Πριν από τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο οι ευρωπαίοι κατασκευαστές αναπτύσσουν ένα προϊόν που ονομάζεται «λεπτή βάτα κυτταρίνης». Πρόκειται για ένα υποκατάστατο βαμβακιού κατασκευασμένο από επεξεργασμένο ξυλοπολτό. Ο Ernst Mahler, επικεφαλής του ερευνητικού, τεχνικού και μηχανικού τμήματος της Kimberly-Clark και ο James C. Kimberly, δεύτερος αντιπρόεδρος κατασκευαστικών λειτουργιών, ανακαλύπτουν τη λεπτή βάτα κυτταρίνης το 1914, κατά τη διάρκεια επισκέψεων σε σταθμούς χαρτοπολτού και χαρτοποιίας στη Γερμανία, την Αυστρία και τη Σκανδιναβία.
Ο Mahler μεταφέρει την ιδέα στις Η.Π.Α. και κατοχυρώνει το υλικό με την επωνυμία Cellucotton. Ο Πρώτος Παγκόσμιος Πόλεμος προκαλεί ελλείψεις βαμβακιού στο εξωτερικό και τις Η.Π.Α. Ο Mahler βλέποντας την ευκαιρία ταξιδεύει στη Washington D.C. όπου πείθει το γενικό χειρουργό των Η.Π.Α. ότι το Cellucotton αποτελεί ιδανικό υποκατάστατο του χειρουργικού βαμβακερού επιδέσμου στην αποκατάσταση των τραυμάτων του πολέμου. Παράλληλα, αναπτύσσει μια επίπεδη μορφή Cellucotton η οποία, αν και λεπτή, διατηρεί τη φόρμα της όπως ένα κομμάτι ύφασμα. Ο Mahler υποστηρίζει ότι το προϊόν αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν φίλτρο σε μάσκες αερίου. Ο στρατός εκδηλώνει ενδιαφέρον για το νέο προϊόν και οι επιστήμονες της Kimberly-Clark συνεχίζουν να πειραματίζονται με αυτό.
Με το τέλος όμως του πολέμου το 1918, έρχεται και το τέλος στο σχέδιο για τη μάσκα αερίου. Με πλεόνασμα Cellucotton, η Kimberly-Clark αναζητάει τώρα μια νέα εμπορική εφαρμογή.
Στις αρχές της δεκαετίας του 1920 ο C.A. "Bert" Fourness συλλαμβάνει την ιδέα του σιδερώματος του υλικού της κυτταρίνης. Το αποτέλεσμα είναι ένα λείο και απαλό ύφασμα. Το 1923, μετά από αρκετό πειραματισμό, γεννιέται το Μαντηλάκι Καθαρισμού Προσώπου με την επωνυμία Kleenex. Η επωνυμία προκύπτει πιθανότατα από τη λέξη «καθαρισμός» (cleansing) η οποία συντομεύεται στη λέξη «clean», ενώ το κεφαλαίο «Κ» και η κατάληξη «ex» υιοθετούνται από το Kotex, το οποίο έχει ήδη εισαχθεί στην αγορά τέσσερα (4) χρόνια νωρίτερα.
Το 1925 εμφανίζεται η πρώτη διαφήμιση του Kleenex στο περιοδικό Ladies Home Journal: «Το Kleenex είναι το νέο μυστικό στη διατήρηση ενός όμορφου δέρματος. Χρησιμοποιείται από διάσημους αστέρες του κινηματογράφου των οποίων η επιδερμίδα εκτίθεται συνεχώς σε εκτυφλωτικά φώτα και βαρύ μακιγιάζ.» Μέχρι και το 1927 διάσημοι αστέρες του θεάτρου και του κινηματογράφου συνεχίζουν να εμφανίζονται στις διαφημίσεις για μαρτυρίες και υποστήριξη του προϊόντος. Σε αυτή τη σειρά διαφημίσεων περιλαμβάνονται οι Jean Harlow, Irene Dunne, Gertrude Lawrence, Helen Hayes και πολλοί άλλοι. Μαντηλάκια που Μπορείτε να Πετάξετε Ταυτόχρονα ο Mahler, που συμπτωματικά πάσχει από αλλεργική ρινίτιδα, χρησιμοποιεί μαντήλια αντί για χαρτομάντιλο. Έτσι, πείθει τη διαφημιστική ομάδα της Kimberly-Clark να προωθήσει το μαντηλάκι ως ένα μέσο αποφυγής των μικροβίων.
