να ζει φυσιολογικά, δεν αποκλείεται σύντομα τα μίντια να τη... δέσουν χειροπόδαρα και να τη μαστιγώσουν, όχι όμως όπως την Αναστάζια Στιλ, ηρωίδα της ταινίας Fifty Shades of Grey.
Η απόλυτη φαντασίωση Η ίδια ισχυρίζεται πως η πραγματική μηχανή του σεξ είναι ο συμπρωταγωνιστής της Τζέιμι Ντόρναν. Από αυτόν θα ακούσουμε ατάκες του στυλ: «Σου αρέσει αυτό, δεσποινίς Στιλ; Είσαι πραγματικά αχόρταγη». Η Τζόνσον βέβαια είναι η μοναδική που θα ζήσει την απόλυτη φαντασίωση εκατομμυρίων γυναικών που ονειρεύονται νύχτες πάθους με τον Κρίστιαν Γκρέι. Προς το παρόν η ηθοποιός δεν είναι παρά ένα άγραφο χαρτί, αφού οι μέχρι τώρα εμφανίσεις της στη μεγάλη οθόνη διαρκούν συνολικά λιγότερο απ’ όσο ένα βιντεοκλίπ. Μία πρώτη γεύση πήραμε στο φιλμ δράσης Need for Speed, όπου την είδαμε στο πλευρό του Άαρον Πολ. Για όσους δεν την έχουν προσέξει ποτέ, έχει υποδυθεί το one night stand του Τζάστιν Τίμπερλεϊκ στο The Social Network και την πρώην του Τζέισον Σίγκελ στο Πέντε Χρόνια Αρραβώνας. Τώρα έρχεται αντιμέτωπη με ένα ρόλο τον οποίο θα ήθελαν πολλές σταρ στην αρχή της καριέρας τους. Τι ήταν όμως αυτό που έκανε πραγματικά τις Πενήντα Αποχρώσεις του Γκρι φαινόμενο;
Οι φαν των βιβλίων υποστηρίζουν πως στην ουσία το S&M είναι απλώς το background ενός ρετρό love story, με την Aναστάζια να προσπαθεί να λιώσει την καρδιά του άγριου Γκρέι. Ας μιλήσουμε ειλικρινά. Ποιος ενδιαφέρεται για τα αισθήματα των ηρώων; Προφανώς δεν ήταν το «συναισθηματικό βάθος» του ρόλου που μετέτρεψε σε θρίλερ το κάστινγκ για την πρωταγωνίστρια το 2013. Το πρόβλημα ήταν ότι το πιο σεξουαλικό φιλμ της δεκαετίας μπορεί άνετα να απογειώσει ή αντίθετα να καταβαραθρώσει την καριέρα μιας νεαρής ηθοποιού. Κάθε κορίτσι που παίρνει αυτό το ρίσκο παίζει με τη φωτιά. Αν όμως όλα πάνε καλά, αυτή η ενζενί ίσως γίνει η επόμενη Τζένιφερ Λόρενς, στην πιο σέξυ εκδοχή της. Ή μήπως η νέα Μέλανι Γκρίφιθ; Αυτό που σίγουρα έκανε την Ντακότα να νιώσει πιο ασφαλής ήταν το γεγονός ότι πίσω από την παραγωγή βρίσκονται δύο γυναίκες που θα δώσουν αναμφίβολα μια θηλυκή διάσταση στην ταινία. Πρόκειται για τη διευθύντρια της Universal Pictures Ντόνα Λάνγκλεϊ και τη σκηνοθέτιδα Σαμ Τέιλορ Τζόνσον (φωτογράφος και μέλος της βρετανικής αριστοκρατίας, της οποίας το μοναδικό φιλμ μέχρι τώρα είναι η εναλλακτική βιογραφία του Τζον Λένον Nowhere Boy).
«Το μυστικό είναι πως δεν ντρέπομαι»
Η σέξυ νεαρή σταρ θεωρεί πως ό,τι μας κάνει καλό είναι και σωστό. «Οι γυναίκες πρέπει να έχουν τη σχέση που τις βοηθά να είναι ευτυχισμένες. Αν αυτή είναι σαδομαζοχιστική, θαυμάσια!» σχολιάζει. Ευχάριστο να το ακούμε από τη στιγμή που η οντισιόν για την ταινία ήταν μάλλον ακατάλληλη. Στην αρχή η Ντακότα δεν ήταν τίποτε άλλο από ένα πρόσωπο και ένα σώμα ανάμεσα στα πολλά. Στη συνέχεια της ζήτησαν να ερμηνεύσει ένα μονόλογο από το Persona του Ίνγκμαρ Μπέργκμαν, ένα σουηδικό φιλμ του 1966, όπου η πρωταγωνίστρια παραδέχεται πως απάτησε το γιατρό αρραβωνιαστικό της με μια γυναίκα και δύο εφήβους στην παραλία: ένα ερωτικό τετράγωνο που καταλήγει σε έκτρωση. Το σενάριο περιέχει φράσεις όπως «εκσπερμάτισε μέσα μου», «τελείωνα ξανά και ξανά». Σίγουρα το Persona δεν είναι μια ταινία για ποπκόρν. Η ίδια δηλώνει με αυτοπεποίθηση: «Δεν έχω πρόβλημα να κάνω οτιδήποτε. Το μυστικό είναι πως δεν ντρέπομαι»
Αυτή η στάση είναι που της εξασφάλισε τελικά την πρωτιά ανάμεσα στις συνυποψήφιές της. Την ώρα που άλλες στάρλετ μαζί με τους μάνατζέρ τους αναρωτιόνταν αν το Fifty Shades of Grey είναι του επιπέδου τους, αυτή έβγαζε προς τα έξω όλη τη σεξουαλικότητα που χρειαζόταν. Έκανε μια πρόβα με τον πρωταγωνιστή του Sons of Anarchy Τσάρλι Χάναμ (o οποίος είχε επιλεγεί αρχικά, αλλά στην πορεία αποχώρησε και αντικαταστάθηκε από τον Ντόρναν) και μετά απλώς περίμενε... «Ήταν πραγματικά βασανιστικό. Τηλεφωνούσα κάθε μέρα και ρωτούσα: Τι στο διάολο θα γίνει; Στο τέλος έφτασα στο σημείο να σκέφτομαι: Αν δεν παίξω την Αναστάζια, θα είμαι μια τελειωμένη ηθοποιός» παραδέχεται. Μιλά για το ρόλο της χωρίς να τρέμει ή να παριστάνει την αθώα, αλλά έχοντας ήδη μπει στο πετσί του: «Η ηρωίδα είναι αληθινή. Δεν έχει τίποτα ψεύτικο, γι’ αυτό και την εκτιμώ. Είναι έξυπνη, κάνει όμως και χαζομάρες. Πρόκειται για ένα φυσιολογικό πλάσμα». Πάλι αυτή η λέξη. Καθώς βέβαια συζητώ μαζί της, συνειδητοποιώ ότι αντιλαμβάνεται λίγο περίεργα την έννοια «φυσιολογικός». Αυτό συμβαίνει όταν είσαι ένα κορίτσι του Χόλιγουντ, που βλέπει το Chateau Marmont σαν δεύτερο σπίτι του. Όταν συναντηθήκαμε εκεί, χαιρέτησε με οικειότητα τη σερβιτόρα, φίλη της εδώ και χρόνια. Χάρη στα έντονα ζυγωματικά του πατέρα της και το χαρακτηριστικό smoky eye look της μητέρας της, μοιάζει να είναι το next best thing. Διατηρεί όμως και την αυτοκυριαρχία της.
