Διατίθενται σε καταστήματα του εξωτερικού, τα «καυτά κομμάτια» της νέας κολεξιόν εσωρούχων που δημιούργησε η σουηδική εταιρεία KappAhl σε συνεργασία με την EL James, συγγραφέα του περιβόητου ερωτικού best-seller μυθιστορήματος «Πενήντα αποχρώσεις του γκρι».....
Η συλλογή περιλαμβάνει κομψά και πολύτιμα εσώρουχα, εμπνευσμένα από αναφορές στο βιβλίο, που απευθύνονται σε όλες εκείνες τις γυναίκες που γνωρίζουν το σώμα τους και ξέρουν πως να το ...δείξουν.
Κεντρικό πρόσωπο της διαφημιστικής καμπάνιας η αισθησιακή Signe Nordstrom, με αγαλματένια σωματική διάπλαση και φυσική ομορφιά.
Πραγματικά είναι η τέλεια επιλογή για το ρόλο της "femme fatale", που θέλει να δείξει η διαφημιστική καμπάνια.
Το "glamour" είναι η λέξη-κλειδί της συλλογής, που αποτελείται από εσώρουχα σχεδιασμένα για κάθε τύπο γυναίκας, ανεξάρτητα από το size της και τον σωματότυπό της.
Ο στόχος είναι να κάνει το γυναικείο κοινό να αισθανθεί άνετα και να εστιάσει στο χρώμα και στην λεπτομέρεια.
- ΑΡΧΙΚΗ
- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
- _Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ
- _ΥΓΕΙΑ
- _ΑΝΑΠΗΡΙΑ
- _ΚΟΣΜΟΣ
- _ΕΛΛΑΔΑ
- _ΝΕΑ
- _ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
- LIFESTYLE
- _ΣΟΟΥ ΜΠΙΖ
- _SHOWBIZ
- _VIDEO
- _ΜΟΔΑ
- _ΟΜΟΡΦΙΑ
- _ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
- _ΖΩΔΙΑ
- ΘΕΜΑΤΑ
- _ΑΘΛΗΤΙΚΑ
- _ΔΙΑΦΟΡΑ
- _HUMOR
- _ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
- _ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
- _ΠΑΡΑΞΕΝΑ
- _ΓΙΟΡΤΕΣ
- Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ
- ΑΡΧΕΙΑ
- _ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
- _FACEBOOK
- _TWITTER
- _YOUTUBE
0 Σχόλια