Το Χόλιγουντ βρήκε τη νέα του πριγκίπισσα
Έχοντας χτίσει την καριέρα της με αργά αλλά σταθερά βήματα η τριανταπεντάχρονη ηθοποιός από το Σακραμέντο της Καλιφόρνια θεωρείται αυτή τη στιγμή ένα από τα πιο καυτά πρόσωπα του Χόλιγουντ. Μετά από δύο....
οσκαρικές υποψηφιότητες επιστρέφει ως Άναμπελ στο μεταφυσικό θρίλερ «Mama» που βρέθηκε στην κορυφή του box-office των Η.Π.Α. και μας δίνει την κατάλληλη αφορμή για ένα flash back στην πορεία της.
Η διαδρομή προς το star status συνήθως δεν είναι γραμμική.
Τα παιχνίδια της μοίρας, δηλαδή ένα τυχαίο κάστινγκ ή μια μικρή συμμετοχή σε μια επιτυχία, εκτοξεύει νεαρούς ηθοποιούς στην κορυφή του Χόλιγουντ με ιλιγγιώδη ταχύτητα, χωρίς καμία ιδιαίτερη προσπάθεια και κόπο…
Γι’ αυτό αρκετοί αυτούς καίγονται γρήγορα από την θερμότητα που εκπέμπει η αστρική λάμψη.
Η Τζέσικα Τσαστέιν αποτελεί μια τελείως διαφορετική περίπτωση.
Η τριανταπεντάχρονη ηθοποιός από το Σακραμέντο της Καλιφόρνια δούλεψε σκληρά για να ανέβει τη δύσβατη διαδρομή προς την κορυφή του Χόλιγουντ.
Η Τζέσικα απέκτησε από νωρίς πάθος για την ηθοποιία, αποφασίζοντας να δουλέψει σκληρά για αυτό που αγαπάει.
Μετά το σχολείο φοίτησε στην Σχολή Τζούλιαρντ της Νέας Υόρκης, μια από τις διασημότερες και απαιτητικότερες στις Η.Π.Α.
Η προσγείωσή της όμως στην πραγματικότητα της κινηματογραφικής βιομηχανίας μετά την αποφοίτησή της από την δραματική σχολή ήταν εξαιρετικά απότομη.
Το σπάνιο φιζίκ της, ένας ιδιότυπος συνδυασμός της κλασσικής ομορφιάς της Όντρεϊ Χέπμπορν και της εκκεντρικής γοητείας της Τίλντα Σουίντον, δεν εκτιμήθηκε από τους casting directors των μεγάλων στούντιο.
Όλοι γνωρίζουν ότι το Χόλιγουντ δεν διακρίνεται για το θάρρος των επιλογών του.
Η Τζέσικα Τσαστέιν δεν το έβαλε κάτω, αρχίζοντας να παίζει δεύτερους ρόλους σε τηλεοπτικές σειρές και κυνηγώντας την τύχη της όπου και όπως μπορούσε.
Τελικά, η μεγάλη ευκαιρία βρέθηκε μπροστά της… στο θέατρο.
Η νεαρή ηθοποιός πρωταγωνίστησε στην «Σαλώμη» δίπλα στο Αλ Πατσίνο, με την εξαιρετική ερμηνεία της να προκαλεί το ένα sold out μετά το άλλο για την παράσταση.
Ο δρόμος για την εμφάνισή της στο σινεμά είχε πλέον ανοίξει.
Το 2009, μια αμερικανική ανεξάρτητη παραγωγή, το «Jolene» θα αποτελέσει το κινηματογραφικό βάπτισμα του πυρός για την Καλιφορνέζα. Το 2010, το κατασκοπικό θρίλερ «Το Χρέος» θα γίνει ο προάγγελος για την εκτόξευση της καριέρας της που θα έρθει την επόμενη χρονιά, συμμετέχοντας σε τέσσερις (!) φιλόδοξες παραγωγές.
Ο ρόλος της αινιγματικής συζύγου-μητέρας στο ερεβώδες «Καταφύγιο» και στο υπαρξιακό δράμα «Το Δέντρο της Ζωής», παράλληλα με την συμμετοχή στην avant-garde μεταφορά του «Κοργιολανού» από τον Ραλφ Φάινς θα την μετατρέψουν γρήγορα σε ένα από τα πιο καυτά ονόματα του Χόλιγουντ.
Η έκπληξη όμως θα έρθει από το αντιρατσιστικό δράμα «Οι Υπηρέτριες», όπου η ερμηνεία της ως χαζοχαρούμενη bimbo του Νότου θα την οδηγήσει στην πρώτη της υποψηφιότητα για Όσκαρ.
Η περσινή χρονιά υπήρξε εξίσου επιτυχημένη για την Τσαστέιν.
Μπορεί, η συμμετοχή της στην περιπέτεια που εκτυλίσσεται στην εποχή της ποτοαπαγόρευσης «Οι Παράνομοι» να πέρασε λίγο-πολύ απαρατήρητη, δεν συνέβη όμως το ίδιο και με το «Zero Dark Thirty».
Παίζοντας την αμοραλίστρια και κυνική πράκτορα της CIA που βρισκόταν για σχεδόν μια δεκαετία στο κατόπι του Μπιν Λάντεν, θα κερδίσει την δεύτερη οσκαρική της υποψηφιότητα και μαζί με αυτήν τον τίτλο της περιζήτητης σταρ.
Τώρα, η Τσέσικα Τσαστέιν πρωταγωνιστεί ως Άναμπελ στο «Mama», ένα θρίλερ που μπολιάζει το σασπένς με τις μεταφυσικές ανησυχίες και δυνάμεις.
Η ταινία βρέθηκε στην κορυφή του box-office των Η.Π.Α., αποδεικνύοντας μεταξύ των άλλων την αγάπη του κοινού για την τριανταπεντάχρονη σταρ.
Φαίνεται, λοιπόν, ότι το Χόλιγουντ βρήκε τη νέα του πριγκίπισσα στο πρόσωπο της Τζέσικα Τσαστέιν.
αθηνόραμα
- ΑΡΧΙΚΗ
- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
- _Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ
- _ΥΓΕΙΑ
- _ΑΝΑΠΗΡΙΑ
- _ΚΟΣΜΟΣ
- _ΕΛΛΑΔΑ
- _ΝΕΑ
- _ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
- LIFESTYLE
- _ΣΟΟΥ ΜΠΙΖ
- _SHOWBIZ
- _VIDEO
- _ΜΟΔΑ
- _ΟΜΟΡΦΙΑ
- _ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
- _ΖΩΔΙΑ
- ΘΕΜΑΤΑ
- _ΑΘΛΗΤΙΚΑ
- _ΔΙΑΦΟΡΑ
- _HUMOR
- _ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
- _ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
- _ΠΑΡΑΞΕΝΑ
- _ΓΙΟΡΤΕΣ
- Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ
- ΑΡΧΕΙΑ
- _ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
- _FACEBOOK
- _TWITTER
- _YOUTUBE
0 Σχόλια