«Διαβάζοντας το Fifty Shades of Grey συνέλαβα τον εαυτό μου να ενδιαφέρεται περισσότερο για τις στιγμές όπου οι ήρωες συντρίβουν ο ένας τον άλλο συναισθηματικά παρά για τις σεξουαλικές σκηνές» δηλώνει ενώ παραγγέλνει σκέτο καφέ και ομελέτα (αναφέρω αυτές τις λεπτομέρειες επειδή τα μίντια γράφουν συνεχώς πως τρέφεται μόνο με χυμούς για τις ανάγκες της ταινίας. Η ίδια είναι αδύνατη, όχι όμως skinny). «Νομίζω πως κάθε γυναίκα έχει μια σκοτεινή πλευρά: ονειρεύεται να γίνει ο πειρασμός στον οποίο κανένας άντρας δεν θα μπορεί να αντισταθεί» λέει. Αυτό ήταν που την έκανε να νιώσει σίγουρη για την απόφασή της. «Στην αρχή είχα κάποιες αμφιβολίες. Το υλικό ήταν πολύ δυνατό, δεν είχα ξανακάνει κάτι τέτοιο. Όμως αυτό ακριβώς μου έδωσε να καταλάβω πως έπρεπε να προχωρήσω» εξηγεί. Βρισκόταν στο σπίτι μιας φίλης της στη Νέα Υόρκη πέρυσι το καλοκαίρι, για τα γυρίσματα της κινηματογραφικής μεταφοράς του σαιξπηρικού Cymbeline, όταν επιτέλους χτύπησε το τηλέφωνο: Ναι, θα γινόταν η Αναστάζια! Η ίδια περιγράφει το πώς ένιωσε: «Ξέσπασα σε κλάματα... Ένα σκυλάκι που κοιμόταν κάτω από τα πόδια μου τρόμαξε όταν άρχισα να ουρλιάζω: Ξύπνα, γαμώτο, αυτό είναι απίστευτο!. Μετά, για να ηρεμήσω, ήπια ένα ποτήρι ουίσκι». Για πολλές εβδομάδες δεν της επιτρεπόταν να μοιραστεί την είδηση με κανέναν, ούτε καν με την οικογένειά της. Και φυσικά το κράτησε μυστικό. «Κάποιες φορές οι γονείς έχουν το μεγαλύτερο στόμα απ’ όλους» λέει. Η Λολίτα των Xολιγουντιανών στούντιο Η Ντακότα προσπερνά το γεγονός πως οι γονείς της ήταν ο Μπραντ Πιτ και η Τζένιφερ Άνιστον της εποχής τους (ή μήπως οι Ελίζαμπεθ Τέιλορ και Ρίτσαρντ Μπάρτον;), παραδέχεται όμως πως η παιδική της ηλικία δεν είχε καμία σχέση με εκείνη των συνομηλίκων της. «Ο μπαμπάς μου γύριζε το Nash Bridges στο Σαν Φρανσίσκο και ήμουν εκεί κάθε μέρα. Η μαμά μου και ο Αντόνιο έκαναν επίσης ταινίες, οπότε ταξίδευα συνεχώς σε όλο τον κόσμο. Λάτρευα εκείνη την εποχή» αναφέρει. Προσθέτει βέβαια πως η φήμη κρύβει και μια κακή πλευρά: «Όλα αυτά τα χρόνια δεν ήμουν ποτέ σπίτι». Όταν μεγάλωσε οι γονείς της την έστειλαν σε καθολικό σχολείο στη βόρεια Καλιφόρνια.