Το 1929 εισάγεται στην αγορά το έξυπνο κουτί Pop-Up Βox της Kimberly-Clark για τη διανομή διπλωμένων Kleenex. Το προϊόν ολοκληρώνεται το 1930 όταν η Kimberly-Clark δέχεται χιλιάδες γράμματα καταναλωτών που υποστηρίζουν τη χρήση του προϊόντος σα χαρτομάντιλο. Μετά από περισσότερη έρευνα, η εταιρεία διαμορφώνει μια διαφημιστική στρατηγική με το σλόγκαν: «το χαρτομάντιλο που μπορείτε να πετάξετε». Το Kleenex δεν αποτελεί πια ένα προϊόν κυρίως για τις γυναίκες, αλλά εξυπηρετεί πλέον και άνδρες, νέους και ηλικιωμένους. Σαν αποτέλεσμα της νέας εκστρατείας, οι πωλήσεις του Kleenex διπλασιάζονται από το πρώτο έτος. Δροσερή Κρέμα Αφαίρεσης για τους Αστέρες Συνδέοντας την αυξανόμενη χρήση καλλυντικών από τις Αμερικανίδες με τις ιδιότητες που προσφέρει το Χαρτομάντηλο μιας Χρήσης, η Kimberly-Clark προωθεί το προϊόν σαν ένα καθαρό, βολικό υποκατάστατο της «πετσέτας με δροσερή κρέμα» που βρίσκεται σε πολλά μπάνια. Το προϊόν είναι ένα πακέτο των εκατό (100) φύλλων -διάστασης έξι ίντσες επί εφτά ίντσες (6’’ x 7’’)- και πωλείται έναντι εξήντα πέντε (65) σεντς.
Εξέλιξη για την Ικανοποίηση των Αναγκών των Καταναλωτών Από το 1924 που τα χαρτομάντηλα Kleenex κυκλοφορούν στην αγορά, αποτελούν τη Νο 1 μάρκα στα μαντηλάκια καθαρισμού προσώπου παγκοσμίως και καθιερώνονται σαν ένα αυθεντικό, αμερικανικό πρότυπο. Στη συνέχεια εφαρμόζονται αρκετές καινοτομίες στη συσκευασία, συμπεριλαμβανομένου ενός χαρακτηριστικού σχεδίου τεταρτημόριου το οποίο ξεχωρίζει το 1949 σε μια έκθεση με τίτλο «Η Σύγχρονη Τέχνη στη Ζωή σας» στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης. Το σχέδιο αυτό αφορά ένα ελκυστικό όρθιο πακέτο που οδηγεί σχεδιαστικά και στα πιο πρόσφατα οβάλ πακέτα. Η Kimberly-Clark εξελίσσει συνεχώς την κατηγορία στα χαρτομάντηλα εισάγοντας επεκτάσεις προϊόντων όπως η σειρά προϊόντων Kleenex Cold Care και πρόσφατα, το Αντι- Μικροβιακό χαρτομάντηλο (anti-viral) Kleenex. Μια παγκόσμια καινοτομία που επιτυγχάνει την εξουδετέρωση του ενενήντα εννιά κόμμα εννιά τοις εκατό (99,9%) των ιών του κρυώματος και της γρίπης σε δεκαπέντε (15) λεπτά.* Για περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα Kleenex, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.kleenex.com
Πηγή Shared Values: A History of Kimberly-Clark *Δρα άμεσα. Αποτελεσματικό ενάντια στους Ρινοϊούς Τύπου 1Α και 2 (οι ρινοϊοί αποτελούν την κύρια αιτία του κοινού κρυώματος), τη Γρίπη Α και Β και το Συγκυτιακό Αναπνευστικό Ιό RSV (η κύρια αιτία της λοίμωξης του κατώτερου αναπνευστικού στα παιδιά). BRAND ®..
