Σε όλους είναι λίγο-πολύ γνωστός ο Νοστράδαμος ή όπως είναι σωστά το όνομά του, ο Michel de Nostradame.
Δεν θα ήταν ίσως τόσο φημισμένος στον 20ο αιώνα, αν ο Γκέμπελς και ο Χίτλερ, επηρεασμένοι από τα αλληγορικά του κείμενα, δεν αποφάσιζαν να προσλάβουν τον αστρολόγο Κραφτ, ώστε να αποκωδικοποιήσουν τα γεγονότα που, με μία εντυπωσιακή γραφή έμοιαζε να περιγράφει ο μυστηριώδης αυτός γιατρός από τη Μεσαιωνική Γαλλία.Γέννηση: 14 Δεκεμβρίου 1503, Σεν-Ρεμί-ντε-Προβάνς, Γαλλία
Απεβίωσε: 2 Ιουλίου 1566, Σαλόν-ντε-Προβάνς, Γαλλία
Γεννήθηκε στην Provence της Γαλλίας και σπούδασε γιατρός. Προήρχετο από οικογένεια γιατρών και οι δύο παππούδες του ήταν γιατροί - αστρονόμοι - αστρολόγοι του βασιλιά της Provence. Με πλατιά μόρφωση, γνώριζε εβραϊκά, λατινικά, ελληνικά, αστρονομία, αστρολογία, πέραν της ιατρικής γνώσης. Από τους παππούδες του, μπόρεσε να προμηθευτεί και να μελετήσει αρχαία περσικά και αιγυπτιακά βιβλία αστρολογίας, τα οποία έκαψε από τον φόβο της ιεράς εξέτασης.Απεβίωσε: 2 Ιουλίου 1566, Σαλόν-ντε-Προβάνς, Γαλλία
Μισέλ ντε Νοστρεντάμ ή εξελληνισμένα Νοστράδαμος (γαλλικά: Michel de Nostredame, λατινικά: Nostradamus
Ποιος ήταν όμως ο Νοστράδαμος;
Στα 21 του χρόνια σπούδασε ιατρική στο Montpellier (Μονπελιέ) και βρέθηκε αντιμέτωπος με τη φοβερή μάστιγα της εποχής, την πανούκλα. Πέρασε τέσσερα χρόνια ταξιδεύοντας στη Γαλλία και στην Ιταλία, θεραπεύοντας ασθενείς, εκεί που όλες οι ιατρικές μέθοδοι είχαν αποτύχει. Δεν αρρώστησε ο ίδιος, αλλά είχε την ατυχία να χάσει την οικογένειά του από την ασθένεια αυτή. Παράλληλα, δεν έχανε την ευκαιρία να συζητά με αστρονόμους κι αστρολόγους της εποχής. Σιγά-σιγά, αντιλήφθηκε τις πνευματικές του δυνάμεις, την ικανότητα της προφητείας. Στην Marseille (Μασσαλία) σταμάτησε την επιδημία της πανούκλας και οι πλούσιοι της περιοχής του έδωσαν πολλά χρήματα, τα οποία ο ίδιος προσέφερε στις χήρες και τα ορφανά της αρρώστιας.
Αργότερα, το έτος 1547, άρχισε να συγγράφει τα περίφημα τετράστιχά του. Διαλογιζόταν, αυτό-υπνωτίζονταν κι «έβλεπε» οπτασίες και οράματα. Στα τετράστιχα αυτά, χρησιμοποιούσε λογοπαίγνια, αναγραμματισμούς, λέξεις ελληνικές, εβραϊκές λατινικές, κέλτικες, ιταλικές και ισπανικές. Θεωρείται πως είναι εσκεμμένη η προσπάθεια να κάνει τα κείμενα δυσνόητα για να αποφύγει την οργή της Ιεράς Εξέτασης. Μπορεί όμως, να ήθελε να προστατέψει τους λόγους του από άτομα αμύητα κι απροετοίμαστα να δεχθούν προφητείες. Μπορεί και οι δύο εκδοχές να συνυπήρχαν.