Αρχικά της άρεσε η ιδέα. Όλα άλλαξαν όμως με το που έφτασε: «Ένιωσα τόσο δυστυχισμένη. Ήταν υπέροχο σχολείο, αλλά τα κορίτσια φέρονταν τρομακτικά». Πήρε τηλέφωνο τον μπαμπά της για να την πάρει από εκεί. Όταν τη ρωτάω πώς τον έπεισε, μου χαρίζει το πιο λαμπερό της χαμόγελο. «Του έκανα μάγια, δεν του άφησα το περιθώριο να αρνηθεί» λέει. «Μα, πώς ακριβώς;» επιμένω. Με το δάχτυλό της διαγράφει έναν κύκλο στο πρόσωπό της. Παίρνει ντροπαλό ύφος και χαμογελά. «Δεν ξέρω, μήπως με αυτή τη φάτσα;» λέει. Στη συνέχεια φοίτησε στο καλλιτεχνικό σχολείο New Roads School στη Σάντα Μόνικα, όπου ήρθε σε επαφή με το σχέδιο. «Βαρέθηκα μετά από λίγο. Έπρεπε να ζωγραφίζω γυμνά με χίλιους δυο τρόπους, ώστε στο τέλος το σιχάθηκα» λέει. Το πιο δύσκολο κομμάτι βέβαια ήταν να αντιμετωπίσει τις προσβολές για την οικογένειά της. Οι συμμαθητές της έφερναν συνεχώς αποκόμματα από δημοσιεύματα για τους γονείς της, κάποια αληθινά, άλλα εντελώς παραμύθια. Η ίδια λέει: «Νομίζω πως στον κόσμο και ειδικά στον Τύπο αρέσει να πληγώνει τα παιδιά των διασήμων και αυτό είναι απαίσιο. Πάντα θα βρουν κάτι να πουν, είναι θλιβερό. Το μόνο που μπορεί να κάνει μια 16χρονη είναι να αναρωτιέται: Γιατί; Τι στο διάολο έκανα;». Πολλές από τις ιστορίες που έχουν κατά καιρούς κυκλοφορήσει γι’ αυτή αναφέρουν πως στην εφηβεία της νοσηλεύτηκε για 30 μέρες σε κέντρο αποτοξίνωσης στο Μαλιμπού λόγω υπερβολικής χρήσης ουσιών. Εκείνη ωστόσο ορκίζεται πως ποτέ δεν συνέβη κάτι τέτοιο. «Οι γονείς μου είχαν πολλά προβλήματα να λύσουν μεταξύ τους με αποτέλεσμα να πρέπει να διαχειριστώ δύσκολες καταστάσεις από πολύ μικρή ηλικία» εξηγεί, αναφερόμενη προφανώς στον εθισμό των γονιών της στο αλκοόλ. «Χρειαζόμουν βοήθεια, ένα είδος θεραπείας. Από την άλλη, όταν είσαι παιδί εμπιστεύεσαι πολύ εύκολα κάποιον ο οποίος μπορεί μετά να σε πουλήσει» λέει. Το ερώτημα είναι γιατί μετά από όλα αυτά αποφάσισε να ακολουθήσει τα χνάρια των γονιών της στην οικογενειακή... επιχείρηση του Χόλιγουντ. «Κάπου μέσα μου πιστεύω πως δεν υπάρχει τίποτε άλλο που μπορώ να καταφέρω» δηλώνει με ύφος κοριτσιού σε απόγνωση.
Το θέμα είναι βέβαια πως η Ντακότα Τζόνσον δεν κάνει απλώς τη δουλειά της, είναι πολύ καλή σε αυτή. Της πήρε χρόνο για να πείσει τον εαυτό της. Ξεκίνησε να ασχολείται με την υποκριτική το 2008, όμως η έλλειψη εμπειρίας και το σύνδρομο του διάσημου παιδιού την έκαναν να τα παρατήσει. «Ήμουν 18 και είχα φρικάρει. Δεν ήξερα αν είχα πραγματικά τις ικανότητες» εξομολογείται. Η κωμωδία την έσωσε. Το 2010 πέρασε από οντισιόν για τον παραγωγό Τζαντ Άπατοου. «Τη δοκιμάσαμε για τη σειρά Girls και ήταν εκπληκτική. Είχε πολλή πλάκα, χωρίς να καταβάλλει ιδιαίτερη προσπάθεια. Δεν υπήρχε κάποιος ρόλος γι’ αυτή, μας έκανε όμως τρομερή εντύπωση» δήλωσε ο ίδιος. Εκείνη την περίοδο ο Νικ Στόλερ, φίλος του Άπατοου, έψαχνε ένα κορίτσι για το ρόλο της Όντρεϊ (η μανιακή νεαρή σύντροφος του Τζέισον Σίγκελ) στην ταινία Πέντε Χρόνια Αρραβώνας. Η ανισόρροπη Όντρεϊ είναι εθισμένη στο σεξ και διοργανώνει zumba πάρτι στις 4 το πρωί στο δωμάτιό της. «Έχτισε μόνη της έναν ολόκληρο χαρακτήρα. Σκέφτηκα: Aυτό το κορίτσι θα γίνει σταρ. Το ίδιο ακριβώς είχα νιώσει για τον Κρις Πρατ και τη Μίλα Κούνις» σχολιάζει ο Στόλερ. Όσο για το Fifty Shades of Grey; «Αν επέλεγαν μια πρωταγωνίστρια χωρίς χιούμορ θα ήταν αποτυχία. Η Ντακότα, όμως, εκτός του ότι είναι πολύ όμορφη, έχει και φοβερή πλάκα! Δύσκολα βρίσκεις κάποια που να τα συνδυάζει. Θυμίζει τη Μεγκ Ράιαν» καταλήγει. Είχε προηγηθεί η συμμετοχή της στην ταινία The Social Network, όπου έκανε μια σύντομη εμφάνιση στο πλευρό του Τζάστιν Τίμπερλεϊκ φορώντας μόνο ένα αντρικό μποξεράκι. Ενώ περίμενε μια απάντηση από τους παραγωγούς του Fifty Shades of Grey, πέρασε από οντισιόν και για την κωμική σειρά της Fox Ben and Kate, μια ιστορία για δύο αδέρφια που μεγαλώνουν μαζί ένα κορίτσι. Εκείνη την περίοδο ο παραγωγός του σόου Τζέικ Κάσνταν φοβόταν πως έπρεπε να παγώσει το πρότζεκτ αφού δεν είχε βρεθεί η ιδανική Κέιτ. Τότε εμφανίστηκε η Τζόνσον. «Η απόφαση ήταν ομόφωνη. Το πρόσωπό της έχει κάτι αληθινό. Το ταλέντο της στην κωμωδία πηγάζει από το γεγονός ότι μπορεί να υποδυθεί πολύ χαριτωμένα ένα αμήχανο άτομο» λέει ο ίδιος. Το σόου κράτησε μόνο μία σεζόν, η ηθοποιός όμως απέδειξε ότι μπορεί να τα βγάλει μια χαρά πέρα με τα εμπόδια και τους γρήγορους ρυθμούς ενός σίριαλ. Ο Κάσνταν αποκαλύπτει πως είπε στους συνεργάτες του: «Θα ακούσουμε σύντομα γι’ αυτή και θα σκεφτόμαστε πως κάποτε την είχαμε μαζί μας». Και συμπληρώνει: «Απλώς δεν περίμενα ότι θα συμβεί τόσο γρήγορα».
