Σε ρόλο ξεναγού οι μαθητές της πρώτης τάξης του 5ου Γυμνασίου Ηλιούπολης.
Ξενάγησαν στην Ακρόπολη, χθες το πρωί, μαθητές του Ειδικού Γυμνασίου - Λυκείου Αθηνών.
Και τα κατάφεραν και με το παραπάνω τα «πρωτάκια» του 5ου Γυμνασίου, μια και το είχαν πάρει πολύ ζεστά το θέμα, αφού για να ανταποκριθούν στα καθήκοντά τους είχαν προηγηθεί ώρες ......
σκληρής μελέτης για πολλές μέρες!
«Τα παιδιά εργάστηκαν με μεράκι, δούλεψαν και εκτός διδακτικών ωρών.
Είχαμε έρθει και εδώ στην Ακρόπολη για να κάνουν πρόβα», είπε στην «Ε» η
φιλόλογος του 5ου Γυμνασίου Ιωάννα Καλαμαρά, τονίζοντας ότι «όταν τους το πρότεινα, δεν υπήρχε ούτε ένας μαθητής και από τα δύο τμήματα της πρώτης γυμνασίου που να μην ενθουσιάστηκε με την ιδέα, ούτε ένας που να μην ήθελε να συμμετάσχει, αν και ήξεραν ότι η συμμετοχή τους δεν επηρεάζει τη βαθμολογία τους στα μαθήματα».
Τα «πρωτάκια» του 5ου Γυμνασίου χρειάστηκε να διαβάσουν όλες τις πληροφορίες που διατίθενται για την Ακρόπολη στην ιστοσελίδα του υπουργείου Παιδείας, από όπου άντλησαν τα στοιχεία για την τετρασέλιδη παρουσίασή τους, η υπογραφή της οποίας ανήκει σε όλους τους μαθητές, αφού πρόκειται για ομαδική εργασία.
Με οδηγό τους την παρουσίασή τους ξεναγούσαν τα παιδιά σε ό,τι σημαντικότερο έχει να επιδείξει η χώρα μας πολιτισμικά.
Μπορεί η παρουσίασή τους να μην ήταν πολυσέλιδη, αλλά ήταν περιεκτικότατη!
Ξεκινούσε με το ιστορικό του χώρου και ακολουθούσε η παρουσίαση της εισόδου της Ακροπόλεως, τα Προπύλαια, του Αγάλματος της Αθηνάς Προμάχου και του Ερέχθειου και βέβαια του Παρθενώνα.
«Τέτοιες πρωτοβουλίες δεν έχουν μόνο επιμορφωτικό χαρακτήρα, αλλά είναι και ένας τρόπος προσέγγισης και κοινωνικοποίησης τόσο για τα παιδιά με κινητικά προβλήματα όσο και για τα παιδιά που δεν αντιμετωπίζουν ανάλογο πρόβλημα. Συνειδητοποιούμε ότι όλοι μπορούμε να συνυπάρξουμε αρκεί να υπάρχει διάθεση. Οι μαθητές του 5ου Γυμνασίου μάς είχαν επισκεφτεί και τα παιδιά είχαν κάνει τόσο καλή παρέα», είπε στην «Ε» η Κωνσταντίνα Κολιζέρα, φιλόλογος του Ειδικού Γυμνασίου - Λυκείου.
Ωστόσο, «δεν υπάρχουν υποδομές για άτομα με κινητικά προβλήματα.
Δεν ήρθαν όλοι οι μαθητές, αφού υπάρχει μόνο ένας ανελκυστήρας εδώ στην Ακρόπολη.
Κάθε παιδί χρειάζεται 5 λεπτά για να ανέβει και 5 για να κατέβει και μια και ο χρόνος μας είναι περιορισμένος, ήρθαν μόνο 21 παιδιά», είπε στην «Ε» ο πρόεδρος του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του Ειδικού Γυμνασίου - Λυκείου Μανώλης Δατσέρης.
Τόνισε, μάλιστα, ότι «επιβάλλεται να φτιάξουν και μια ξύλινη επίστρωση για να μπορούν να μετακινούνται τα άτομα με αναπηρία στον χώρο.
Στην Κνωσσό έχει γίνει, δεν μπορεί να γίνει στην Ακρόπολη;».
