Έγινε κέρινο ομοίωμα, όχι όμως για το περίφημο μουσείο της Madame Tussauds!
Η μεγάλη ντίβα της πίστας Ζωζώ Σαπουντζάκη, που με το εκρηκτικό ταμπεραμέντο της κατάφερε να διαγράψει χρυσή πορεία στον χώρο του θεάματος, απέκτησε τον... κέρινο εαυτό της διά χειρός Θεόδωρου Κοκκινίδη, του επονομαζόμενου και...
Monsieur Tussauds της Καβάλας. Μετά την Αλίκη Βουγιουκλάκη, την Τζένη Καρέζη, τη Μελίνα Μερκούρη, τη Ρένα Βλαχοπούλου και ακόμη δεκαέξι διασημότητες της Ελλάδας και του εξωτερικού, ήρθε η σειρά της «βασίλισσας της πίστας και της νύχτας» να προστεθεί στη σπουδαία συλλογή που βρίσκεται στο μουσείο κέρινων ομοιωμάτων της Καβάλας, το οποίο με αγάπη και μεράκι έχει δημιουργήσει ο καλλιτέχνης.
Όπως εξομολογείται στην «Espresso» ο μετρ των κέρινων ομοιωμάτων, εργαζόταν καθημερινά στο εργαστήριό του επί τουλάχιστον έξι μήνες προκειμένου να ολοκληρώσει το έργο του, το οποίο μοιάζει εκπληκτικά στην Ελληνίδα σταρ. «Ηθελα πάρα πολύ, εδώ και καιρό, να φτιάξω το κέρινο ομοίωμα της Ζωζώς Σαπουντζάκη και χαίρομαι που την έπεισα να ποζάρει για εμένα. Είναι μια υπέροχη γυναίκα και πραγματικό καλλιτεχνικό φαινόμενο».
Η δυσκολία που είχε να αντιμετωπίσει στην περίπτωση της σπουδαίας σταρ της πίστας και του κινηματογράφου ο Θεόδωρος Κοκκινίδης, εκτός από την αποτύπωση του προσώπου της, ήταν εκείνη και των σωματικών προσόντων της και ιδιαίτερα των ποδιών της, σημεία που η Ζωζώ μέσα από τις χορογραφίες της ακόμη και σήμερα επιδεικνύει. «Μελετώ με μεγάλη προσοχή τη φυσιογνωμία, προσπαθώ να καταλάβω τον χαρακτήρα, να δω σε ποια εξωτερικά χαρακτηριστικά αποτυπώνεται ο ψυχισμός του ατόμου, ποια είναι η συνήθης στάση του σώματός του όταν εκτίθεται στον φακό, με ποιο ρούχο ή χρώμα μας είναι γνώριμο και πολλές άλλες μικρές λεπτομέρειες που είναι πολύ σημαντικές» λέει ο κ. Κοκκινίδης.
Έως και το αγαπημένο ρούχο της Ζωζώς κατάφερε να αντιγράψει ο καλλιτέχνης με τους συνεργάτες του, ενώ έδωσε βάση ακόμη και στα μακριά μαύρα μαλλιά της. «Ετσι την αγαπήσαμε, έτσι τη λατρεύουν μέχρι σήμερα οι φαν της. Τα ρούχα της ήταν όλα φανταχτερά και χειροποίητα, γι' αυτό κι εμείς φτιάξαμε ένα φόρεμα ειδικά για εκείνη στο κόκκινο χρώμα που λατρεύει και φυσικά με σκίσιμο, ώστε να αποκαλύπτεται το τέλειο πόδι της» εξηγεί ο Θεόδωρος Κοκκινίδης και προσθέτει: «Ολους αυτούς τους ανθρώπους που έχουν μεγάλη πορεία και έργο, τους αντιμετωπίζω με μεγάλο σεβασμό κι εκτίμηση κι εκείνοι με τον ίδιο τρόπο ανταποκρίνονται στο έργο μου. Μέσα από τη δουλειά μου τιμώ την πορεία τους και τη σπουδαία καλλιτεχνική διαδρομή τους».