Μόλις φεύγουμε από το Chateau Marmont η Τζόνσον και εγώ κατευθυνόμαστε προς το στούντιο για τη φωτογράφιση στην άλλη πλευρά του Λος Άντζελες. Η Ντακότα μιλά στο κινητό με το σύντροφό της Jordan Masterson, ηθοποιό στη σειρά του CBS Last Man Standing. Μόλις κλείνει το τηλέφωνο μοιάζει ζαλισμένη. «Μου χάρισε ένα διπλό νιπτήρα που τον έφτιαξε μόνος του. Ξέρεις, νομίζω πως αυτό είναι το κλειδί σε κάθε σχέση» λέει ενθουσιασμένη για το δώρο που της έκανε εκείνος νωρίτερα το πρωί. Πάνω που αρχίζω να σκέφτομαι πως ίσως τελικά να είναι ένα φυσιολογικό κορίτσι, που προσπαθεί να βρει το δρόμο του σε έναν παράλογο κόσμο, αρχίζει να μου μιλά για τις προσδοκίες της με το διαπεραστικό, αποφασιστικό βλέμμα μιας 35χρονης. «Κοίτα, έχω καταλάβει πως έρχονται τα πάνω κάτω. Τη μια στιγμή οι άνθρωποι δεν δίνουν δεκάρα για σένα και την άλλη... Δεν με απασχολεί καθόλου αυτό» ξεκαθαρίζει. Ίσως να νιώθει τόσο σίγουρη επειδή έχει δίπλα της τους γονείς της. Αφού ξεπέρασαν το αρχικό σοκ -όταν το έμαθαν αναφώνησαν και οι δύο «γαμώτο!»- ενθουσιάστηκαν. Μόλις το κοινό του Τwitter ξεκίνησε να την κριτικάρει, η Μέλανι Γκρίφιθ αντέδρασε σαν κάθε άλλη παραδοσιακή μαμά. «Αποκάλεσε κάποια σκύλα!. Η μητέρα μου είναι το πιο αξιαγάπητο πλάσμα στον κόσμο» λέει η Ντακότα. Μόλις φτάνουμε στη φωτογράφιση, η Τζόνσον εξαφανίζεται για δύο ώρες. Ακόμα διατηρώ τις αμφιβολίες μου για το αν αυτό το έξυπνο παιδί μπορεί να υποδυθεί έναν τόσο ερωτικό χαρακτήρα. Και τότε εκείνη εμφανίζεται μπροστά μου χαμογελαστή με ένα στενό πράσινο φόρεμα και μάτια που λάμπουν. «Καλή δεν είμαι;» ρωτάει. Τα φλας αστράφτουν. Η ίδια ποζάρει με αισθησιακό ύφος κατεβάζοντας αργά τις ψηλές κάλτσες της. Η φωτογράφιση σταματά, τρέχει στο μόνιτορ και δεν σταματά να χαζογελά. «Υπάρχουν πολλές ωραίες λήψεις των γοφών μου. Τίποτα δεν μπορεί να πάει στραβά όταν οι γοφοί σου φαίνονται καλοί στο φακό» αστειεύεται. Επιστρέφει στο καμαρίνι της κρατώντας στο χέρι της τα τακούνια και βαδίζοντας σαν κοριτσάκι. Το ’χει!
ELLE
Γονείς: Melanie Griffith - Don Johnson
Η Ντακότα Τζόνσον γεννήθηκε στις 4 Οκτωβρίου του 1989 και είναι Αμερικανίδα μοντέλο και ηθοποιός.
Είναι κόρη των επίσης ηθοποιών Μέλανι Γκρίφιθ και Ντον Τζόνσον.
Οι περισσότεροι την γνώριζαν από τον πρωταγωνιστικό ρόλο που είχε στη σειρά Ben and Kate.
Τώρα την έμαθαν όλοι με τον πρωταγωνιστικό ρόλο στο 50 αποχρώσεις του γκρι (Fifty Shades of Grey).
Η Ντακότα Τζόνσον μόλις κοιμήθηκε με το γνωστό ηθοποιό Σεθ Ρότζεν (σ.σ. πρωταγωνιστή, μεταξύ άλλων, της ταινίας Superbad). Το περίεργο είναι πως ο Ρότζεν δεν έχει ιδέα. Οι δυο τους κάθονταν σε διπλανές θέσεις στην πτήση από Λος Άντζελες προς Βανκούβερ, όπου εκείνη γυρίζει μερικές -όχι και τόσο βρόμικες- σκηνές για το Fifty Shades of Grey.
Η ίδια είναι μεγάλη φαν του, αυτός όμως δεν την αναγνώρισε καν. Για το ρόλο της στην ταινία έβαψε τα φυσικά ξανθά μαλλιά της σκούρα καστανά με αποτέλεσμα να δείχνει ακόμα πιο μικρή απ’ ό,τι είναι στην πραγματικότητα.
Όχι βέβαια πως ο Ρότζεν θα καταλάβαινε ποια βρισκόταν δίπλα του. Η Τζόνσον αφηγείται την ιστορία με ένα τεράστιο χαζό χαμόγελο, το οποίο έχει κληρονομήσει από τη μαμά της Μέλανι Γκρίφιθ.
«Δεν ήθελα να του πω: Έι, ξύπνα! Είμαι η Ντακότα» λέει.
