Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ►

Καμπάνια προώθησης των ελληνικών προϊόντων

Εντός του Ιουνίου τα σούπερ μάρκετ θα ξεκινήσουν δράσεις ενημέρωσης των καταναλωτών για να προτιμούν τα ελληνικά προϊόντα αποδεχόμενα σχετική πρόταση του «Κινήματος Πολιτών- καταναλώνουμε ό,τι παράγουμε».
Σε ανακοίνωσή της, η
Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδος, αναφέρει ότι τα περισσότερα μεγάλα σούπερ μάρκετ δέχτηκαν το αίτημα να στηρίξουν ενεργά τον αγώνα για την προτίμηση των ελληνικών προϊόντων.
Συγκεκριμένα, τα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος, Σκλαβενίτης, My Market, Βερόπουλος, Θανόπουλος, Γαλαξίας, Χαλκιαδάκης θα εκτυπώσουν αφίσες στις οποίες θα προβάλλεται το σύνθημα «ντύνομαι ελληνικά, τρώω ελληνικά, κάνω τουρισμό ελληνικά».
Το σύνθημα θα τυπωθεί και στις πλαστικές τους σακούλες.
«Οι Έλληνες καταναλωτές θα έχουν ακόμα μία ευκαιρία να σκεφθούν και να συνειδητοποιήσουν ότι η προτίμηση των ελληνικών προϊόντων αποτελεί καθήκον όλων μας.
Έτσι μετέχουμε και εμείς οι πολίτες ενεργά στη μάχη για την καταπολέμηση της ανεργίας, τη στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, της βιοτεχνίας και της βιομηχανίας μας, τη στήριξη των αγροτών και παραγωγών μας, του τουρισμού μέσα στη χώρα μας. 
Έτσι στηρίζουμε την εθνική μας οικονομία» σημειώνει σε ανακοίνωσή της η ΓΣΕΒΕΕ.
[καλά νέα]

ΣΧΟΛΙΑ

0 Σχόλια