Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ►

Μία διαφήμιση καλλυντικών που μας κάνει να σκεφτούμε

Μία διαφήμιση καλλυντικών που μας κάνει να σκεφτούμε

Δύο γενναίες γυναίκες έδειξαν στον κόσμο τι κρύβεται στα αλήθεια κάτω από το make-up τους .
Πόσες διαφημίσεις μας κάνουν να νιώθουμε χειρότερα αντί για καλύτερα;
Τώρα μία εταιρεία προσπαθεί να αποδομήσει το πρότυπο της τελειότητας.

Η Dermablend Professionals στοχεύει στο να ενθαρρύνει τις γυναίκες να αποκαλύψουν τον πραγματικό τους εαυτό.....:
Δύο γυναίκες με δερματικά προβλήματα, η σταρ του Youtube Cassandra Bankson με έντονη ακμή και η Cheri Lindsay με λεύκη, μία ασθένεια που αποχρωματίζει το δέρμα, επιστρατεύονται σε συνεργασία με διακεκριμένους make-up artists και δίνουν ελπίδα στις γυναίκες που υποφέρουν. Τι υποστηρίζουν οι ίδιες; Τα concealer της συγκεκριμένης εταιρείας δεν τις υποχρεώνουν να κρυφτούν. Τους επιτρέπουν να αναδείξουν αυτό που πραγματικά είναι, να οδηγήσουν το βλέμμα του κόσμου στα πιο γοητευτικά τους σημεία.
Μία διαφήμιση καλλυντικών που μας κάνει να σκεφτούμε
Αυτές οι κοπέλες «μάχονται εναντίον του σοκ που προκαλούν τα δερματικά τους προβλήματα - ο κόσμος τις βλέπει και μένει στο δέρμα τους» δήλωσε ο Ludwig Ciupka, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του διαφημιστικού πρακτορείου Agence Tuxedo. «Με το να καλύπτουν τα ελαττώματά τους, αφήνουν τους ανθρώπους να γνωρίσουν την προσωπικότητά τους, αυτό που βρίσκεται μέσα από το δέρμα τους».
Μία διαφήμιση καλλυντικών που μας κάνει να σκεφτούμε
«Συνήθιζα να χρησιμοποιώ το makeup για να καλύψω και να κρύψω αυτό που ήμουν. Σήμερα, το χρησιμοποιώ για να εκφραστώ, να δείξω στον κόσμο ποια είμαι πραγματικά» τονίζει η 21χρονη Bankson.

Ο ρεαλισμός και η πρωτότυπη αλλά ευαισθητοποιημένη στρατηγική marketing των υπεύθυνων της Dermablend επικροτήθηκε δικαιολογημένα από τον κυβερνοχώρο σε παγκόσμιο επίπεδο, αφού στάθηκε αρωγός σε άτομα με έντονα δερματικά προβλήματα, που μέχρι τώρα πάσχιζαν με την ανασφάλεια και την κοινωνική απομόνωση.

ΣΧΟΛΙΑ

0 Σχόλια