Η νεαρή σταρ δεν θα απολαμβάνει για καιρό ακόμα τη σχετική ανωνυμία της («σχετική» είναι η
μόνη λέξη που μπορεί να χρησιμοποιηθεί, αν σκεφτεί κανείς ποια είναι η οικογένειά της: γιαγιά της η Τίπι Χέντρεν, μούσα του Χίτσκοκ, γονείς της η Μέλανι Γκρίφιθ και ο Ντον Τζόνσον και πατριός της ο Αντόνιο Μπαντέρας).
Το Fifty Shades of Grey προβλήθηκε στη μεγάλη οθόνη το Φεβρουάριο του 2015 σε ένα ήδη «ψημένο» κοινό 90 εκατ. φανατικών αναγνωστριών που λάτρεψαν το διεθνές sex-seller της Ε.Λ. Τζέιμς (στα ελληνικά κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Πατάκη). Για να μην αναφέρουμε τους συντρόφους όλων αυτών των γυναικών που ανυπομονούν να δουν την Ντακότα γυμνή σε ερωτικές, σαδομαζοχιστικές σκηνές. «Δεν έχω ιδέα πώς θα έρθουν τα πράγματα. Προσπαθώ να το χειριστώ ήρεμα, να συνεχίσω να ζω όπως τώρα» δηλώνει με αθώο ύφος ανοίγοντας διάπλατα τα μπλε μάτια της. Παρόλο που νιώθει εξαντλημένη από τα 14ωρα γυρίσματα, δεν σταματά να χαμογελά. «Δεν είμαι παρά ένας φυσιολογικός άνθρωπος» λέει. Είναι γεγονός πως εκτιμά τα μικρά απλά πράγματα. Για παράδειγμα, τη σκοποβολή ή το αμάξι της, μια «μαμαδίστικη» Mercedes. Ως πότε όμως θα μπορεί να τα απολαμβάνει; Ακόμα και αν προτιμά να ζει φυσιολογικά, δεν αποκλείεται σύντομα τα μίντια να τη... δέσουν χειροπόδαρα και να τη μαστιγώσουν, όχι όμως όπως την Αναστάζια Στιλ, ηρωίδα της ταινίας Fifty Shades of Grey.
Η απόλυτη φαντασίωση Η ίδια ισχυρίζεται πως η πραγματική μηχανή του σεξ είναι ο συμπρωταγωνιστής της Τζέιμι Ντόρναν. Από αυτόν θα ακούσουμε ατάκες του στυλ: «Σου αρέσει αυτό, δεσποινίς Στιλ; Είσαι πραγματικά αχόρταγη». Η Τζόνσον βέβαια είναι η μοναδική που θα ζήσει την απόλυτη φαντασίωση εκατομμυρίων γυναικών που ονειρεύονται νύχτες πάθους με τον Κρίστιαν Γκρέι. Προς το παρόν η ηθοποιός δεν είναι παρά ένα άγραφο χαρτί, αφού οι μέχρι τώρα εμφανίσεις της στη μεγάλη οθόνη διαρκούν συνολικά λιγότερο απ’ όσο ένα βιντεοκλίπ. Μία πρώτη γεύση πήραμε στο φιλμ δράσης Need for Speed, όπου την είδαμε στο πλευρό του Άαρον Πολ. Για όσους δεν την έχουν προσέξει ποτέ, έχει υποδυθεί το one night stand του Τζάστιν Τίμπερλεϊκ στο The Social Network και την πρώην του Τζέισον Σίγκελ στο Πέντε Χρόνια Αρραβώνας. Τώρα έρχεται αντιμέτωπη με ένα ρόλο τον οποίο θα ήθελαν πολλές σταρ στην αρχή της καριέρας τους. Τι ήταν όμως αυτό που έκανε πραγματικά τις Πενήντα Αποχρώσεις του Γκρι φαινόμενο;
Οι φαν των βιβλίων υποστηρίζουν πως στην ουσία το S&M είναι απλώς το background ενός ρετρό love story, με την Aναστάζια να προσπαθεί να λιώσει την καρδιά του άγριου Γκρέι. Ας μιλήσουμε ειλικρινά. Ποιος ενδιαφέρεται για τα αισθήματα των ηρώων; Προφανώς δεν ήταν το «συναισθηματικό βάθος» του ρόλου που μετέτρεψε σε θρίλερ το κάστινγκ για την πρωταγωνίστρια το 2013. Το πρόβλημα ήταν ότι το πιο σεξουαλικό φιλμ της δεκαετίας μπορεί άνετα να απογειώσει ή αντίθετα να καταβαραθρώσει την καριέρα μιας νεαρής ηθοποιού. Κάθε κορίτσι που παίρνει αυτό το ρίσκο παίζει με τη φωτιά. Αν όμως όλα πάνε καλά, αυτή η ενζενί ίσως γίνει η επόμενη Τζένιφερ Λόρενς, στην πιο σέξυ εκδοχή της. Ή μήπως η νέα Μέλανι Γκρίφιθ; Αυτό που σίγουρα έκανε την Ντακότα να νιώσει πιο ασφαλής ήταν το γεγονός ότι πίσω από την παραγωγή βρίσκονται δύο γυναίκες που θα δώσουν αναμφίβολα μια θηλυκή διάσταση στην ταινία. Πρόκειται για τη διευθύντρια της Universal Pictures Ντόνα Λάνγκλεϊ και τη σκηνοθέτιδα Σαμ Τέιλορ Τζόνσον (φωτογράφος και μέλος της βρετανικής αριστοκρατίας, της οποίας το μοναδικό φιλμ μέχρι τώρα είναι η εναλλακτική βιογραφία του Τζον Λένον Nowhere Boy).
