Το κάθισμα της φωτογραφίας είναι κινέζικο – και μάλιστα αυθεντικά κινεζικό.
Σαν σύλληψη φαίνεται εντυπωσιακά χρηστικό και όπως δείχνει η φωτογραφία δεν απέχει πολύ από τα ευρωπαϊκά και τα άλλα δυτικά καθίσματα.
Μέχρι σήμερα η Κίνα μας έχει συνηθίσει στις απομιμήσεις ευρωπαϊκών και δυτικών καθισμάτων, που με διάφορες προσαρμογές τα προωθεί στην...
αγορά σε ασύγκριτα χαμηλότερες τιμές από τις τιμές που πωλούνται τα δυτικά αντίστοιχα καθίσματα.
Είναι μια από τις ελάχιστες φορές που η Κίνα προσπάθησε να κάνει μια σημαντική καινοτομία, τουλάχιστον μπροστά στο φωτογραφικό φακό. Οι έμπειροι χειριστές ηλεκτροκίνητων καθισμάτων εύκολα μπορούν να καταλάβουν πως αυτό το κάθισμα ενδεχομένως να κατεβαίνει με σχετική ευκολία τα σκαλοπάτια, δύσκολα ωστόσο μπορεί να ανέβει σκαλοπάτια και ειδικά τα σκαλοπάτια της φωτογραφίας. Για τους έμπειρους οδηγούς καθισμάτων αυτά τα σκαλοπάτια δύσκολα ανεβαίνουν – ακόμη και με καθίσματα που έχουν την κίνηση στους εμπρός τροχούς.
Βέβαια το συγκεκριμένο κάθισμα έχει κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, αλλά είναι βέβαιο πως πολύ δύσκολα ανεβαίνει ένα σκαλοπάτι που είναι μεγαλύτερο από τον άξονα του τροχού. Τέτοια σκαλοπάτια ένα κάθισμα μπορεί να τα ανέβει μόνο εφόσον διαθέτει ερπύστριες.
Εν πάση περιπτώσει, όλα δείχνουν πως η κινέζικη αγορά μπαίνει δυναμικά και στην παραγωγή νέων μοντέλων καθισμάτων, και όχι απλώς στην αναπαραγωγή αντιγράφων.
Το πιο εντυπωσιακό είναι πως αυτή η κατηγορία καθισμάτων θα φανεί χρήσιμη και για χειριστές με παραπληγίες, γιατί μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε εδάφη που με κανέναν τρόπο δεν μπορεί να τα προσπελάσει ακόμη και το καλύτερα σχεδιασμένο χειροκίνητο κάθισμα.
Θα χρειαστεί να ελπίσουμε πως τα δυτικά ασφαλιστικά ταμεία θα ενθαρρύνουν τους νέους κατασκευαστές να παράγουν καθίσματα που υπακούουν σε δυτικές προδιαγραφές, γιατί ας μην κρυβόμαστε, οι προδιαγραφές ασφαλείας των καθισμάτων πρέπει να τηρούνται πιστά – σε κάθε άλλη περίπτωση η οδήγηση γίνεται επικίνδυνη, δεδομένου ότι τα ηλεκτροκίνητα καθίσματα οδηγούνται κατά κανόνα από ανθρώπους με μειωμένη δεξιότητα στα χέρια και η ασφάλειά τους εξαρτάται κυρίως από την αξιοπιστία του ηλεκτρονικού χειριστηρίου.
Όσο πιο αξιόπιστο και ακριβές είναι το ηλεκτρονικό χειριστήριο τόσο με περισσότερη ακρίβεια μπορεί να οδηγηθεί ένα ηλεκτροκίνητο κάθισμα και να αποφευχθούν οι κίνδυνοι που υπάρχουν πάντα στους δρόμους – αφού στην Ελλάδα η κίνηση επάνω στα πεζοδρόμια είναι αδύνατη και οι χειριστές των ηλεκτροκίνητων καθισμάτων πρέπει οπωσδήποτε να βγουν στον δρόμο εάν θέλουν να φτάσουν στον προορισμό τους.
disabled
Σαν σύλληψη φαίνεται εντυπωσιακά χρηστικό και όπως δείχνει η φωτογραφία δεν απέχει πολύ από τα ευρωπαϊκά και τα άλλα δυτικά καθίσματα.
