Το φθινόπωρο του 2003, οι ρέκτες των στρατιωτικών καταναλωτικών προϊόντων απέκτησαν την ευκαιρία να αγοράσουν τις πρώτες μπότες "ειδικών δυνάμεων", ειδικά κατασκευασμένες για αστική διαβίωση. Η έλευση του προϊόντος σε ακριβό κατάστημα υποδημάτων του Μπέβερλι Χιλς χαιρετίστηκε από το δημοφιλή κωμικό Ρόμπιν Ουίλιαμς, που έσπευσε να αποκτήσει το πρώτο ζευγάρι. Λίγους μήνες νωρίτερα και λίγες ημέρες μετά την εισβολή δυνάμεων των ΗΠΑ στο
Ιράκ, ο διευθύνων σύμβουλος της Οakley, κατασκευάστριας εταιρείας της αρβύλας, Κόλιν Μπέιντεν, έλεγε: "Ελπίζουμε οι επιτυχίες του αμερικανικού στρατού στο Ιράκ να βοηθήσουν τις πωλήσεις μας". Οι περίφημες μπότες σχεδιάστηκαν από τους ειδικούς της Οakley, σε συνεργασία με στελέχη των ειδικών δυνάμεων.
"Όταν ο στρατός χρειάστηκε υποδήματα ειδικών αποστολών, στράφηκε σε εμάς, καθώς θεώρησε ότι η Oakley προσφέρει καινοτομίες που θα βοηθήσουν τις ένοπλες δυνάμεις να υπερνικήσουν τους αντιπάλους τους", είχε πει κ, Μπέιντεν. Ο συσχετισμός εταιρειών με αμυντικά συμβόλαια κατέστη πλέον πλεονέκτημα στην αμερικανική και τη δυτική αγορά και δεν φοβίζει πια τα στελέχη των επιχειρήσεων, που ξέχασαν τις δυσάρεστες εμπειρίες τους κατά τη διάρκεια του πολέμου στο Βιετνάμ με φοιτητές να καλούν σε μποϊκοτάζ των προϊόντων τους και να διαδηλώνουν μπροστά στα αρχηγεία τους. Η απόλυτη απενοχοποίηση του φονικού προϊόντος, επιτρέπει στον καθένα μας να παίξει επιτέλους τον ρόλο του πολεμιστή από την ασφάλεια του καναπέ του!!!!!
Ιράκ, ο διευθύνων σύμβουλος της Οakley, κατασκευάστριας εταιρείας της αρβύλας, Κόλιν Μπέιντεν, έλεγε: "Ελπίζουμε οι επιτυχίες του αμερικανικού στρατού στο Ιράκ να βοηθήσουν τις πωλήσεις μας". Οι περίφημες μπότες σχεδιάστηκαν από τους ειδικούς της Οakley, σε συνεργασία με στελέχη των ειδικών δυνάμεων.
"Όταν ο στρατός χρειάστηκε υποδήματα ειδικών αποστολών, στράφηκε σε εμάς, καθώς θεώρησε ότι η Oakley προσφέρει καινοτομίες που θα βοηθήσουν τις ένοπλες δυνάμεις να υπερνικήσουν τους αντιπάλους τους", είχε πει κ, Μπέιντεν. Ο συσχετισμός εταιρειών με αμυντικά συμβόλαια κατέστη πλέον πλεονέκτημα στην αμερικανική και τη δυτική αγορά και δεν φοβίζει πια τα στελέχη των επιχειρήσεων, που ξέχασαν τις δυσάρεστες εμπειρίες τους κατά τη διάρκεια του πολέμου στο Βιετνάμ με φοιτητές να καλούν σε μποϊκοτάζ των προϊόντων τους και να διαδηλώνουν μπροστά στα αρχηγεία τους. Η απόλυτη απενοχοποίηση του φονικού προϊόντος, επιτρέπει στον καθένα μας να παίξει επιτέλους τον ρόλο του πολεμιστή από την ασφάλεια του καναπέ του!!!!!
0 Σχόλια