Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ►

Έρωτες - ταμπού στη μικρή και τη μεγάλη οθόνη

Ο έρωτας δε γνωρίζει θρησκείας, χρώμα, ηλικία, σύνορα...
Δεν έχει πατρίδα, ούτε χρώμα, ούτε κουλτούρα, δεν είναι φτωχός ή πλούσιος, κρύβεται εκεί που δεν τον περιμένεις κι όταν τα βέλη του καρφωθούν στην καρδιά όλα τα υπόλοιπα μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα.
Οι έρωτες - ταμπού γνωρίζουν μεγάλη άνθηση στη μεγάλη οθόνη και αποτελούν ένα απ τα αγαπημένα θέματα των συγγραφέων, λογοτεχνών και ποιητών ανά τον κόσμο. Αμέτρητες είναι οι ταινίες, τα μυθιστορήματα και τα σίριαλ που ύμνησαν τέτοιες ιστορίες!
Κάποιες είχαν καλό, και κάποιες τραγικό τέλος.

Oι Μοντέγοι και οι Καπουλέτοι εμπνέουν και συνεχίζουν να εμπνέουν!
Στις μέρες μας το σύνδρομο πλούσιος - φτωχός που κυριαρχούσε στις παρελθοντικές κινηματογραφικές ταινίες έχει πια ξεπεραστεί και τη θέση του έχουν πάρει οι αλλόθρησκοι έρωτες! Οι σκηνοθέτες αρέσκονται να αιχμαλωτίζουν στον σκηνοθετικό τους φακό τέτοιου είδους έρωτες κι ο κόσμος αρέσκεται να παρακολουθεί αχόρταγα!.

Μια τέτοια ταινία είναι η κλασική και πρωτοποριακή, για την εποχή της, "μάντεψε ποιος θα ρθει το βράδυ" με τον Σίντνεϊ Πουατιέ.
Ο γαμπρός έγχρωμος, η νύφη λευκή και ο πεθερός Σπένσερ Τρέισι σε κατάσταση πανικού!.
Στο "γάμο αλά ελληνικά" η Νία Βαρτάλος σοκάρει την οικογένειά της και την ομογένεια όταν ερωτεύεται έναν Αμερικανό και όχι έναν Έλληνα!.
Στο τέλος η σχέση τους επιβιώνει, αφού πρωτίστως ο γαμπρός βαπτίζεται χριστιανός.
Στην ταινία "κάντο όπως ο Μπέκαμ" η Ινδή πρωταγωνίστρια αψηφώντας τα ήθη και τις παραδόσεις της οικογένειάς της θέλει ν ασχοληθεί με το ποδόσφαιρο και προσπαθεί να πάρει την έγκριση του πατέρα της.
Σαν να μην έφτανε αυτό όμως ερωτεύεται και τον Άγγλο προπονητή της βάζοντας σε μεγάλο δίλημμα το περιβάλλον της!.
Ο Ρόμπερτ ντε Νίρο στον "Γαμπρό της συμφοράς" υποδύεται με μοναδικό και απολαυστικό τρόπο τον πεθερό  που υπονομεύει τον Εβραίο γαμπρό του.
Οι σκηνοθέτες Τ ντε Πελέγκρι και Ντ. Χαράρι στην κωμωδία "Υποψήφιος γαμπρός" πραγματεύονται την επίσκεψη ενός γαμπρού στη Μαδρίτη, στο σπίτι της Εβραίας αρραβωνιαστικιάς του.
Στη δραματική ταινία "Ένα τρυφερά φιλί" μια καθολική Ιρλανδή δασκάλα συναντά έναν μουσουλμάνο Πακιστανό.
Αποφασίζουν να πορευτούν μαζί στη ζωή, ανυποψίαστοι για τον Γολγοθά που τους περιμένει.
Η διαδρομή τους οδηγεί στο αδιέξοδο, στο τέλος όμως η αγάπη θριαμβεύει.
Στην συγκλονιστική ταινία "Ποτέ χωρίς την κόρη μου" μια Αμερικανίδα παντρεύεται έναν Ιρανό και κάνουν ένα παιδί.
Όταν εκείνος με ύπουλο τρόπο την οδηγεί στην πατρίδα του, πείθοντάς της πως πάνε ταξίδι αναψυχής, και τη φυλακίζει, ξεκινά μια τεράστια προσπάθεια απόδρασης μέσα από την οποία βλέπουμε τη φρίκη και την παράνοια των φανατικών μουσουλμάνων.
Η ταινία είναι βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο και είναι αληθινή ιστορία.

Οι αλλόθρησκοι έρωτες δε σταματούν στη μεγάλη οθόνη...
Συνεχίζονται και στη μικρή με τεράστια επιτυχία μάλιστα.
Από τους "Ψίθυρους καρδιάς" και τον έρωτα της τσιγγάνας με το μπαλαμό μέχρι τα "Σύνορα της αγάπης" και την απαγορευμένη αγάπη ενός Έλληνα και μιας Τουρκάλας μεσολαβούν πολυάριθμες ιστορίες.
Στο "Μη μου λες αντίο" ο Μουράτ και η Χριστίνα καλούνται ν αντιμετωπίσουν δύο κόσμους εκ διαμέτρου αντίθετους και να γεφυρώσουν τις διαφορές.
Το ίδιο θα επιχειρήσει να κάνει και η Λ.Σακκά με τον Κώστα Σόμμερ στο "Η αγάπη ήρθε από μακριά.."...
Και η ιστορία επαναλαμβάνεται...

Οι έρωτες - ταμπού της μικρής και της μεγάλης οθόνης τελικά πουλάνε!
Ο λαός μας λέει "παπούτσι απ τον τόπο σου κι ας είν και μπαλωμένο", οι σκηνοθέτες όμως έχουν άλλη άποψη περνώντας το δικός τους μήνυμα πως
 ο έρωτας είναι υπεράνω και πως η αξία και η ουσία της αγάπης βρίσκεται αλλού!
Πυραμίς

ΣΧΟΛΙΑ

0 Σχόλια