Το 1555 ονόμασε την συλλογή με τα τετράστιχα «Αιώνες» και εκδόθηκαν. Διαβάστηκαν πολύ σε όλη την Ευρώπη. Το 1558 εκδόθηκαν για δεύτερη φορά και αφιερώθηκε η έκδοση αυτή στον βασιλιά Henri II, της Γαλλίας. Μέσα στα τετράστιχα προέβλεπε τον θάνατό του. Ένα χρόνο μετά, ο βασιλιάς σκοτώθηκε σε ιππικούς αγώνες από λάθος, όπως ακριβώς το είχε περιγράψει ο Νοστράδαμος «Τα μάτια του βασιλιά θα τρυπηθούν μέσα στο χρυσό κλουβί τους, όσο ο ίδιος θα βρίσκεται στο πεδίο της μάχης. Ο βασιλιάς θα πεθάνει οδυνηρά, από δύο τραύματα που θα δεχθεί μέσα σε ένα». Είναι τα δύο τραύματα μέσα στο κεφάλι.
Μετά την επιτυχία αυτής της πρόβλεψης, η βασίλισσα Catherine de Medicis, τον κάλεσε στην αυλή, τον πήρε υπό την προστασία της και έγινε διάσημος στην κοινωνία των ευγενών. Αρκετά χρόνια αργότερα, αποσύρθηκε και πέθανε ήσυχα, όπως το ήθελε. Προφήτευσε την ημερομηνία του θανάτου του, όπως ανακοίνωσε σε μαθητή του, αλλά και την ημερομηνία που θα άνοιγαν μετά από αιώνες, το φέρετρό του.
Το 1555 ονόμασε την συλλογή με τα τετράστιχα «Αιώνες» και εκδόθηκαν. Διαβάστηκαν πολύ σε όλη την Ευρώπη. Το 1558 εκδόθηκαν για δεύτερη φορά και αφιερώθηκε η έκδοση αυτή στον βασιλιά Henri II, της Γαλλίας. Μέσα στα τετράστιχα προέβλεπε τον θάνατό του. Ένα χρόνο μετά, ο βασιλιάς σκοτώθηκε σε ιππικούς αγώνες από λάθος, όπως ακριβώς το είχε περιγράψει ο Νοστράδαμος «Τα μάτια του βασιλιά θα τρυπηθούν μέσα στο χρυσό κλουβί τους, όσο ο ίδιος θα βρίσκεται στο πεδίο της μάχης. Ο βασιλιάς θα πεθάνει οδυνηρά, από δύο τραύματα που θα δεχθεί μέσα σε ένα». Είναι τα δύο τραύματα μέσα στο κεφάλι.
Μετά την επιτυχία αυτής της πρόβλεψης, η βασίλισσα Catherine de Medicis, τον κάλεσε στην αυλή, τον πήρε υπό την προστασία της και έγινε διάσημος στην κοινωνία των ευγενών. Αρκετά χρόνια αργότερα, αποσύρθηκε και πέθανε ήσυχα, όπως το ήθελε. Προφήτευσε την ημερομηνία του θανάτου του, όπως ανακοίνωσε σε μαθητή του, αλλά και την ημερομηνία που θα άνοιγαν μετά από αιώνες, το φέρετρό του.
Ο Νοστράδαμος ήταν αναμφισβήτητα μία ιδιοφυΐα της εποχής του, αλλά και φωτεινό παράδειγμα όλων των αιώνων. Αν και αποδεδειγμένα ένα χαρισματικό άτομο, λειτούργησε πάντα με αγάπη για τον άνθρωπο και τη γνώση. Δεν σταμάτησε να μορφώνεται, να εξελίσσεται και να συμπαραστέκεται στον ανθρώπινο πόνο. Μέσα στα τετράστιχα, παραδίδει όχι μόνο μία προφητεία αιώνων, αλλά και τη μεθοδολογία της, όπου φαίνεται να αντλεί από αρχαιοελληνικά πρότυπα τον τρόπο ύπνωσης και πνευματικής αναζήτησης. Δίνει αστρολογικές λεπτομέρειες, αλλά και ονόματα που εμφανίστηκαν στο προσκήνιο της ιστορίας εκατοντάδες χρόνια μετά από αυτόν.
