Είναι προϊόν προς πώληση και ως τέτοιο επιζητεί διαφημιστικές ενέργειες.
Προκειμένου, λοιπόν, να βελτιώσει τις πωλήσεις της, μια πολωνική εταιρεία κατασκευής φερέτρων εξέδωσε ένα ημερολόγιο με σέξι κορίτσια, τα οποία διαφημίζουν τα προϊόντα της.
Η Καθολική Εκκλησία της χώρας εξανέστη με αυτό, αλλά ο ιδιοκτήτης της εταιρείας είχε έτοιμη την απάντηση:
«Το φέρετρο δεν αποτελεί χριστιανικό σύμβολο» είπε στο Ρόιτερς, οπότε δεν τίθεται θέμα προσβολής θρησκευτικών συμβόλων ή κάτι παρόμοιου.
Επιπλέον δεν είναι παρά ένα εμπορεύσιμο προϊόν και οι άνθρωποι δεν πρέπει να το φοβούνται, αλλά να το αποδέχονται ως κομμάτι της ζωής τους, το οποίο μπορεί κάλλιστα φαίνεται να συνδυαστεί με τη σέξι εμφάνιση των όλο ζωντάνια και ομορφιά κοριτσιών που το διαφημίζουν.
Φ
- ΑΡΧΙΚΗ
- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
- _Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ
- _ΥΓΕΙΑ
- _ΑΝΑΠΗΡΙΑ
- _ΚΟΣΜΟΣ
- _ΕΛΛΑΔΑ
- _ΝΕΑ
- _ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
- LIFESTYLE
- _ΣΟΟΥ ΜΠΙΖ
- _SHOWBIZ
- _VIDEO
- _ΜΟΔΑ
- _ΟΜΟΡΦΙΑ
- _ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
- _ΖΩΔΙΑ
- ΘΕΜΑΤΑ
- _ΑΘΛΗΤΙΚΑ
- _ΔΙΑΦΟΡΑ
- _HUMOR
- _ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
- _ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
- _ΠΑΡΑΞΕΝΑ
- _ΓΙΟΡΤΕΣ
- Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ
- ΑΡΧΕΙΑ
- _ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
- _FACEBOOK
- _TWITTER
- _YOUTUBE
0 Σχόλια