Το χαρτί του προσκυνηματικού τουρισμού στη χερσόνησο του Άθω και το Άγιον Όρος αποφάσισαν να παίξουν οι τουριστικοί επιχειρηματίες της Χαλκιδικής.
Κάθε χρόνο επισκέπτονται ή περιπλέξουν με μίνι κρουαζιέρες τον Άθω 1.000.000 τουρίστες ενώ 120.000 επισκέπτονται το Άγιον Όρος.
Πέρυσι, όμως,
οι επιχειρήσεις της περιοχής εμφάνισαν μείωση τζίρου 15%.
Κινητοποιήθηκε, λοιπόν, ο Οργανισμός Τουριστικής Ανάπτυξης του Άθω και σε συνεργασία με το Σύνδεσμο Ταξιδιωτικών Γραφείων (ΗΑΤΤΑ) έφτιαξαν ειδικό πρόγραμμα 7ήμερων επισκέψεων στην περιοχή.
Μεταξύ άλλων προβλέπουν ειδικά προγράμματα για γυναίκες (στον Άθω, αλλά όχι στο άβατον του Αγίου Όρους).
Το "κλου", όμως, είναι άλλο: τα μαθήματα αυθεντικής αγιορείτικης μαγειρικής από μοναχό.
* Το "Μάστερ σεφ" επιστρέφει με ράσο.
Για το καλό του τουρισμού.
Κυρ.Ελευθεροτυπία
- ΑΡΧΙΚΗ
- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
- _Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ
- _ΥΓΕΙΑ
- _ΑΝΑΠΗΡΙΑ
- _ΚΟΣΜΟΣ
- _ΕΛΛΑΔΑ
- _ΝΕΑ
- _ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
- LIFESTYLE
- _ΣΟΟΥ ΜΠΙΖ
- _SHOWBIZ
- _VIDEO
- _ΜΟΔΑ
- _ΟΜΟΡΦΙΑ
- _ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
- _ΖΩΔΙΑ
- ΘΕΜΑΤΑ
- _ΑΘΛΗΤΙΚΑ
- _ΔΙΑΦΟΡΑ
- _HUMOR
- _ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
- _ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
- _ΠΑΡΑΞΕΝΑ
- _ΓΙΟΡΤΕΣ
- Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ
- ΑΡΧΕΙΑ
- _ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
- _FACEBOOK
- _TWITTER
- _YOUTUBE
0 Σχόλια