Η ειδική αγωγή είναι μία ατέλειωτη ιστορία ανθρώπων.
• Είναι η ιστορία ενός νηπίου με πολλαπλές αναπηρίες που επωφελείται από υπηρεσίες πρώιμης παρέμβασης.
• Είναι η ιστορία ενός παιδιού με νοητική καθυστέρηση του οποίου οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί συνεργάζονται για να διασφαλίσουν ότι συμμετέχει στις σχολικές και εξωσχολικές δραστηριότητες με τους συνομηλίκους του.
• Είναι η ιστορία ενός μαθητή γυμνασίου με μαθησιακές δυσκολίες που βοηθά τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς του να σχεδιάσουν ένα διδακτικό πρόγραμμα το οποίο βασίζεται στις δυνατότητές του και αντιμετωπίζει τις αδυναμίες του.
• Είναι η ιστορία ενός χαρισματικού και ταλαντούχου παιδιού που δίνει νέες λύσεις σε παλιά προβλήματα, του μαθητή λυκείου με εγκεφαλική παράλυση που μαθαίνει τα Αγγλικά ως δεύτερη γλώσσα και της νεαρής γυναίκας με διαταραχές όρασης που πρόσφατα εγκαταστάθηκε στο δικό της διαμέρισμα και χρησιμοποιεί το αστικό λεωφορείο για να πάει στην εργασία της.
• Η ειδική αγωγή είναι, επίσης, η ιστορία των γονέων και των οικογενειών των παιδιών με ειδικές ανάγκες και των εκπαιδευτικών και των επαγγελματιών που εργάζονται μαζί τους.
Το παρόν βιβλίο, στα 14 κεφάλαιά του, ξετυλίγει αυτή την «ατέλειωτη ιστορία ανθρώπων» με οδηγούς 18 έγκριτους εκπαιδευτικούς της ειδικής και γενικής εκπαίδευσης, οι οποίοι καταθέτουν τις γνώσεις και την προσωπική τους εμπειρία που απεκόμισαν από το εξαιρετικά ποικιλόμορφο και δυναμικό πεδίο της ειδικής αγωγής.
Ο William Lee Heward είναι Ομότιμος Καθηγητής Εκπαίδευσης στο Κρατικό Πανεπιστήμιο του Οχάιο. Έλαβε το πτυχίο της Ψυχολογίας και της Κοινωνιολογίας από το Πανεπιστήμιο του Δυτικού Μίσιγκαν, και το διδακτορικό στην Ειδική Αγωγή από το Πανεπιστήμιο της Μασαχουσέτης. Από το 1975 είναι μέλος του διδακτικού προσωπικού του τμήματος ειδικής αγωγής του Κρατικού Πανεπιστημίου του Οχάιο. Υπηρέτησε με υποτροφία Fulbright ως Υφηγητής της Ειδικής Αγωγής στην Πορτογαλία και ως Επισκέπτης Καθηγητής Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο Keio του Τόκιο. Μεταξύ των πολλών τιμητικών διακρίσεων που του έχουν απονεμηθεί είναι η ανώτατη αναγνώριση διδακτικής αριστείας του Κρατικού Πανεπιστημίου του Οχάιο, το Βραβείο Εξέχουσας Διδασκαλίας του Συλλόγου Φοιτητών και το Βραβείο Συμπεριφορικής Εκπαίδευσης Fred S. Keller του Τομέα 25 του Αμερικανικού Ψυχολογικού Συλλόγου για τη συνολική του προσφορά στην εκπαίδευση.
Στα τρέχοντα ερευνητικά ενδιαφέροντα του Δρ. Heward περιλαμβάνονται οι μέθοδοι «απλής τεχνολογίας» για την αύξηση της αποτελεσματικότητας της ομαδικής διδασκαλίας και οι προσαρμογές του αναλυτικού προγράμματος και της διδασκαλίας που προάγουν τη γενίκευση και τη διατήρηση νεοαποκτηθεισών γνώσεων και δεξιοτήτων. Οι δημοσιεύσεις του περιλαμβάνουν επτά ακόμη εγχειρίδια και περισσότερα από 100 άρθρα περιοδικών και κεφάλαια βιβλίων. Οι έρευνές του έχουν δημοσιευθεί στα σημαντικότερα περιοδικά του κλάδου, συμπεριλαμβανομένων των Behavioral Disorders, Education and Training in Developmental Disabilities, Exceptional Children, Learning Disabilities Research & Practice, Research in Developmental Disabilities, Teacher Education and Special Education, Teaching Exceptional Children και The Journal of Special Education. Έχει, επίσης, συγγράψει μη επιστημονικά βιβλία. Το βιβλίο του Some Are Called Clowns (Crowell, 1974) παρουσιάζει το χρονικό των πέντε καλοκαιριών που πέρασε ως παίκτης των Indianapolis Clowns, της τελευταίας περιοδεύουσας ομάδας μπέιζμπολ.
Πλαπούτα 2 & Καλλιδρομίου, Αθήνα, 11473
Τηλ.: 210-8222835, 8222856, Fax: 210-8222684• www.toposbooks.gr
.