«Το μυστικό είναι πως δεν ντρέπομαι»
Η σέξυ νεαρή σταρ θεωρεί πως ό,τι μας κάνει καλό είναι και σωστό. «Οι γυναίκες πρέπει να έχουν τη σχέση που τις βοηθά να είναι ευτυχισμένες. Αν αυτή είναι σαδομαζοχιστική, θαυμάσια!» σχολιάζει. Ευχάριστο να το ακούμε από τη στιγμή που η οντισιόν για την ταινία ήταν μάλλον ακατάλληλη. Στην αρχή η Ντακότα δεν ήταν τίποτε άλλο από ένα πρόσωπο και ένα σώμα ανάμεσα στα πολλά. Στη συνέχεια της ζήτησαν να ερμηνεύσει ένα μονόλογο από το Persona του Ίνγκμαρ Μπέργκμαν, ένα σουηδικό φιλμ του 1966, όπου η πρωταγωνίστρια παραδέχεται πως απάτησε το γιατρό αρραβωνιαστικό της με μια γυναίκα και δύο εφήβους στην παραλία: ένα ερωτικό τετράγωνο που καταλήγει σε έκτρωση. Το σενάριο περιέχει φράσεις όπως «εκσπερμάτισε μέσα μου», «τελείωνα ξανά και ξανά». Σίγουρα το Persona δεν είναι μια ταινία για ποπκόρν. Η ίδια δηλώνει με αυτοπεποίθηση: «Δεν έχω πρόβλημα να κάνω οτιδήποτε. Το μυστικό είναι πως δεν ντρέπομαι»
Αυτή η στάση είναι που της εξασφάλισε τελικά την πρωτιά ανάμεσα στις συνυποψήφιές της. Την ώρα που άλλες στάρλετ μαζί με τους μάνατζέρ τους αναρωτιόνταν αν το Fifty Shades of Grey είναι του επιπέδου τους, αυτή έβγαζε προς τα έξω όλη τη σεξουαλικότητα που χρειαζόταν. Έκανε μια πρόβα με τον πρωταγωνιστή του Sons of Anarchy Τσάρλι Χάναμ (o οποίος είχε επιλεγεί αρχικά, αλλά στην πορεία αποχώρησε και αντικαταστάθηκε από τον Ντόρναν) και μετά απλώς περίμενε... «Ήταν πραγματικά βασανιστικό. Τηλεφωνούσα κάθε μέρα και ρωτούσα: Τι στο διάολο θα γίνει; Στο τέλος έφτασα στο σημείο να σκέφτομαι: Αν δεν παίξω την Αναστάζια, θα είμαι μια τελειωμένη ηθοποιός» παραδέχεται. Μιλά για το ρόλο της χωρίς να τρέμει ή να παριστάνει την αθώα, αλλά έχοντας ήδη μπει στο πετσί του: «Η ηρωίδα είναι αληθινή. Δεν έχει τίποτα ψεύτικο, γι’ αυτό και την εκτιμώ. Είναι έξυπνη, κάνει όμως και χαζομάρες. Πρόκειται για ένα φυσιολογικό πλάσμα». Πάλι αυτή η λέξη. Καθώς βέβαια συζητώ μαζί της, συνειδητοποιώ ότι αντιλαμβάνεται λίγο περίεργα την έννοια «φυσιολογικός». Αυτό συμβαίνει όταν είσαι ένα κορίτσι του Χόλιγουντ, που βλέπει το Chateau Marmont σαν δεύτερο σπίτι του. Όταν συναντηθήκαμε εκεί, χαιρέτησε με οικειότητα τη σερβιτόρα, φίλη της εδώ και χρόνια. Χάρη στα έντονα ζυγωματικά του πατέρα της και το χαρακτηριστικό smoky eye look της μητέρας της, μοιάζει να είναι το next best thing. Διατηρεί όμως και την αυτοκυριαρχία της.
«Διαβάζοντας το Fifty Shades of Grey συνέλαβα τον εαυτό μου να ενδιαφέρεται περισσότερο για τις στιγμές όπου οι ήρωες συντρίβουν ο ένας τον άλλο συναισθηματικά παρά για τις σεξουαλικές σκηνές» δηλώνει ενώ παραγγέλνει σκέτο καφέ και ομελέτα (αναφέρω αυτές τις λεπτομέρειες επειδή τα μίντια γράφουν συνεχώς πως τρέφεται μόνο με χυμούς για τις ανάγκες της ταινίας. Η ίδια είναι αδύνατη, όχι όμως skinny). «Νομίζω πως κάθε γυναίκα έχει μια σκοτεινή πλευρά: ονειρεύεται να γίνει ο πειρασμός στον οποίο κανένας άντρας δεν θα μπορεί να αντισταθεί» λέει. Αυτό ήταν που την έκανε να νιώσει σίγουρη για την απόφασή της. «Στην αρχή είχα κάποιες αμφιβολίες. Το υλικό ήταν πολύ δυνατό, δεν είχα ξανακάνει κάτι τέτοιο. Όμως αυτό ακριβώς μου έδωσε να καταλάβω πως έπρεπε να προχωρήσω» εξηγεί. Βρισκόταν στο σπίτι μιας φίλης της στη Νέα Υόρκη πέρυσι το καλοκαίρι, για τα γυρίσματα της κινηματογραφικής μεταφοράς του σαιξπηρικού Cymbeline, όταν επιτέλους χτύπησε το τηλέφωνο: Ναι, θα γινόταν η Αναστάζια! Η ίδια περιγράφει το πώς ένιωσε: «Ξέσπασα σε κλάματα... Ένα σκυλάκι που κοιμόταν κάτω από τα πόδια μου τρόμαξε όταν άρχισα να ουρλιάζω: Ξύπνα, γαμώτο, αυτό είναι απίστευτο!. Μετά, για να ηρεμήσω, ήπια ένα ποτήρι ουίσκι». Για πολλές εβδομάδες δεν της επιτρεπόταν να μοιραστεί την είδηση με κανέναν, ούτε καν με την οικογένειά της. Και φυσικά το κράτησε μυστικό. «Κάποιες φορές οι γονείς έχουν το μεγαλύτερο στόμα απ’ όλους» λέει. Η Λολίτα των Xολιγουντιανών στούντιο Η Ντακότα προσπερνά το γεγονός πως οι γονείς της ήταν ο Μπραντ Πιτ και η Τζένιφερ Άνιστον της εποχής τους (ή μήπως οι Ελίζαμπεθ Τέιλορ και Ρίτσαρντ Μπάρτον;), παραδέχεται όμως πως η παιδική της ηλικία δεν είχε καμία σχέση με εκείνη των συνομηλίκων της. «Ο μπαμπάς μου γύριζε το Nash Bridges στο Σαν Φρανσίσκο και ήμουν εκεί κάθε μέρα. Η μαμά μου και ο Αντόνιο έκαναν επίσης ταινίες, οπότε ταξίδευα συνεχώς σε όλο τον κόσμο. Λάτρευα εκείνη την εποχή» αναφέρει. Προσθέτει βέβαια πως η φήμη κρύβει και μια κακή πλευρά: «Όλα αυτά τα χρόνια δεν ήμουν ποτέ σπίτι». Όταν μεγάλωσε οι γονείς της την έστειλαν σε καθολικό σχολείο στη βόρεια Καλιφόρνια.