Μέχρι σήμερα η Κίνα μας έχει συνηθίσει στις απομιμήσεις ευρωπαϊκών και δυτικών καθισμάτων, που με διάφορες προσαρμογές τα προωθεί στην...
αγορά σε ασύγκριτα χαμηλότερες τιμές από τις τιμές που πωλούνται τα δυτικά αντίστοιχα καθίσματα.
Είναι μια από τις ελάχιστες φορές που η Κίνα προσπάθησε να κάνει μια σημαντική καινοτομία, τουλάχιστον μπροστά στο φωτογραφικό φακό. Οι έμπειροι χειριστές ηλεκτροκίνητων καθισμάτων εύκολα μπορούν να καταλάβουν πως αυτό το κάθισμα ενδεχομένως να κατεβαίνει με σχετική ευκολία τα σκαλοπάτια, δύσκολα ωστόσο μπορεί να ανέβει σκαλοπάτια και ειδικά τα σκαλοπάτια της φωτογραφίας. Για τους έμπειρους οδηγούς καθισμάτων αυτά τα σκαλοπάτια δύσκολα ανεβαίνουν – ακόμη και με καθίσματα που έχουν την κίνηση στους εμπρός τροχούς.
Βέβαια το συγκεκριμένο κάθισμα έχει κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, αλλά είναι βέβαιο πως πολύ δύσκολα ανεβαίνει ένα σκαλοπάτι που είναι μεγαλύτερο από τον άξονα του τροχού. Τέτοια σκαλοπάτια ένα κάθισμα μπορεί να τα ανέβει μόνο εφόσον διαθέτει ερπύστριες.
Εν πάση περιπτώσει, όλα δείχνουν πως η κινέζικη αγορά μπαίνει δυναμικά και στην παραγωγή νέων μοντέλων καθισμάτων, και όχι απλώς στην αναπαραγωγή αντιγράφων.
Το πιο εντυπωσιακό είναι πως αυτή η κατηγορία καθισμάτων θα φανεί χρήσιμη και για χειριστές με παραπληγίες, γιατί μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε εδάφη που με κανέναν τρόπο δεν μπορεί να τα προσπελάσει ακόμη και το καλύτερα σχεδιασμένο χειροκίνητο κάθισμα.
Θα χρειαστεί να ελπίσουμε πως τα δυτικά ασφαλιστικά ταμεία θα ενθαρρύνουν τους νέους κατασκευαστές να παράγουν καθίσματα που υπακούουν σε δυτικές προδιαγραφές, γιατί ας μην κρυβόμαστε, οι προδιαγραφές ασφαλείας των καθισμάτων πρέπει να τηρούνται πιστά – σε κάθε άλλη περίπτωση η οδήγηση γίνεται επικίνδυνη, δεδομένου ότι τα ηλεκτροκίνητα καθίσματα οδηγούνται κατά κανόνα από ανθρώπους με μειωμένη δεξιότητα στα χέρια και η ασφάλειά τους εξαρτάται κυρίως από την αξιοπιστία του ηλεκτρονικού χειριστηρίου.
Όσο πιο αξιόπιστο και ακριβές είναι το ηλεκτρονικό χειριστήριο τόσο με περισσότερη ακρίβεια μπορεί να οδηγηθεί ένα ηλεκτροκίνητο κάθισμα και να αποφευχθούν οι κίνδυνοι που υπάρχουν πάντα στους δρόμους – αφού στην Ελλάδα η κίνηση επάνω στα πεζοδρόμια είναι αδύνατη και οι χειριστές των ηλεκτροκίνητων καθισμάτων πρέπει οπωσδήποτε να βγουν στον δρόμο εάν θέλουν να φτάσουν στον προορισμό τους.
disabled
0 Σχόλια