ENET
Ξενάγησαν στην Ακρόπολη, χθες το πρωί, μαθητές του Ειδικού Γυμνασίου - Λυκείου Αθηνών.
Και τα κατάφεραν και με το παραπάνω τα «πρωτάκια» του 5ου Γυμνασίου, μια και το είχαν πάρει πολύ ζεστά το θέμα, αφού για να ανταποκριθούν στα καθήκοντά τους είχαν προηγηθεί ώρες ......
σκληρής μελέτης για πολλές μέρες!
«Τα παιδιά εργάστηκαν με μεράκι, δούλεψαν και εκτός διδακτικών ωρών.
Είχαμε έρθει και εδώ στην Ακρόπολη για να κάνουν πρόβα», είπε στην «Ε» η
φιλόλογος του 5ου Γυμνασίου Ιωάννα Καλαμαρά, τονίζοντας ότι «όταν τους το πρότεινα, δεν υπήρχε ούτε ένας μαθητής και από τα δύο τμήματα της πρώτης γυμνασίου που να μην ενθουσιάστηκε με την ιδέα, ούτε ένας που να μην ήθελε να συμμετάσχει, αν και ήξεραν ότι η συμμετοχή τους δεν επηρεάζει τη βαθμολογία τους στα μαθήματα».
Τα «πρωτάκια» του 5ου Γυμνασίου χρειάστηκε να διαβάσουν όλες τις πληροφορίες που διατίθενται για την Ακρόπολη στην ιστοσελίδα του υπουργείου Παιδείας, από όπου άντλησαν τα στοιχεία για την τετρασέλιδη παρουσίασή τους, η υπογραφή της οποίας ανήκει σε όλους τους μαθητές, αφού πρόκειται για ομαδική εργασία.
Με οδηγό τους την παρουσίασή τους ξεναγούσαν τα παιδιά σε ό,τι σημαντικότερο έχει να επιδείξει η χώρα μας πολιτισμικά.
Μπορεί η παρουσίασή τους να μην ήταν πολυσέλιδη, αλλά ήταν περιεκτικότατη!
Ξεκινούσε με το ιστορικό του χώρου και ακολουθούσε η παρουσίαση της εισόδου της Ακροπόλεως, τα Προπύλαια, του Αγάλματος της Αθηνάς Προμάχου και του Ερέχθειου και βέβαια του Παρθενώνα.
«Τέτοιες πρωτοβουλίες δεν έχουν μόνο επιμορφωτικό χαρακτήρα, αλλά είναι και ένας τρόπος προσέγγισης και κοινωνικοποίησης τόσο για τα παιδιά με κινητικά προβλήματα όσο και για τα παιδιά που δεν αντιμετωπίζουν ανάλογο πρόβλημα. Συνειδητοποιούμε ότι όλοι μπορούμε να συνυπάρξουμε αρκεί να υπάρχει διάθεση. Οι μαθητές του 5ου Γυμνασίου μάς είχαν επισκεφτεί και τα παιδιά είχαν κάνει τόσο καλή παρέα», είπε στην «Ε» η Κωνσταντίνα Κολιζέρα, φιλόλογος του Ειδικού Γυμνασίου - Λυκείου.
Ωστόσο, «δεν υπάρχουν υποδομές για άτομα με κινητικά προβλήματα.
Δεν ήρθαν όλοι οι μαθητές, αφού υπάρχει μόνο ένας ανελκυστήρας εδώ στην Ακρόπολη.
Κάθε παιδί χρειάζεται 5 λεπτά για να ανέβει και 5 για να κατέβει και μια και ο χρόνος μας είναι περιορισμένος, ήρθαν μόνο 21 παιδιά», είπε στην «Ε» ο πρόεδρος του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του Ειδικού Γυμνασίου - Λυκείου Μανώλης Δατσέρης.
Τόνισε, μάλιστα, ότι «επιβάλλεται να φτιάξουν και μια ξύλινη επίστρωση για να μπορούν να μετακινούνται τα άτομα με αναπηρία στον χώρο.
Στην Κνωσσό έχει γίνει, δεν μπορεί να γίνει στην Ακρόπολη;».
ENET
0 Σχόλια