Κάποια τετράστιχα έχουν ερμηνευτεί. Άλλα ερμηνεύονται σε σύγκριση με τα πρώτα. Εξακολουθώ να πιστεύω όμως, πως σε ένα μεγάλο μέρος τα τετράστιχα θα αποτελούν μυστήριο για πολλά χρόνια, ίσως αιώνες ακόμη. Ο ιδιαίτερος αυτός άνθρωπος, δεν ήθελε να δώσει την γνώση που απέκτησε στον κόσμο ελεύθερα. Η γνώση χωρίς εσωτερική ανάπτυξη και καλλιέργεια, γίνεται όπλο αδικίας στα χέρια ισχυρών. Δεν είναι δυνατόν, ένας μυημένος, να παραδίδει ελεύθερα μυστικά. Φυσικά, το βιβλίο εκδόθηκε και διαβάστηκε πολύ, όπως λέγεται. Αλλά μέσα στον Μεσαίωνα, αυτοί που γνώριζαν γραφή κι ανάγνωση, ήταν ένας μικρός αριθμός ατόμων, ήταν άνθρωποι ανήσυχοι και κατέχοντες σημαντικές θέσεις στην κοινωνία.
Ζώντας κάτω από την προστασία βασιλέων, ο Νοστράδαμος ασκούσε την μαντική και δεν φάνηκε να απειλείται ως το τέλος του. Ο ισχυρισμός πως έκανε τα τετράστιχα δυσνόητα και τα ανακάτεψε χρονικά, από τον φόβο της Ιεράς Εξέτασης, μου φαίνεται αδύναμος. Δεν αποκλείεται η δυσκολία
να ήταν μία πρόκληση για τους μυημένους της εποχής να ανακαλύψουν τον γρίφο που κρυβόταν. Μία άσκηση πνευματική.
Ας δούμε την προσωπικότητα αυτή, μέσα από το βλέμμα της αστρολογίας που ο ίδιος χρησιμοποίησε για τις έρευνές του, αλλά και στα γραπτά που έχουμε μέχρι σήμερα.
Ο Νοστράδαμος είχε τον Ήλιο στον Αιγόκερο (ζώδιο σοφίας και βαθιάς γνώσης) σε σύνοδο με τον Ερμή και το Μεσουράνημά του. Μία φωτεινή προσωπικότητα διανόησης που θα έλαμπε στον κοινωνικό του χώρο. Ένας άνθρωπος με αυτογνωσία. Ο Ωροσκόπος του ήταν στον Κριό, ζώδιο παρορμητικό, δυναμικό και ικανό να παίρνει πρωτοβουλίες, να ηγείται, να μάχεται. Ο κυβερνήτης του Ωροσκόπου του Άρης, βρίσκεται σε αδυναμία στον Καρκίνο και στον 4ο οίκο, σε σύνοδο με τον κυβερνήτη του Ήλιου του τον Κρόνο, αδύναμο κι αυτόν, και σε σύνοδο με τον Δία σε έξαρση. Η τριπλή αυτή σύνοδος, με δύο αδύναμους κακεργέτες πλανήτες, δίνει την αίσθηση της βλάβης, της καταστροφής, του θανάτου και της μπλοκαρισμένης ενέργειας. Γνωρίζουμε πως έχασε τραγικά από την πανούκλα την οικογένειά του. Αλλά η σύνοδος αυτή προσφέρει κι αντοχή μέσα στην αδυναμία της. Ο ίδιος ήταν ακαταπόνητος μαχητής και προσέφερε όλο του τον εαυτό στην ανακούφιση των ασθενών. Τον έκανε ενεργητικό και ξεπέρασε με την εργατικότητά του τις μεγάλες δυσκολίες του οικογενειακού πένθους (4ος οίκος) και του θανάτου της πατρίδας του (4ος οίκος).
Ο Δίας σε έξαρση, κυβερνήτης του 9ου οίκου (η επιστημονική του κατάρτιση) και του 12ου εμπεριεχόμενου ζωδίου (οι ταλαιπωρίες, αλλά και η διαίσθηση), βοηθά και στηρίζει τους αδύναμους κακεργέτες. Με την σύνοδο, μπορεί να έχει υπομονή, επιμονή, εναλλαγές αισιοδοξίας κι απαισιοδοξίας, εργατικότητα, συνειδητοποίηση του σκοπού του. Το καθήκον που θεωρούσε πως είχε απέναντι στην πατρίδα του. Του προσφέρει την φιλοσοφική σκέψη, την τιμιότητα του στόχου, την εγκράτεια και την σύνεση. Κερδίζει την ωριμότητα, κάτω από τις δυσκολίες της ζωής.
