Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ►

Δεν μου αρέσει στο δρόμο να με φωνάζουν ομορφάντρ​α μου

Η τελευταία διαφήμιση της Cosmote, με τον πλανόδιο ψήστη που φτιάχνει σάντουιτς που "ομορφαίνουν, δεν παχαίνουν", αναπαράγεται διαρκώς στο Διαδίκτυο από δεκάδες χιλιάδες χρήστες, ενώ η χαρακτηριστική φράση "ομορφάαααντρα μου" έχει μπει στο στόμα των περισσότερων Ελλήνων.
Ο ηθοποιός Μανώλης Μαυροματάκης, πρωταγωνιστής του.....

διαφημιστικού, μιλώντας στο "ΤτΚ" αναφέρει πως η πρόταση αυτή αποτέλεσε δώρο για εκείνον.
"Τα χρήματα από μια διαφήμιση είναι πάρα πολλά, όσα βγάζω δουλεύοντας επί μήνες στο θέατρο>
 http://static.madata.gr/files/omorfantra_494432620.jpg
Κίνητρο οι απολαβές.
Όπως λέει, οι απολαβές ήταν και το βασικότερο κίνητρο για να πει το "ναι" στη συγκεκριμένη πρόταση. Ωστόσο, δυσκολεύεται να αντιμετωπίσει όλη αυτή την ξαφνική αναγνώριση από τον κόσμο.
 "Δεν μου αρέσει να περπατώ στο δρόμο και να μου φωνάζουν "ομορφάντρα μου", αναφέρει ο κ. Μαυροματάκης.
Όσον αφορά στις σημερινές διαφημίσεις, ο γνωστός ηθοποιός παραδέχεται πως πρόκειται για "μίνι ταινίες". "Έχουν σενάριο και πολύ καλό χιούμορ. Οι άνθρωποι που δουλεύουν για τις διαφημίσεις δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό και το αποτέλεσμα συχνά είναι άψογο.
Το καλλιτεχνικό κομμάτι των σποτ είναι ιδιαίτερα ανεπτυγμένο τα τελευταία χρόνια, αλλά σε εκείνο που επικεντρώνουν οι σημερινές διαφημίσεις είναι οι ατάκες. Ατάκες που μένουν και τις ακούμε καθημερινά".
http://www.parapolitika.gr/Portals/0/NewsImages/crlr/2011/12/63460580963758000041A5231CFBE623AD4FD4C6116CD02B6F.jpg
Καλλιτεχνική πορεία.
Ο Μανώλης Μαυροματάκης έχει διαγράψει σημαντική πορεία στο καλλιτεχνικό στερέωμα. Η κύρια δραστηριότητά του είναι το "σανίδι" και έχει πρωταγωνιστήσει σε πολλές θεατρικές παραστάσεις, όπως ο "Ζορμπάς, η πραγματική ιστορία". Ωστόσο, έχει παίξει και σε πολλές κινηματογραφικές ταινίες τα τελευταία χρόνια.
Για την ταινία "Τα παιδιά της Σπιναλόγκας" του Κώστα Αθουσάκη έχει πάρει το πρώτο βραβείο ανδρικής ερμηνείας στο Φεστιβάλ Δράμας.

Χρήστος Κουμάντος, ο διαφημιστής που έπαιξε τον πεινασμένο πελάτη.
Εκτός από τον ψήστη που με το χιούμορ του πείθει του φιλάθλους να φάνε το δικό του hotdog, στην τελευταία διαφήμιση της Cosmote τις εντυπώσεις κλέβει και ο ντροπαλός πελάτης που έχει ξεμείνει από κοπέλα.
Ο Χρήστος Κουμάντος δεν είναι ηθοποιός, αλλά ο διαφημιστής που δημιούργησε τη συγκεκριμένη διαφήμιση και έτυχε να είναι και μέρος του καστ της.

"Η επιτυχία της συγκεκριμένης διαφήμισης είναι, αφενός, τα σλόγκαν της και, αφετέρου, ότι είναι άμεσα συνυφασμένη με την κοινωνική πραγματικότητα. Βγάζει ακριβώς την ατμόσφαιρα του γηπέδου και οι χαρακτήρες είναι λαϊκοί", λέει στον "ΤτΚ".
Σύμφωνα με τον ίδιο, στους Έλληνες τηλεθεατές αρέσουν οι αυθεντικοί χαρακτήρες. Αυτό είναι το πρώτο μυστικό ενός επιτυχημένου σποτ. Το δεύτερο οι φράσεις που μένουν στη μνήμη και αναπαράγονται. "Οι Έλληνες θέλουν να ταυτίζονται με τα πρόσωπα της διαφήμισης. Δεν θέλουν να βλέπουν τον Ευρωπαϊκό Έλληνα. Επίσης, αναζητούν τις αστείες ατάκες, ιδιαίτερα τώρα μέσα σε όλη την κατήφεια της κρίσης.

Έχουν γυριστεί πολύ επιτυχημένες διαφημίσεις, οι οποίες όμως δεν αγκαλιάστηκαν από τον κόσμο γιατί δεν έχουν πλάκα", αναφέρει ο κ. Κουμάντος.
Όσον αφορά στη διάρκεια ενός διαφημιστικού σποτ, έχει αυξηθεί κατά πολύ τα τελευταία χρόνια. Όπως λέει ο ίδιος: "Τα τελευταία πέντε χρόνια έχει μεγαλώσει πολύ η διάρκεια των διαφημίσεων. Δεν είναι όπως παλιά. Έχουν ολόκληρο σενάριο. Και ο κόσμος το θέλει αυτό. Όταν μετά από καιρό η διαφήμιση κόβεται και περιορίζεται σε ένα μέρος της, τότε οι τηλεθεατές δυσαρεστούνται. Τη θέλουν ολόκληρη, με όλες τις ατάκες της".

Η διαφήμιση της Cosmote με τον "ομορφάντρα" χρειάστηκε 15 ημέρες δουλειάς για το σενάριο και ένα μήνα για τα γυρίσματα.
Ο κ. Κουμάντος δεν ήταν προγραμματισμένο να αποτελέσει μέρος του καστ, αλλά όπως λέει χαρακτηριστικά: "Όταν την παρουσίαζα στον πελάτη, του άρεσε όπως τα έλεγα και μπήκα και εγώ στην ομάδα
mgeorganta@e-typos.com

Ο γιατρός της πείνας Μανώλης Μαυροματάκης

ΣΧΟΛΙΑ

0 Σχόλια