Ακόμα και από την.....πασαρέλα μπορούν πλέον να αποκτήσουν τα συνολάκια της αρεσκείας τους οι λάτρεις της υψηλής ραπτικής.
Πώς;
Με τη βοήθεια των κινητών τους τηλεφώνων!
Εδώ και λίγο καιρό, οι καταναλωτές μπορούν να
χρησιμοποιήσουν μία εφαρμογή στο BlackBerry για να αγοράσουν τα ρούχα που επιθυμούν, ακόμη και πριν κατέβει το μοντέλο από την πασαρέλα.
Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται πλέον να περιμένουν έξι μήνες μέχρι αυτά να φτάσουν στις διάφορες μπουτίκ του συγκεκριμένου οίκου.
Μάλιστα, οι επίδοξοι....αγοραστές δεν είναι υποχρεωμένοι να βρίσκονται καν στην επίδειξη, καθώς μπορούν να την παρακολουθήσουν μέσω Διαδικτύου.
Για τους παραδοσιακούς οίκους μόδας, το μεγάλο στοίχημα ήταν να καταφέρουν να δημιουργήσουν ένα πιο μοντέρνο προφίλ, χωρίς όμως να κάνουν τους πελάτες τους να πιστέψουν ότι τα προϊόντα τους είναι κοινά και μπορούν να αποκτηθούν απ όλους.
Οι Burberry, Vionnet, Lanvin και Givenchy είναι παραδείγματα οίκων που κατάφεραν να κάνουν τη μετάβαση στην ψηφιακή εποχή ανώδυνα και χωρίς να μειωθούν οι πωλήσεις τους.
Πώς;
Με τη βοήθεια των κινητών τους τηλεφώνων!
Εδώ και λίγο καιρό, οι καταναλωτές μπορούν να
χρησιμοποιήσουν μία εφαρμογή στο BlackBerry για να αγοράσουν τα ρούχα που επιθυμούν, ακόμη και πριν κατέβει το μοντέλο από την πασαρέλα.
Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται πλέον να περιμένουν έξι μήνες μέχρι αυτά να φτάσουν στις διάφορες μπουτίκ του συγκεκριμένου οίκου.
Μάλιστα, οι επίδοξοι....αγοραστές δεν είναι υποχρεωμένοι να βρίσκονται καν στην επίδειξη, καθώς μπορούν να την παρακολουθήσουν μέσω Διαδικτύου.
Για τους παραδοσιακούς οίκους μόδας, το μεγάλο στοίχημα ήταν να καταφέρουν να δημιουργήσουν ένα πιο μοντέρνο προφίλ, χωρίς όμως να κάνουν τους πελάτες τους να πιστέψουν ότι τα προϊόντα τους είναι κοινά και μπορούν να αποκτηθούν απ όλους.
Οι Burberry, Vionnet, Lanvin και Givenchy είναι παραδείγματα οίκων που κατάφεραν να κάνουν τη μετάβαση στην ψηφιακή εποχή ανώδυνα και χωρίς να μειωθούν οι πωλήσεις τους.
0 Σχόλια