Η άτυχη Μαρία θα είχε χάσει τη ζωή της, εάν δεν την έσωζαν οι γείτονες στην πολυκατοικία της Καλλιθέας, οι οποίοι μόλις αντιλήφθηκαν την κατάστασή της, ειδοποίησαν την υγειονομική υπηρεσία.
Δεν μου έδινα ούτε νερό και με χτυπόύσαν
Το «Εθνος της Κυριακής» μόλις ενημερώθηκε για τη φρικτή ιστορία της Μαρίας, έσπευσε να διερευνήσει την υπόθεση, προσκομίζοντας παράλληλα στις δικαστικές αρχές τα στοιχεία, για να επισπευσθεί η ποινική διαδικασία, η οποία είχε ξεκινήσει από το ΑΤ Καλλιθέας, αλλά μέχρι τότε εκινείτο με βραδείς ρυθμούς, γιατί δεν είχε δοθεί η απαιτούμενη βαρύτητα στο περιστατικό...
Παράλληλα, η Δικαιοσύνη ξεκίνησε έρευνα για το πώς πέρασε στα χέρια της 77χρονης το διαμέρισμα της Μαρίας, καθώς προκύπτει από το συμβόλαιο ότι η 36χρονη δώρισε το 2008 το σπίτι της στην κατηγορούμενη, κρατώντας -ευτυχώς- την επικαρπία «... σε ένδειξη της προς αυτήν αγάπης και στοργής της, διότι -όπως δήλωσε- την περιποιείται και την προσέχει σαν μάνα της...», ενώ σε άλλο σημείο αναφέρεται ότι η Μαρία «... παραιτείται από κάθε δικαίωμά της να ανακαλέσει τη δωρεά αυτή για κάθε λόγο και αιτία, αναγνωρίζοντας πως γίνεται από ιδιαίτερο ηθικό καθήκον και από ευπρέπεια».
Χρειάστηκαν μόλις λίγες ημέρες νοση-λείας για να «ζωντανέψει» ξανά το πρόσω-πο της Μαρίας. Ωστόσο, ο δρόμος μέχρι την αποκατάσταση των τραυμάτων της θα είναι μακρύς.
Ανατριχιαστικό είναι το πόρισμα της ιατροδικαστικής έκθεσης, που μεταξύ άλλων αναφέρει: «... βαριά υπόχρωμη μικροκυτταρική αναιμία, γενικευμένες κατακλύσεις ράχης, λεκάνης, ισχίων, πτερνών, γονάτων, ανοιχτά τραύματα δεξιάς και αριστεράς κατά γόνυ άρθρωσης και γενικευμένη καχεξία, καθώς και βαριές λοιμώξεις μαλακών μορίων...».
Στο μπαλκόνι του φωταγωγού είχαν αφήσει τη Μαρία να σαπίσει οι «φύλακές» της.
Συγκλονιστική μαρτυρία
Η φωτογραφία από την αστυνομική ταυτότητά της, τότε που δεν είχε ξεκινήσει ακόμα ο εφιάλτης.
Εικόνες που δεν χωράει ο νους.
Η σήψη στο σπασμένο πόδι της Μαρίας παραλίγο να της στερήσει τη ζωή.
Εφυγα τρέχοντας, μέρες είχα να κοιμηθώ... Οταν ξαναπήγα ο άντρας με έσπρωξε στον διάδρομο. Η γυναίκα τής έκανε ψυχολογικό πόλεμο, βρίζοντάς τη ''βαμπίρ, που πίνεις το αίμα των ανθρώπων. Ούτε μία μέρα δεν θα άντεχε άλλη γυναίκα μαζί σου''. ''Θα έρθει άντρας να με σώσει'', έλεγε η Μαρία. ''Σιγά, θες και άντρα, με τέτοιο κ...''.
Ο ακρωτηριασμός ήταν η μόνη λύση.
Εξίσου σοκαρισμένη, μιλάει για την υπόθεση η Τρισεύγενη Δρούλια, υπάλληλος της Υγειονομικής Υπηρεσίας: «Το θέαμα ήταν φρικτό! Εχω μεγάλη πείρα. Πρώτη φορά λύγισα. Εκλαιγα. Και τώρα που το θυμάμαι πάλι κλαίω. Είδαμε έναν ανθρώπινο σκελετό, πληγιασμένο, που μύριζε φοβερά.
Το ένα από τα δύο εκκαθαριστικά της σύνταξης που δικαι-ούται η Μαρία.
Τα χρήματα εισέπραττε η 77χρονη Ρωσοπόντια.
Μπήκαμε μέσα. Η κοπέλα ήταν ημίγυμνη, ''φαγωμένη'', χτυπημένη. Από τη μέση και κάτω είχε σαπίσει. Οι κατακλύσεις ήταν σε προχωρημένο στάδιο. Το αριστερό πόδι ήταν σπασμένο, δεμένο με επιδέσμους σε ξύλο, για να το ακινητοποιήσουν, όπως κάνουν στα ζώα... Την είχαν ξαπλωμένη πάνω σε μουσαμά, χωρίς σεντόνια, μέσα στο κατακαλόκαιρο. Μια ηλικιωμένη τής έριχνε πάνω στις πληγές οινόπνευμα μπλε. Μαζί στο σπίτι ήταν και ένας άντρας.Ρωτήσαμε την ηλικιωμένη, γιατί την έχει έξω. Εκείνη απάντησε: "Για να την πλένουμε με λάστιχο". Εγω δεν αντιδικώ ποτέ με πολίτες, αλλά δεν κρατήθηκα... Το σπίτι μέσα πεντακάθαρο και η κοπέλα έξω σάπιζε, εκτεθειμένη σε μύγες και μικρόβια.
Είπα στον αστυνομικό, "δεν φεύγουμε, εάν δεν πάρεις διοικητή και εισαγγελέα". Η ηλικιωμένη έβριζε. Φυλάγαμε καραούλι με τη συνάδελφο, γιατί φοβόμασταν, μήπως την απειλήσουν, τη χτυπήσουν. Ακόμη και να τη δηλητηριάσουν... Το κορίτσι ψέλλισε, ικέτεψε: ''Σας παρακαλώ πάρτε με από δω. Βοηθήστε με. Διώξτε τους...''! Στην αριστερή πλευρά του προσώπου της είχε σημάδια και μία φρέσκια ουλή. Τη ρώτησα και απάντησε ότι τη χτύπησε η γυναίκα... Της είπαμε: "Mη φοβάσαι πια. Τώρα είσαι σε καλά χέρια". Ζήταγε νερό. Ηταν αφυδατωμένη. Της δώσαμε τρία μπουκάλια, αν και δεν έπρεπε, έτσι απότομα... Το ΕΚΑΒ δεν μπορούσε να τη μεταφέρει με καροτσάκι, επειδή από την ακινησία είχε γίνει σαν κούτσουρο... Και έτσι μεταφέρθηκε με φορείο...».
ΜΑΙΡΗ ΜΠΕΝΕΑ
0 Σχόλια