Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ►

Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ

Βλέπω διαφημιστικές πινακίδες να προβάλλουν τις νέες τσόντες που θα κυκλοφορήσουν. Στα περίπτερα ήδη υπάρχει εφημερίδα (λέμε τώρα) που εκδίδεται από εταιρεία πορνό. Γυναίκες στην τηλεόραση διαγωνίζονται στην “απελευθέρωση”, μιλούν για την γενναιοδωρία των αντρών (ξέρετε αυτών που είναι large κι ας φοροδιαφεύγουν), γονείς στέλνουν τις κόρες τους όντας ανήλικες για καριέρα στο μόντελινγκ (!!). Παρουσιάστριες μοιάζουν με τραγουδίστριες, που μοιάζουν με μοντέλα, που μοιάζουν με ηθοποιούς, που μοιάζουν με πορνοστάρ.
Αυτό ήταν το όνειρο των γυναικών σχετικά με την απελευθέρωσή τους; Φαντάζομαι πως όχι. Γιατί αυτή η τακτική που ακολουθούν και προμοτάρουν τα ΜΜΕ,ενισχύει ττον φαλλοκρατικό τρόπο κατασκευής της κοινωνίας που έχει μετατραπεί σε θέαμα. Ένα θέαμα που για να λειτουργήσει χρειάζεται στήθη, οπίσθια, γυμνό, χυδαία και φτηνή πρόκληση. Θέαμα που ορίζει τους κανόνες του παιχνιδιού. Η σύγχρονη γυναίκα πρέπει να είναι μοδάτη, με μεγάλο νούμερο σουτιέν, πρόθυμη, “άνετη”, έτοιμη για όλα και σκύλα στα επαγγελματικά της για να είναι ανεξάρτητη. Αυτά υπαγορεύει το life style και ενώ αρνείται αυτά τα χαρακτηριστικά, τα διαφημίζει μέσω της εικόνας. Η εικόνα είναι όλη η ουσία για να λειτουργήσει ολόκληρος ο μηχανισμός που σχεδιάζει την “ιδανική γυναίκα”.
Και ποια είναι αυτή; Αυτή που υποτάσσεται στον άντρα. Ή αν δεν πέφτει στα γόνατα παραδεχόμενητην κατωτερότητα του φύλου της, μπορεί τουλάχιστον να είναι “χρήσιμη” για την βιομηχανία των αντρών. Να έχει και την ψευδαίσθηση ότι είναι “από πάνω”, ότι είναι θελκτική. Όχι ότι είναι πουτάνα, ποτέ. Απλά έξυπνη που εκμεταλλεύεται τα προσόντα της. Πριν 2 μήνες, κατά την διάρκεια της αποκριάς, έπεσε στα χέρια μου κατάλογος με στολές. Μέσα σ’ αυτόν είχε και παιδικές στολές. Αηδίασα βλέποντας παιδικές και συγκεκριμένα κοριτσίστικες στολές της νοσοκόμας με μίνι φούστα, της χορεύτριας και άλλων ρόλων για τσόντα.
Η γυναίκα είναι ένα υπέροχο πλάσμα για να υποβιβάζεται σε προιόν, σε εικόνα, σε ρόλο, σε “κούκλα” ή σε μηχανή παραγωγής χρημάτων. Το πρόβλημα είναι ότι οι ίδιες οι γυναίκες που θέλουν να αλλάξει αυτό, στηρίζουν αυτή την κατάσταση με την ανοχή τους. Από την στιγμή που το κέρδος, το χρήμα είναι τα πάντα, η ηθική είναι η πιο αφοσιωμένη πόρνη. Τα πρότυπα του life style που διάβρωσε κάθε έννοια ανθρωπιάς και ομορφιάς περνούν και στις μικρότερες ηλικίες. Εμπρός στον δρόμο που χάραξε η Τζούλια! 

ΣΧΟΛΙΑ

0 Σχόλια