Η τριπλή αυτή σύνοδος, δέχεται μία αντίθεση από τον Ποσειδώνα. Λόγω του ότι ήταν άτομο διαισθητικό, αλλά και γιατρός, υπάρχει η ένδειξη αυτής της δυναμικής λειτουργίας του από τη διάμετρο του Ποσειδώνα με τον κυβερνήτη του Ήλιου και τον κυβερνήτη του Ωροσκόπου. Θα μπορούσε να τον κάνει να άρεται και να φέρεται από δυνατά πάθη, έξεις και κατάχρηση της δύναμης. Αλλά, σαν πνευματικός άνθρωπος, μετέτρεψε αυτή την δύσκολη όψη σε εσωτερική και πνευματική αναζήτηση, σε τρόπο να ανακαλύψει φάρμακα της ασθένειας που έφερε πολλούς συνανθρώπους του στο τέλος της ζωής τους (4ος οίκος). Αυτό μας δείχνει πώς μία αρνητική όψη, λειτουργεί θετικά, όταν εμείς την κινούμε θετικά. Το ωροσκόπιο δεν μας καταδικάζει. Πάντα μπορούμε να αντιδράσουμε.
Η Σελήνη του, σε πτώση, και στην κεκαυμένη ζώνη, δίνει ακόμη μία φορά το στίγμα του πόνου της οικογένειας. Αλλά κάνει ακριβές τρίγωνο με τον Κρόνο του κι αυτό τον κάνει στωικό κι υπομονετικό για να προχωρήσει στη ζωή του. Ο αυτοέλεγχος είναι εμφανής, αλλά και η μοναχικότητά του. Κάνει σύνοδο με ένα σταθερό αστέρα, που μιλά για εξυπνάδα και κοινωνική επιτυχία, αλλά και απώλειες και δηλητηριάσεις. Η απώλεια της οικογένειας πάλι και με το στοιχείο αυτό.
Το Μεσοδιάστημα Σελήνης/Β. Δεσμού, δηλώνει ένα πνευματικό ή υποσυνείδητο δεσμό με τους άλλους, σύμφωνα με την ερμηνεία του Έμπερτιν. Εκεί ακριβώς βρίσκεται ο Ποσειδώνας, πλανήτης της ιατρικής, της διαίσθησης και του πόνου. Επιδεικνύει την ευαισθησία του Νοστράδαμου, όταν συμβιώνει με άλλους ανθρώπους. Αλλά και προδοσίες μέσα από τις σχέσεις ή απογοητεύσεις. Δεν είναι απίθανο να συνάντησε την αχαριστία, όπως σε κάθε εποχή συναντά, ένας ευεργέτης.
Ο Χείρωνας, σημαντικό στοιχείο του χάρτη, είναι σε μοίρα που δηλώνει ασθένεια, στον 5ο οίκο. Ο Νοστράδαμος, πόνεσε από τον χαμό των παιδιών του κι αφιερώθηκε στους ασθενείς, σαν να ήταν δικά του παιδιά. Έδωσε τα χρήματα που του προσεφέρθηκαν στα ορφανά της πανούκλας.
Κάποια τετράστιχα έχουν ερμηνευτεί. Άλλα ερμηνεύονται σε σύγκριση με τα πρώτα. Εξακολουθώ να πιστεύω όμως, πως σε ένα μεγάλο μέρος τα τετράστιχα θα αποτελούν μυστήριο για πολλά χρόνια, ίσως αιώνες ακόμη. Ο ιδιαίτερος αυτός άνθρωπος, δεν ήθελε να δώσει την γνώση που απέκτησε στον κόσμο ελεύθερα. Η γνώση χωρίς εσωτερική ανάπτυξη και καλλιέργεια, γίνεται όπλο αδικίας στα χέρια ισχυρών. Δεν είναι δυνατόν, ένας μυημένος, να παραδίδει ελεύθερα μυστικά. Φυσικά, το βιβλίο εκδόθηκε και διαβάστηκε πολύ, όπως λέγεται. Αλλά μέσα στον Μεσαίωνα, αυτοί που γνώριζαν γραφή κι ανάγνωση, ήταν ένας μικρός αριθμός ατόμων, ήταν άνθρωποι ανήσυχοι και κατέχοντες σημαντικές θέσεις στην κοινωνία.