Θάνος Μακρογαμβράκης
Η μεγάλη ντίβα της πίστας Ζωζώ Σαπουντζάκη, που με το εκρηκτικό ταμπεραμέντο της κατάφερε να διαγράψει χρυσή πορεία στον χώρο του θεάματος, απέκτησε τον... κέρινο εαυτό της διά χειρός Θεόδωρου Κοκκινίδη, του επονομαζόμενου και...
Monsieur Tussauds της Καβάλας. Μετά την Αλίκη Βουγιουκλάκη, την Τζένη Καρέζη, τη Μελίνα Μερκούρη, τη Ρένα Βλαχοπούλου και ακόμη δεκαέξι διασημότητες της Ελλάδας και του εξωτερικού, ήρθε η σειρά της «βασίλισσας της πίστας και της νύχτας» να προστεθεί στη σπουδαία συλλογή που βρίσκεται στο μουσείο κέρινων ομοιωμάτων της Καβάλας, το οποίο με αγάπη και μεράκι έχει δημιουργήσει ο καλλιτέχνης.
Όπως εξομολογείται στην «Espresso» ο μετρ των κέρινων ομοιωμάτων, εργαζόταν καθημερινά στο εργαστήριό του επί τουλάχιστον έξι μήνες προκειμένου να ολοκληρώσει το έργο του, το οποίο μοιάζει εκπληκτικά στην Ελληνίδα σταρ. «Ηθελα πάρα πολύ, εδώ και καιρό, να φτιάξω το κέρινο ομοίωμα της Ζωζώς Σαπουντζάκη και χαίρομαι που την έπεισα να ποζάρει για εμένα. Είναι μια υπέροχη γυναίκα και πραγματικό καλλιτεχνικό φαινόμενο».
Η δυσκολία που είχε να αντιμετωπίσει στην περίπτωση της σπουδαίας σταρ της πίστας και του κινηματογράφου ο Θεόδωρος Κοκκινίδης, εκτός από την αποτύπωση του προσώπου της, ήταν εκείνη και των σωματικών προσόντων της και ιδιαίτερα των ποδιών της, σημεία που η Ζωζώ μέσα από τις χορογραφίες της ακόμη και σήμερα επιδεικνύει. «Μελετώ με μεγάλη προσοχή τη φυσιογνωμία, προσπαθώ να καταλάβω τον χαρακτήρα, να δω σε ποια εξωτερικά χαρακτηριστικά αποτυπώνεται ο ψυχισμός του ατόμου, ποια είναι η συνήθης στάση του σώματός του όταν εκτίθεται στον φακό, με ποιο ρούχο ή χρώμα μας είναι γνώριμο και πολλές άλλες μικρές λεπτομέρειες που είναι πολύ σημαντικές» λέει ο κ. Κοκκινίδης.
Έως και το αγαπημένο ρούχο της Ζωζώς κατάφερε να αντιγράψει ο καλλιτέχνης με τους συνεργάτες του, ενώ έδωσε βάση ακόμη και στα μακριά μαύρα μαλλιά της. «Ετσι την αγαπήσαμε, έτσι τη λατρεύουν μέχρι σήμερα οι φαν της. Τα ρούχα της ήταν όλα φανταχτερά και χειροποίητα, γι' αυτό κι εμείς φτιάξαμε ένα φόρεμα ειδικά για εκείνη στο κόκκινο χρώμα που λατρεύει και φυσικά με σκίσιμο, ώστε να αποκαλύπτεται το τέλειο πόδι της» εξηγεί ο Θεόδωρος Κοκκινίδης και προσθέτει: «Ολους αυτούς τους ανθρώπους που έχουν μεγάλη πορεία και έργο, τους αντιμετωπίζω με μεγάλο σεβασμό κι εκτίμηση κι εκείνοι με τον ίδιο τρόπο ανταποκρίνονται στο έργο μου. Μέσα από τη δουλειά μου τιμώ την πορεία τους και τη σπουδαία καλλιτεχνική διαδρομή τους».
Θάνος Μακρογαμβράκης
0 Σχόλια