1 Το να βαριέστε να ετοιμαστείτε για έξοδο.
Μαζί σας συμπάσχει το 67% των γυναικών.
2 Το να πιστεύετε ότι ....
οι ώρες που περνάτε στον υπολογιστή σας, σας έχουν κάνει πιο κοινωνική.
Το 55% των γυναικών δηλώνουν ότι λαμβάνουν πιο πολλές προσκλήσεις σε πάρτι, χάρη στη δικτύωσή τους μέσω social networks.
3 Το να θεωρείτε τον εαυτό σας τυχερό που ζει αυτή την εποχή.
Το 70% των γυναικών πιστεύει ότι η κοινωνική τους ζωή είναι καλύτερη από της μητέρας τους στην ίδια ηλικία.
4 Το να ακυρώνετε τελευταία στιγμή.
Το 55% παραδέχεται ότι δεν εμφανίζεται σε πάρτι στα οποία είχε πει ότι θα πάει.
5 Το να νιώθετε πιο ασφαλής μέσα σε μια παρέα.
Οι γυναίκες συνήθως βγαίνουν σε παρέες των τεσσάρων ατόμων.
6 Το να συνδυάζετε το τερπνό με το ωφέλιμο και να "χρησιμοποιείτε" τις εξόδους σας για την επαγγελματική σας ανέλιξη.
Το 70% των γυναικών θεωρεί ότι το να βγαίνουν με συναδέλφους τους αυξάνει την επιρροή τους στη δουλειά.
7. Το να ξοδεύετε περισσότερα στις νυχτερινές εξόδους απ ο τι στο φαγητό.
Κατά μέσο όρο εκεί πηγαίνουν 115 ευρώ το μήνα.
GLAMOUR
Μαζί σας συμπάσχει το 67% των γυναικών.
2 Το να πιστεύετε ότι ....
οι ώρες που περνάτε στον υπολογιστή σας, σας έχουν κάνει πιο κοινωνική.
Το 55% των γυναικών δηλώνουν ότι λαμβάνουν πιο πολλές προσκλήσεις σε πάρτι, χάρη στη δικτύωσή τους μέσω social networks.
3 Το να θεωρείτε τον εαυτό σας τυχερό που ζει αυτή την εποχή.
Το 70% των γυναικών πιστεύει ότι η κοινωνική τους ζωή είναι καλύτερη από της μητέρας τους στην ίδια ηλικία.
4 Το να ακυρώνετε τελευταία στιγμή.
Το 55% παραδέχεται ότι δεν εμφανίζεται σε πάρτι στα οποία είχε πει ότι θα πάει.
5 Το να νιώθετε πιο ασφαλής μέσα σε μια παρέα.
Οι γυναίκες συνήθως βγαίνουν σε παρέες των τεσσάρων ατόμων.
6 Το να συνδυάζετε το τερπνό με το ωφέλιμο και να "χρησιμοποιείτε" τις εξόδους σας για την επαγγελματική σας ανέλιξη.
Το 70% των γυναικών θεωρεί ότι το να βγαίνουν με συναδέλφους τους αυξάνει την επιρροή τους στη δουλειά.
7. Το να ξοδεύετε περισσότερα στις νυχτερινές εξόδους απ ο τι στο φαγητό.
Κατά μέσο όρο εκεί πηγαίνουν 115 ευρώ το μήνα.
GLAMOUR
0 Σχόλια