Ζώντας κάτω από την προστασία βασιλέων, ο Νοστράδαμος ασκούσε την μαντική και δεν φάνηκε να απειλείται ως το τέλος του. Ο ισχυρισμός πως έκανε τα τετράστιχα δυσνόητα και τα ανακάτεψε χρονικά, από τον φόβο της Ιεράς Εξέτασης, μου φαίνεται αδύναμος. Δεν αποκλείεται η δυσκολία
να ήταν μία πρόκληση για τους μυημένους της εποχής να ανακαλύψουν τον γρίφο που κρυβόταν. Μία άσκηση πνευματική.
Ας δούμε την προσωπικότητα αυτή, μέσα από το βλέμμα της αστρολογίας που ο ίδιος χρησιμοποίησε για τις έρευνές του, αλλά και στα γραπτά που έχουμε μέχρι σήμερα.
Ο Δίας σε έξαρση, κυβερνήτης του 9ου οίκου (η επιστημονική του κατάρτιση) και του 12ου εμπεριεχόμενου ζωδίου (οι ταλαιπωρίες, αλλά και η διαίσθηση), βοηθά και στηρίζει τους αδύναμους κακεργέτες. Με την σύνοδο, μπορεί να έχει υπομονή, επιμονή, εναλλαγές αισιοδοξίας κι απαισιοδοξίας, εργατικότητα, συνειδητοποίηση του σκοπού του. Το καθήκον που θεωρούσε πως είχε απέναντι στην πατρίδα του. Του προσφέρει την φιλοσοφική σκέψη, την τιμιότητα του στόχου, την εγκράτεια και την σύνεση. Κερδίζει την ωριμότητα, κάτω από τις δυσκολίες της ζωής.
Η τριπλή αυτή σύνοδος, δέχεται μία αντίθεση από τον Ποσειδώνα. Λόγω του ότι ήταν άτομο διαισθητικό, αλλά και γιατρός, υπάρχει η ένδειξη αυτής της δυναμικής λειτουργίας του από τη διάμετρο του Ποσειδώνα με τον κυβερνήτη του Ήλιου και τον κυβερνήτη του Ωροσκόπου. Θα μπορούσε να τον κάνει να άρεται και να φέρεται από δυνατά πάθη, έξεις και κατάχρηση της δύναμης. Αλλά, σαν πνευματικός άνθρωπος, μετέτρεψε αυτή την δύσκολη όψη σε εσωτερική και πνευματική αναζήτηση, σε τρόπο να ανακαλύψει φάρμακα της ασθένειας που έφερε πολλούς συνανθρώπους του στο τέλος της ζωής τους (4ος οίκος). Αυτό μας δείχνει πώς μία αρνητική όψη, λειτουργεί θετικά, όταν εμείς την κινούμε θετικά. Το ωροσκόπιο δεν μας καταδικάζει. Πάντα μπορούμε να αντιδράσουμε.
Η Σελήνη του, σε πτώση, και στην κεκαυμένη ζώνη, δίνει ακόμη μία φορά το στίγμα του πόνου της οικογένειας. Αλλά κάνει ακριβές τρίγωνο με τον Κρόνο του κι αυτό τον κάνει στωικό κι υπομονετικό για να προχωρήσει στη ζωή του. Ο αυτοέλεγχος είναι εμφανής, αλλά και η μοναχικότητά του. Κάνει σύνοδο με ένα σταθερό αστέρα, που μιλά για εξυπνάδα και κοινωνική επιτυχία, αλλά και απώλειες και δηλητηριάσεις. Η απώλεια της οικογένειας πάλι και με το στοιχείο αυτό.
Το Μεσοδιάστημα Σελήνης/Β. Δεσμού, δηλώνει ένα πνευματικό ή υποσυνείδητο δεσμό με τους άλλους, σύμφωνα με την ερμηνεία του Έμπερτιν. Εκεί ακριβώς βρίσκεται ο Ποσειδώνας, πλανήτης της ιατρικής, της διαίσθησης και του πόνου. Επιδεικνύει την ευαισθησία του Νοστράδαμου, όταν συμβιώνει με άλλους ανθρώπους. Αλλά και προδοσίες μέσα από τις σχέσεις ή απογοητεύσεις. Δεν είναι απίθανο να συνάντησε την αχαριστία, όπως σε κάθε εποχή συναντά, ένας ευεργέτης.
