Οι μισοί άνθρωποι κυνηγούν την επιτυχία και οι άλλοι μισοί δίνουν συμβουλές για την κατάκτησή της.
Εμείς, ως ξεχωριστά όντα, είπαμε να διαφοροποιηθούμε από τη μάζα.
Αφού ψάξαμε, διαβάσαμε και είδαμε τα χειρότερα, αποφασίσαμε να μοιραστούμε μαζί σας τις εμπειρίες μας και να σας βοηθήσουμε να φτιάξετε ένα απολύτως αποτυχημένο Web Site.
Τώρα αν εσείς για οποιοδήποτε λόγο επιμένετε στην επιτυχία, απλώς αποφύγετε πάση θυσία όσα ακολουθούν.
1)Βαφτίστε το Site σας με το πλέον άσχετο όνομα:
Φαντάζεστε την έκπληξη που θα αισθανθούν οι επισκέπτες του http://www.poetry.gr αν ανακαλύψουν ότι πρόκειται για το Site ενός κρεοπωλείου;
(Μην ψάξετε. Δεν υπάρχει τέτοιο site. Για ποιους μας περάσατε; Δεν θίγουμε υπολήψεις εμείς.)
Τώρα βέβαια, αν το πλασάρετε σωστά, ίσως και να κάνει τέτοια εντύπωση που να σας θυμούνται περισσότεροι και ευκολότερα.
Άβυσσος η ψυχή του χρήστη!
2)Χρησιμοποιήστε ένα τεράστιο και αλλοπρόσαλλο URL.
Πώς θα σας φαινόταν κάτι σαν το http://www.121~110+jhe987654sfd=-50g-0sfj.com ;
Σας εγγυόμαστε ότι κανείς δεν θα το θυμηθεί (όχι, ούτε ο φίλος σας που διαθέτει φωτογραφική μνήμη) ούτε κανείς θα μπει στον κόπο να το γράψει (και να το κάνει δηλαδή, πόσες πιθανότητες έχει να το γράψει σωστά;)· πόσο μάλλον να το πει και σε άλλους;
Μπορείτε να είστε ήσυχοι.
Δεν θα σας επισκεφθεί κανείς.
3)Φορτώστε τις σελίδες σας με όσες περισσότερες φωτογραφίες και animations μπορείτε.
Για να έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα, απαιτούνται το λιγότερο 5 φωτογραφίες σε κάθε σελίδα (εννοείται τουλάχιστον 1MB η κάθε μία) κι άλλα τόσα animations.
Ε, με μια κανονική προς αργή σύνδεση, να μη χρειάζεται καμιά ώρα για να κατέβει η σελίδα;
Λίγο είναι;
Στην εξαιρετικά απίθανη περίπτωση που βρεθεί άνθρωπος να δει έστω και δύο σελίδες, τα παρακάτω ενδέχεται να συμβαίνουν:
Πρόκειται για κάποιον δύσμοιρο που βρίσκεται φυλακισμένος σε ένα δωμάτιο όπου το μόνο που επιτρέπεται να κάνει είναι να σερφάρει στο Internet ΚΑΙ (προσέξτε το) έχετε το μοναδικό Web Site στον κόσμο.
Έχει λόγους να θέλει να μάθει σε ποιο σημείο εξαντλείται η υπομονή του.
Του είπανε ότι «το καλό πράγμα αργεί να γίνει» (να κατέβει στην περίπτωσή μας).
Δεν ήξερε. Δεν ρώταγε;
Είναι απασχολημένος με κάτι άλλο και ξέχασε τον υπολογιστή αναμμένο.
Κάτι σαν αυτούς που έχουν μηχανάκια της AGB.
?????? Είπαμε. Άβυσσος η ψυχή του χρήστη.
4)Μην ανανεώστε τις πληροφορίες που δίνετε πριν περάσουν τουλάχιστον 2 χρόνια.
Ποιος σας είπε ότι ο χρήστης επιθυμεί να μαθαίνει συνεχώς κάτι νέο από σας;
Δώστε του το χρόνο να εμπεδώσει τα παλιά και ταυτόχρονα να επισκεφθεί και τα υπόλοιπα Sites του Web. Επανεξετάζοντας το θέμα, μήπως να περιμένατε 5 χρόνια;
Είναι λίγο μεγάλο το Web.
Ε, τώρα αν μετά από 5 χρόνια εξακολουθεί να σας επισκέπτεται για να μάθει νέα σας, η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά.
5)Αφήστε το Web Site σας «Υπό Κατασκευή» για πολύ καιρό.
Κατανοούμε την εύλογη απορία σας «για πόσο καιρό;».
Ως γνωστόν, ο χρόνος είναι σχετικός. (Και χρήμα, αλλά δεν μας ενδιαφέρει εδώ.)
Στη γη, που ο χρόνος κυλάει γρήγορα, θα χρειαζόσασταν ένα χρόνο.
Στο διάστημα, που κυλά πιο αργά, ας πούμε τρία.
Στον κυβερνοχώρο, φτάνει ένα τρίμηνο· όχι για να μην σας επισκεφθούν ποτέ (όποτε και αν κατασκευαστεί το site) αλλά για να χάσετε τους περισσότερους πελάτες σας.
Για πιο σίγουρα αποτελέσματα, αυτούς τους τρεις μήνες διαφημίστε το νέο σας (ανύπαρκτο) Site ΠΑΝΤΟΥ.