Ο Mahler μεταφέρει την ιδέα στις Η.Π.Α. και κατοχυρώνει το υλικό με την επωνυμία Cellucotton. Ο Πρώτος Παγκόσμιος Πόλεμος προκαλεί ελλείψεις βαμβακιού στο εξωτερικό και τις Η.Π.Α. Ο Mahler βλέποντας την ευκαιρία ταξιδεύει στη Washington D.C. όπου πείθει το γενικό χειρουργό των Η.Π.Α. ότι το Cellucotton αποτελεί ιδανικό υποκατάστατο του χειρουργικού βαμβακερού επιδέσμου στην αποκατάσταση των τραυμάτων του πολέμου. Παράλληλα, αναπτύσσει μια επίπεδη μορφή Cellucotton η οποία, αν και λεπτή, διατηρεί τη φόρμα της όπως ένα κομμάτι ύφασμα. Ο Mahler υποστηρίζει ότι το προϊόν αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν φίλτρο σε μάσκες αερίου. Ο στρατός εκδηλώνει ενδιαφέρον για το νέο προϊόν και οι επιστήμονες της Kimberly-Clark συνεχίζουν να πειραματίζονται με αυτό.
Με το τέλος όμως του πολέμου το 1918, έρχεται και το τέλος στο σχέδιο για τη μάσκα αερίου. Με πλεόνασμα Cellucotton, η Kimberly-Clark αναζητάει τώρα μια νέα εμπορική εφαρμογή.
Στις αρχές της δεκαετίας του 1920 ο C.A. "Bert" Fourness συλλαμβάνει την ιδέα του σιδερώματος του υλικού της κυτταρίνης. Το αποτέλεσμα είναι ένα λείο και απαλό ύφασμα. Το 1923, μετά από αρκετό πειραματισμό, γεννιέται το Μαντηλάκι Καθαρισμού Προσώπου με την επωνυμία Kleenex. Η επωνυμία προκύπτει πιθανότατα από τη λέξη «καθαρισμός» (cleansing) η οποία συντομεύεται στη λέξη «clean», ενώ το κεφαλαίο «Κ» και η κατάληξη «ex» υιοθετούνται από το Kotex, το οποίο έχει ήδη εισαχθεί στην αγορά τέσσερα (4) χρόνια νωρίτερα.
Το 1925 εμφανίζεται η πρώτη διαφήμιση του Kleenex στο περιοδικό Ladies Home Journal: «Το Kleenex είναι το νέο μυστικό στη διατήρηση ενός όμορφου δέρματος. Χρησιμοποιείται από διάσημους αστέρες του κινηματογράφου των οποίων η επιδερμίδα εκτίθεται συνεχώς σε εκτυφλωτικά φώτα και βαρύ μακιγιάζ.» Μέχρι και το 1927 διάσημοι αστέρες του θεάτρου και του κινηματογράφου συνεχίζουν να εμφανίζονται στις διαφημίσεις για μαρτυρίες και υποστήριξη του προϊόντος. Σε αυτή τη σειρά διαφημίσεων περιλαμβάνονται οι Jean Harlow, Irene Dunne, Gertrude Lawrence, Helen Hayes και πολλοί άλλοι. Μαντηλάκια που Μπορείτε να Πετάξετε Ταυτόχρονα ο Mahler, που συμπτωματικά πάσχει από αλλεργική ρινίτιδα, χρησιμοποιεί μαντήλια αντί για χαρτομάντιλο. Έτσι, πείθει τη διαφημιστική ομάδα της Kimberly-Clark να προωθήσει το μαντηλάκι ως ένα μέσο αποφυγής των μικροβίων.