• Είναι η ιστορία ενός νηπίου με πολλαπλές αναπηρίες που επωφελείται από υπηρεσίες πρώιμης παρέμβασης.
• Είναι η ιστορία ενός παιδιού με νοητική καθυστέρηση του οποίου οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί συνεργάζονται για να διασφαλίσουν ότι συμμετέχει στις σχολικές και εξωσχολικές δραστηριότητες με τους συνομηλίκους του.
• Είναι η ιστορία ενός μαθητή γυμνασίου με μαθησιακές δυσκολίες που βοηθά τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς του να σχεδιάσουν ένα διδακτικό πρόγραμμα το οποίο βασίζεται στις δυνατότητές του και αντιμετωπίζει τις αδυναμίες του.
• Είναι η ιστορία ενός χαρισματικού και ταλαντούχου παιδιού που δίνει νέες λύσεις σε παλιά προβλήματα, του μαθητή λυκείου με εγκεφαλική παράλυση που μαθαίνει τα Αγγλικά ως δεύτερη γλώσσα και της νεαρής γυναίκας με διαταραχές όρασης που πρόσφατα εγκαταστάθηκε στο δικό της διαμέρισμα και χρησιμοποιεί το αστικό λεωφορείο για να πάει στην εργασία της.
• Η ειδική αγωγή είναι, επίσης, η ιστορία των γονέων και των οικογενειών των παιδιών με ειδικές ανάγκες και των εκπαιδευτικών και των επαγγελματιών που εργάζονται μαζί τους.
Το παρόν βιβλίο, στα 14 κεφάλαιά του, ξετυλίγει αυτή την «ατέλειωτη ιστορία ανθρώπων» με οδηγούς 18 έγκριτους εκπαιδευτικούς της ειδικής και γενικής εκπαίδευσης, οι οποίοι καταθέτουν τις γνώσεις και την προσωπική τους εμπειρία που απεκόμισαν από το εξαιρετικά ποικιλόμορφο και δυναμικό πεδίο της ειδικής αγωγής.
Ο William Lee Heward είναι Ομότιμος Καθηγητής Εκπαίδευσης στο Κρατικό Πανεπιστήμιο του Οχάιο. Έλαβε το πτυχίο της Ψυχολογίας και της Κοινωνιολογίας από το Πανεπιστήμιο του Δυτικού Μίσιγκαν, και το διδακτορικό στην Ειδική Αγωγή από το Πανεπιστήμιο της Μασαχουσέτης. Από το 1975 είναι μέλος του διδακτικού προσωπικού του τμήματος ειδικής αγωγής του Κρατικού Πανεπιστημίου του Οχάιο. Υπηρέτησε με υποτροφία Fulbright ως Υφηγητής της Ειδικής Αγωγής στην Πορτογαλία και ως Επισκέπτης Καθηγητής Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο Keio του Τόκιο. Μεταξύ των πολλών τιμητικών διακρίσεων που του έχουν απονεμηθεί είναι η ανώτατη αναγνώριση διδακτικής αριστείας του Κρατικού Πανεπιστημίου του Οχάιο, το Βραβείο Εξέχουσας Διδασκαλίας του Συλλόγου Φοιτητών και το Βραβείο Συμπεριφορικής Εκπαίδευσης Fred S. Keller του Τομέα 25 του Αμερικανικού Ψυχολογικού Συλλόγου για τη συνολική του προσφορά στην εκπαίδευση.
Στα τρέχοντα ερευνητικά ενδιαφέροντα του Δρ. Heward περιλαμβάνονται οι μέθοδοι «απλής τεχνολογίας» για την αύξηση της αποτελεσματικότητας της ομαδικής διδασκαλίας και οι προσαρμογές του αναλυτικού προγράμματος και της διδασκαλίας που προάγουν τη γενίκευση και τη διατήρηση νεοαποκτηθεισών γνώσεων και δεξιοτήτων. Οι δημοσιεύσεις του περιλαμβάνουν επτά ακόμη εγχειρίδια και περισσότερα από 100 άρθρα περιοδικών και κεφάλαια βιβλίων. Οι έρευνές του έχουν δημοσιευθεί στα σημαντικότερα περιοδικά του κλάδου, συμπεριλαμβανομένων των Behavioral Disorders, Education and Training in Developmental Disabilities, Exceptional Children, Learning Disabilities Research & Practice, Research in Developmental Disabilities, Teacher Education and Special Education, Teaching Exceptional Children και The Journal of Special Education. Έχει, επίσης, συγγράψει μη επιστημονικά βιβλία. Το βιβλίο του Some Are Called Clowns (Crowell, 1974) παρουσιάζει το χρονικό των πέντε καλοκαιριών που πέρασε ως παίκτης των Indianapolis Clowns, της τελευταίας περιοδεύουσας ομάδας μπέιζμπολ.
Πλαπούτα 2 & Καλλιδρομίου, Αθήνα, 11473
Τηλ.: 210-8222835, 8222856, Fax: 210-8222684• www.toposbooks.gr
.
0 Σχόλια