Επιβάλλεται να είναι έκδηλος ο ενθουσιασμός σας για το νέο σας δημιούργημα και η διαφήμιση να προδιαθέτει απαραίτητα για κάτι εξαιρετικά ενδιαφέρον, πρωτοποριακό και χρήσιμο.
Καλού, κακού, αυτές τις μέρες, μη σηκώνετε τηλέφωνα.
6)Μπερδέψτε τους επισκέπτες.
Για αρχή, οι τίτλοι των ενοτήτων που περιλαμβάνει το Site σας, δεν πρέπει να αποκαλύπτουν το παραμικρό για το περιεχόμενό αυτών.
Με ποιο δικαίωμα στερείτε το σασπένς από το χρήστη;
Αιφνιδιάστε τον.
Αντικειμενικός σκοπός σας είναι να μην του επιτρέψετε να βρει αυτό που θέλει εκτός κι αν ψάξει όλο το Site.
Γιατί να χάσει την ευκαιρία να μάθει πράγματα που ούτε ήθελε ούτε σκόπευε να μάθει;
Άλλωστε πώς μπορεί να ήξερε ότι δεν ήθελε να τα μάθει αφού δεν γνώριζε την ύπαρξή τους;
7)Αναπτύξτε σε βάθος τις απόψεις σας.
Χρησιμοποιείστε όσο μεγαλύτερα κείμενα μπορείτε και μάλιστα στην ίδια σελίδα.
Γιατί να αναγκάζετε τον κόσμο να αλλάζει συνεχώς σελίδες; έτσι κι αλλιώς αυτά που λέτε είναι τόσο ενδιαφέροντα που δεν θα μπορέσει να σταματήσει πριν μάθει τα πάντα.
Αν βρεθεί κανείς να το διαβάσει ολόκληρο (λέμε τώρα), δεν υπάρχει η παραμικρή πιθανότητα να σας ξαναενοχλήσει.
Στην καλύτερη περίπτωση θα βάλει σκοπό της ζωής του να προφυλάξει άλλους ανυποψίαστους χρήστες προειδοποιώντας τους να μείνουν μακριά σας.
Cool Μην απαντάτε στα e-mail που λαμβάνετε.
Εάν έχετε κάνει κάποια από τα παραπάνω και όμως εξακολουθείτε να λαμβάνετε e-mail (εξαιρούνται οι περιπτώσεις αγανακτισμένων που διαμαρτύρονται), τότε προς Θεού μην τους δώσετε καμία σημασία.
Συνιστάται να μην τα διαβάσετε καν.
Πάντως ό,τι κι αν κάνετε, μην απαντήσετε.
Αν καταλάβουν ότι ασχολείστε μαζί τους, δεν θα μπορείτε να απαλλαγείτε από την παρουσία τους.
Το καλύτερο δε που μπορείτε να κάνετε είναι να δίνετε μια ανενεργή ηλεκτρονική διεύθυνση.
Όχι τίποτα άλλο, αλλά ποιος θα κάθεται να τα σβήνει.
Όσο γι’ αυτούς που θα έχουν το θράσος (την τόλμη, την αφέλεια) να επιδιώξουν να επικοινωνήσουν μαζί σας, θα λάβουν το μήνυμα ότι αυτό είναι αδύνατον.
9)Γράψτε τα πάντα στα κινέζικα.
Βέβαια αν απευθύνεστε σε Κινέζους ή ανθρώπους που τυχαίνει να ομιλούν την κινεζική, τότε υπάρχει πρόβλημα.
Μήπως τα Ιερογλυφικά, η Γραμμική Β΄ ή τα Ιδεογράμματα να αποτελούν καλύτερη επιλογή;
Ίσως αν λέγατε τα πάντα με εικόνες (1 εικόνα ισοδυναμεί με 1000 λέξεις) και δη αφηρημένης τέχνης;
Όχι, αυτό δεν το έχουμε συναντήσει (ακόμα) πουθενά στο web, αλλά δεν είναι απαραίτητο να μιμηθείτε τους άλλους.
Να είστε δημιουργικοί.
Εμείς κάνουμε την αρχή.
10)Κάντε όλα τα παραπάνω….
… και ό,τι άλλο σας φωτίσει ο Θεός.
Μην αφήσετε κανέναν να σας ξεφύγει.
Είστε αποφασισμένοι να αποτύχετε και δεν πρέπει να διστάσετε μπροστά σε τίποτα.
Οι θερμότερες ευχές μας σας συνοδεύουν.
- ΑΡΧΙΚΗ
- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
- _Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ
- _ΥΓΕΙΑ
- _ΑΝΑΠΗΡΙΑ
- _ΚΟΣΜΟΣ
- _ΕΛΛΑΔΑ
- _ΝΕΑ
- _ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
- LIFESTYLE
- _ΣΟΟΥ ΜΠΙΖ
- _SHOWBIZ
- _VIDEO
- _ΜΟΔΑ
- _ΟΜΟΡΦΙΑ
- _ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
- _ΖΩΔΙΑ
- ΘΕΜΑΤΑ
- _ΑΘΛΗΤΙΚΑ
- _ΔΙΑΦΟΡΑ
- _HUMOR
- _ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
- _ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
- _ΠΑΡΑΞΕΝΑ
- _ΓΙΟΡΤΕΣ
- Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ
- ΑΡΧΕΙΑ
- _ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
- _FACEBOOK
- _TWITTER
- _YOUTUBE
0 Σχόλια