Αρχικά της άρεσε η ιδέα. Όλα άλλαξαν όμως με το που έφτασε: «Ένιωσα τόσο δυστυχισμένη. Ήταν υπέροχο σχολείο, αλλά τα κορίτσια φέρονταν τρομακτικά». Πήρε τηλέφωνο τον μπαμπά της για να την πάρει από εκεί. Όταν τη ρωτάω πώς τον έπεισε, μου χαρίζει το πιο λαμπερό της χαμόγελο. «Του έκανα μάγια, δεν του άφησα το περιθώριο να αρνηθεί» λέει. «Μα, πώς ακριβώς;» επιμένω. Με το δάχτυλό της διαγράφει έναν κύκλο στο πρόσωπό της. Παίρνει ντροπαλό ύφος και χαμογελά. «Δεν ξέρω, μήπως με αυτή τη φάτσα;» λέει. Στη συνέχεια φοίτησε στο καλλιτεχνικό σχολείο New Roads School στη Σάντα Μόνικα, όπου ήρθε σε επαφή με το σχέδιο. «Βαρέθηκα μετά από λίγο. Έπρεπε να ζωγραφίζω γυμνά με χίλιους δυο τρόπους, ώστε στο τέλος το σιχάθηκα» λέει. Το πιο δύσκολο κομμάτι βέβαια ήταν να αντιμετωπίσει τις προσβολές για την οικογένειά της. Οι συμμαθητές της έφερναν συνεχώς αποκόμματα από δημοσιεύματα για τους γονείς της, κάποια αληθινά, άλλα εντελώς παραμύθια. Η ίδια λέει: «Νομίζω πως στον κόσμο και ειδικά στον Τύπο αρέσει να πληγώνει τα παιδιά των διασήμων και αυτό είναι απαίσιο. Πάντα θα βρουν κάτι να πουν, είναι θλιβερό. Το μόνο που μπορεί να κάνει μια 16χρονη είναι να αναρωτιέται: Γιατί; Τι στο διάολο έκανα;». Πολλές από τις ιστορίες που έχουν κατά καιρούς κυκλοφορήσει γι’ αυτή αναφέρουν πως στην εφηβεία της νοσηλεύτηκε για 30 μέρες σε κέντρο αποτοξίνωσης στο Μαλιμπού λόγω υπερβολικής χρήσης ουσιών. Εκείνη ωστόσο ορκίζεται πως ποτέ δεν συνέβη κάτι τέτοιο. «Οι γονείς μου είχαν πολλά προβλήματα να λύσουν μεταξύ τους με αποτέλεσμα να πρέπει να διαχειριστώ δύσκολες καταστάσεις από πολύ μικρή ηλικία» εξηγεί, αναφερόμενη προφανώς στον εθισμό των γονιών της στο αλκοόλ. «Χρειαζόμουν βοήθεια, ένα είδος θεραπείας. Από την άλλη, όταν είσαι παιδί εμπιστεύεσαι πολύ εύκολα κάποιον ο οποίος μπορεί μετά να σε πουλήσει» λέει. Το ερώτημα είναι γιατί μετά από όλα αυτά αποφάσισε να ακολουθήσει τα χνάρια των γονιών της στην οικογενειακή... επιχείρηση του Χόλιγουντ. «Κάπου μέσα μου πιστεύω πως δεν υπάρχει τίποτε άλλο που μπορώ να καταφέρω» δηλώνει με ύφος κοριτσιού σε απόγνωση.