Ο Χείρωνας, σημαντικό στοιχείο του χάρτη, είναι σε μοίρα που δηλώνει ασθένεια, στον 5ο οίκο. Ο Νοστράδαμος, πόνεσε από τον χαμό των παιδιών του κι αφιερώθηκε στους ασθενείς, σαν να ήταν δικά του παιδιά. Έδωσε τα χρήματα που του προσεφέρθηκαν στα ορφανά της πανούκλας.
Άλλο ενδιαφέρον στοιχείο του χάρτη, είναι οι πολλοί ανάδρομοι πλανήτες: Ερμής, Άρης, Δίας, Κρόνος, Χείρωνας. Δείχνουν ένα άτομο με χρέη καρμικά που πρέπει να συνεχίσει να «πληρώνει» για να πετύχει να ξεπεράσει αυτές τις οφειλές. Δεν επιτρέπει ο χώρος να αναλύσω όλα αυτά τα στοιχεία, αλλά ενημερωτικά θα αναφέρω πως ο ανάδρομος Ερμής, είναι ένα σημείο εμπνευσμένων προσωπικοτήτων. Μέσα από τους ανάδρομους αυτούς, φαίνεται πως ήταν ένα άτομο που είχε βαθιά γνώση από προηγούμενες ενσαρκώσεις.
Ο Ουρανός στον 12ο οίκο, πλανήτης της ανακάλυψης, αλλά και της αποκάλυψης, του δίνει ταχύτητα στην σύλληψη ιδεών και την έμπνευση, ευνοεί την εφευρετικότητά του και τις επινοήσεις του, στο να θεραπεύει. Κάνει σύνοδο με ένα σταθερό αστέρα που δηλώνει πως φέρνει τιμές που διαρκούν.
Ιδιαίτερη σημασία έχουν οι ζωδιακές μοίρες στον Νοστράδαμο.
Ο Κλήρος της Τύχης, η Αφροδίτη, ο Ήλιος και ο Πλούτωνας, είναι σε μοίρες που δίνουν την ικανότητα της ιατρικής.
Ο Ουρανός και η Αφροδίτη, είναι σε μοίρες που δίνουν μαθηματικούς και γεωμέτρες.
Ο Ουρανός, ο Ερμής και ο Β. Δεσμός, είναι σε μοίρες που δίνουν αστρολόγους και αστρονόμους.
Οι Δεσμοί του είναι σε μεταφυσικές μοίρες που δηλώνουν είσοδο - έξοδο ψυχών.
Το βράδυ που πέθανε, ο Ήλιος ήταν ακριβώς πάνω στον κυβερνήτη του ωροσκόπου του, τον ανάδρομο Άρη στον 4ο οίκο, σφραγίζοντας έτσι την ανατολή αυτής του της ύπαρξης, με ένα φωτεινό ζεστό χρώμα..αυτό του ηλιοβασιλέματος.
www.myhoroscope.gr
Ο Ουρανός στον 12ο οίκο, πλανήτης της ανακάλυψης, αλλά και της αποκάλυψης, του δίνει ταχύτητα στην σύλληψη ιδεών και την έμπνευση, ευνοεί την εφευρετικότητά του και τις επινοήσεις του, στο να θεραπεύει. Κάνει σύνοδο με ένα σταθερό αστέρα που δηλώνει πως φέρνει τιμές που διαρκούν.
Ιδιαίτερη σημασία έχουν οι ζωδιακές μοίρες στον Νοστράδαμο.
Ο Κλήρος της Τύχης, η Αφροδίτη, ο Ήλιος και ο Πλούτωνας, είναι σε μοίρες που δίνουν την ικανότητα της ιατρικής.
Ο Ουρανός και η Αφροδίτη, είναι σε μοίρες που δίνουν μαθηματικούς και γεωμέτρες.
Ο Ουρανός, ο Ερμής και ο Β. Δεσμός, είναι σε μοίρες που δίνουν αστρολόγους και αστρονόμους.
Οι Δεσμοί του είναι σε μεταφυσικές μοίρες που δηλώνουν είσοδο - έξοδο ψυχών.
Το βράδυ που πέθανε, ο Ήλιος ήταν ακριβώς πάνω στον κυβερνήτη του ωροσκόπου του, τον ανάδρομο Άρη στον 4ο οίκο, σφραγίζοντας έτσι την ανατολή αυτής του της ύπαρξης, με ένα φωτεινό ζεστό χρώμα..αυτό του ηλιοβασιλέματος.
www.myhoroscope.gr
0 Σχόλια