Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ►

Μια ΚΟΥΚΛΑ με ΑΝΑΠΗΡΊΑ - εγκεφαλική παράλυση

Μια ΚΟΥΚΛΑ με ΑΝΑΠΗΡΊΑ - εγκεφαλική παράλυση

Τον Μάιο, μια παράξενη κούκλα εμφανίστηκε στα παιχνιδοκαταστήματα στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας.


Σύμφωνα με το κουτί της, αυτή η κούκλα υποτίθεται ότι πάσχει από εγκεφαλική παράλυση.
Το εγχειρίδιο λέει:
"Η κούκλα GIL άτομα με ειδικές ανάγκες. Αντιμετωπίστε τη σαν έναν πραγματικό ηλίθιο!"
 Ενώ στο Facebook στη σελίδα της κούκλας προσθέτει:"Δεν είναι αγενής, δεν έχει φύλο, δεν πίνει και δεν πηγαίνει στην τουαλέτα. Καλύτερη από ό, τι ένας πραγματικά καθυστερημένος! "
Όπως αναφέρει η Le Monde, το Vice έκανε αναφορά στην κυκλοφορία αυτής της κούκλας, δημοσιεύοντας μία συνέντευξη ενός εκπροσώπου της οργάνωσης GIL, η οποία προσφέρει στα άτομα με εδικές ανάγκες, ειδικά εργαλεία που επιτρέπουν μία πιο αυτόνομη ζωή.
Μια ΚΟΥΚΛΑ με ΑΝΑΠΗΡΊΑ - εγκεφαλική παράλυση
Φωτογραφίες από την κούκλα με άσπρη ουσία στο πρόσωπο κυκλοφόρησαν στη Σουηδία, σε σημείο που τα μέσα μαζικής ενημέρωσης είπαν ότι η κούκλα είναι απλά ένα αστείο και όχι εκστρατεία κόντρα στα άτομα με ειδικές ανάγκες.
Αποδείχθηκε ότι η διάσημη κούκλα σχεδιάστηκε στο Γκέτεμποργκ για την Ανεξάρτητη Livingn (GIL), μια οργάνωση που βοηθά τα άτομα με αναπηρίες.
Μια ΚΟΥΚΛΑ με ΑΝΑΠΗΡΊΑ - εγκεφαλική παράλυση
PS : Δεν ξέρουμε γιατί η GIL αποφάσισε να μας στείλει τη συγκεκριμένη φωτογραφία, αλλά να είστε σίγουροι ότι η κρεμώδης λευκή ουσία στο πρόσωπο της κούκλας είναι μόνο παγωτό, όχι ένα υγρό σώματος.
Γιατί έγινε αυτή η κούκλα;
Westgerd Anders: Μου πήραν συνέντευξη από τα σουηδικά μέσα μαζικής ενημέρωσης, ακόμα και το BBC. Θέλαμε να σοκάρει τη συνείδηση, γι 'αυτό έχουμε σχεδιάσει αυτή την κούκλα. Υπάρχουν εκείνοι που έκαναν τον κόπο να αστειεύονται αλλά εγώ δεν βλέπω την κούκλα ως αστείο. Πρόκειται για μια πολύ σοβαρή εκστρατεία που έχει ως στόχο να επιστήσει την προσοχή στο γεγονός ότι η κινητικές αναπηρίες θα πρέπει να αντιμετωπίζονται όπως όλοι οι άλλοι. Θέλουμε να ξεκινήσει μια συζήτηση.
Έχετε πουλήσει πολλές;
W.A: Δεν έχω τον ακριβή αριθμό, αλλά κάναμε 300, και ήταν τόσο επιτυχής που θα πρέπει να παράγουμε περισσότερες. Αν θέλετε να αγοράσετε μια, μπορείτε να μας στείλετε ένα email. www.vice.com

ΣΧΟΛΙΑ

1 Σχόλια