Το θέμα είναι βέβαια πως η Ντακότα Τζόνσον δεν κάνει απλώς τη δουλειά της, είναι πολύ καλή σε αυτή. Της πήρε χρόνο για να πείσει τον εαυτό της. Ξεκίνησε να ασχολείται με την υποκριτική το 2008, όμως η έλλειψη εμπειρίας και το σύνδρομο του διάσημου παιδιού την έκαναν να τα παρατήσει. «Ήμουν 18 και είχα φρικάρει. Δεν ήξερα αν είχα πραγματικά τις ικανότητες» εξομολογείται. Η κωμωδία την έσωσε. Το 2010 πέρασε από οντισιόν για τον παραγωγό Τζαντ Άπατοου. «Τη δοκιμάσαμε για τη σειρά Girls και ήταν εκπληκτική. Είχε πολλή πλάκα, χωρίς να καταβάλλει ιδιαίτερη προσπάθεια. Δεν υπήρχε κάποιος ρόλος γι’ αυτή, μας έκανε όμως τρομερή εντύπωση» δήλωσε ο ίδιος. Εκείνη την περίοδο ο Νικ Στόλερ, φίλος του Άπατοου, έψαχνε ένα κορίτσι για το ρόλο της Όντρεϊ (η μανιακή νεαρή σύντροφος του Τζέισον Σίγκελ) στην ταινία Πέντε Χρόνια Αρραβώνας. Η ανισόρροπη Όντρεϊ είναι εθισμένη στο σεξ και διοργανώνει zumba πάρτι στις 4 το πρωί στο δωμάτιό της. «Έχτισε μόνη της έναν ολόκληρο χαρακτήρα. Σκέφτηκα: Aυτό το κορίτσι θα γίνει σταρ. Το ίδιο ακριβώς είχα νιώσει για τον Κρις Πρατ και τη Μίλα Κούνις» σχολιάζει ο Στόλερ. Όσο για το Fifty Shades of Grey; «Αν επέλεγαν μια πρωταγωνίστρια χωρίς χιούμορ θα ήταν αποτυχία. Η Ντακότα, όμως, εκτός του ότι είναι πολύ όμορφη, έχει και φοβερή πλάκα! Δύσκολα βρίσκεις κάποια που να τα συνδυάζει. Θυμίζει τη Μεγκ Ράιαν» καταλήγει. Είχε προηγηθεί η συμμετοχή της στην ταινία The Social Network, όπου έκανε μια σύντομη εμφάνιση στο πλευρό του Τζάστιν Τίμπερλεϊκ φορώντας μόνο ένα αντρικό μποξεράκι. Ενώ περίμενε μια απάντηση από τους παραγωγούς του Fifty Shades of Grey, πέρασε από οντισιόν και για την κωμική σειρά της Fox Ben and Kate, μια ιστορία για δύο αδέρφια που μεγαλώνουν μαζί ένα κορίτσι. Εκείνη την περίοδο ο παραγωγός του σόου Τζέικ Κάσνταν φοβόταν πως έπρεπε να παγώσει το πρότζεκτ αφού δεν είχε βρεθεί η ιδανική Κέιτ. Τότε εμφανίστηκε η Τζόνσον. «Η απόφαση ήταν ομόφωνη. Το πρόσωπό της έχει κάτι αληθινό. Το ταλέντο της στην κωμωδία πηγάζει από το γεγονός ότι μπορεί να υποδυθεί πολύ χαριτωμένα ένα αμήχανο άτομο» λέει ο ίδιος. Το σόου κράτησε μόνο μία σεζόν, η ηθοποιός όμως απέδειξε ότι μπορεί να τα βγάλει μια χαρά πέρα με τα εμπόδια και τους γρήγορους ρυθμούς ενός σίριαλ. Ο Κάσνταν αποκαλύπτει πως είπε στους συνεργάτες του: «Θα ακούσουμε σύντομα γι’ αυτή και θα σκεφτόμαστε πως κάποτε την είχαμε μαζί μας». Και συμπληρώνει: «Απλώς δεν περίμενα ότι θα συμβεί τόσο γρήγορα».
Μόλις φεύγουμε από το Chateau Marmont η Τζόνσον και εγώ κατευθυνόμαστε προς το στούντιο για τη φωτογράφιση στην άλλη πλευρά του Λος Άντζελες. Η Ντακότα μιλά στο κινητό με το σύντροφό της Jordan Masterson, ηθοποιό στη σειρά του CBS Last Man Standing. Μόλις κλείνει το τηλέφωνο μοιάζει ζαλισμένη. «Μου χάρισε ένα διπλό νιπτήρα που τον έφτιαξε μόνος του. Ξέρεις, νομίζω πως αυτό είναι το κλειδί σε κάθε σχέση» λέει ενθουσιασμένη για το δώρο που της έκανε εκείνος νωρίτερα το πρωί. Πάνω που αρχίζω να σκέφτομαι πως ίσως τελικά να είναι ένα φυσιολογικό κορίτσι, που προσπαθεί να βρει το δρόμο του σε έναν παράλογο κόσμο, αρχίζει να μου μιλά για τις προσδοκίες της με το διαπεραστικό, αποφασιστικό βλέμμα μιας 35χρονης. «Κοίτα, έχω καταλάβει πως έρχονται τα πάνω κάτω. Τη μια στιγμή οι άνθρωποι δεν δίνουν δεκάρα για σένα και την άλλη... Δεν με απασχολεί καθόλου αυτό» ξεκαθαρίζει. Ίσως να νιώθει τόσο σίγουρη επειδή έχει δίπλα της τους γονείς της. Αφού ξεπέρασαν το αρχικό σοκ -όταν το έμαθαν αναφώνησαν και οι δύο «γαμώτο!»- ενθουσιάστηκαν. Μόλις το κοινό του Τwitter ξεκίνησε να την κριτικάρει, η Μέλανι Γκρίφιθ αντέδρασε σαν κάθε άλλη παραδοσιακή μαμά. «Αποκάλεσε κάποια σκύλα!. Η μητέρα μου είναι το πιο αξιαγάπητο πλάσμα στον κόσμο» λέει η Ντακότα. Μόλις φτάνουμε στη φωτογράφιση, η Τζόνσον εξαφανίζεται για δύο ώρες. Ακόμα διατηρώ τις αμφιβολίες μου για το αν αυτό το έξυπνο παιδί μπορεί να υποδυθεί έναν τόσο ερωτικό χαρακτήρα. Και τότε εκείνη εμφανίζεται μπροστά μου χαμογελαστή με ένα στενό πράσινο φόρεμα και μάτια που λάμπουν. «Καλή δεν είμαι;» ρωτάει. Τα φλας αστράφτουν. Η ίδια ποζάρει με αισθησιακό ύφος κατεβάζοντας αργά τις ψηλές κάλτσες της. Η φωτογράφιση σταματά, τρέχει στο μόνιτορ και δεν σταματά να χαζογελά. «Υπάρχουν πολλές ωραίες λήψεις των γοφών μου. Τίποτα δεν μπορεί να πάει στραβά όταν οι γοφοί σου φαίνονται καλοί στο φακό» αστειεύεται. Επιστρέφει στο καμαρίνι της κρατώντας στο χέρι της τα τακούνια και βαδίζοντας σαν κοριτσάκι. Το ’χει!
ELLE
0 Σχόλια