Το 1929 εισάγεται στην αγορά το έξυπνο κουτί Pop-Up Βox της Kimberly-Clark για τη διανομή διπλωμένων Kleenex. Το προϊόν ολοκληρώνεται το 1930 όταν η Kimberly-Clark δέχεται χιλιάδες γράμματα καταναλωτών που υποστηρίζουν τη χρήση του προϊόντος σα χαρτομάντιλο. Μετά από περισσότερη έρευνα, η εταιρεία διαμορφώνει μια διαφημιστική στρατηγική με το σλόγκαν: «το χαρτομάντιλο που μπορείτε να πετάξετε». Το Kleenex δεν αποτελεί πια ένα προϊόν κυρίως για τις γυναίκες, αλλά εξυπηρετεί πλέον και άνδρες, νέους και ηλικιωμένους. Σαν αποτέλεσμα της νέας εκστρατείας, οι πωλήσεις του Kleenex διπλασιάζονται από το πρώτο έτος. Δροσερή Κρέμα Αφαίρεσης για τους Αστέρες Συνδέοντας την αυξανόμενη χρήση καλλυντικών από τις Αμερικανίδες με τις ιδιότητες που προσφέρει το Χαρτομάντηλο μιας Χρήσης, η Kimberly-Clark προωθεί το προϊόν σαν ένα καθαρό, βολικό υποκατάστατο της «πετσέτας με δροσερή κρέμα» που βρίσκεται σε πολλά μπάνια. Το προϊόν είναι ένα πακέτο των εκατό (100) φύλλων -διάστασης έξι ίντσες επί εφτά ίντσες (6’’ x 7’’)- και πωλείται έναντι εξήντα πέντε (65) σεντς.
Εξέλιξη για την Ικανοποίηση των Αναγκών των Καταναλωτών Από το 1924 που τα χαρτομάντηλα Kleenex κυκλοφορούν στην αγορά, αποτελούν τη Νο 1 μάρκα στα μαντηλάκια καθαρισμού προσώπου παγκοσμίως και καθιερώνονται σαν ένα αυθεντικό, αμερικανικό πρότυπο. Στη συνέχεια εφαρμόζονται αρκετές καινοτομίες στη συσκευασία, συμπεριλαμβανομένου ενός χαρακτηριστικού σχεδίου τεταρτημόριου το οποίο ξεχωρίζει το 1949 σε μια έκθεση με τίτλο «Η Σύγχρονη Τέχνη στη Ζωή σας» στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης. Το σχέδιο αυτό αφορά ένα ελκυστικό όρθιο πακέτο που οδηγεί σχεδιαστικά και στα πιο πρόσφατα οβάλ πακέτα. Η Kimberly-Clark εξελίσσει συνεχώς την κατηγορία στα χαρτομάντηλα εισάγοντας επεκτάσεις προϊόντων όπως η σειρά προϊόντων Kleenex Cold Care και πρόσφατα, το Αντι- Μικροβιακό χαρτομάντηλο (anti-viral) Kleenex. Μια παγκόσμια καινοτομία που επιτυγχάνει την εξουδετέρωση του ενενήντα εννιά κόμμα εννιά τοις εκατό (99,9%) των ιών του κρυώματος και της γρίπης σε δεκαπέντε (15) λεπτά.* Για περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα Kleenex, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.kleenex.com
Πηγή Shared Values: A History of Kimberly-Clark *Δρα άμεσα. Αποτελεσματικό ενάντια στους Ρινοϊούς Τύπου 1Α και 2 (οι ρινοϊοί αποτελούν την κύρια αιτία του κοινού κρυώματος), τη Γρίπη Α και Β και το Συγκυτιακό Αναπνευστικό Ιό RSV (η κύρια αιτία της λοίμωξης του κατώτερου αναπνευστικού στα παιδιά). BRAND ®..
0 Σχόλια