Ψήφο στο .."γλυκό βραστό" συνεχίζουν να δίνουν οι Έλληνες, ακόμα κι αν, εδω΄και αρκετά χρόνια, η νεολαία έχει περάσει στην "εποχή του φρέντο".
Σύμφωνα με την κλαδική μελέτη με θέμα "Καφές - αλυσίδες cafe" που κυκλοφόρησε από τη Διεύθυνση Οικονομικών Μελετών της ICAP Group, όσον αφορά στα είδη καφέ, ο πιο δημοφιλής αναδεικνύεται ο ελληνικός, ο οποίος μάλιστα - με στοιχεία του 2008 - καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος της αγοράς, δηλαδή περίπου 50%.
Σημαντικά ενισχυμένη είναι η συμμετοχή του καφέ φίλτρου/espresso, ο οποίος απέσπασε συνολικά το 26% της συνολικής κατανάλωσης την ίδια χρονιά, ενώ ακολουθεί ο στιγμιαίος καφές με μερίδιο της τάξεως του 23%.
Γενικότερα αν και με χαμηλά ποσοστά αύξησης, η συνολική κατανάλωση καφέ στη χώρα μας σε μία 15ετία παρουσιάζει ανοδική.
Την περίοδο 1993-2008, συγκεκριμένα, η συνολική εγχώρια κατανάλωση καφέ εμφάνισε ανοδική τάση, καταγράφοντας μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης 1,75%.
ΕΤ
- ΑΡΧΙΚΗ
- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
- _Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ
- _ΥΓΕΙΑ
- _ΑΝΑΠΗΡΙΑ
- _ΚΟΣΜΟΣ
- _ΕΛΛΑΔΑ
- _ΝΕΑ
- _ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
- LIFESTYLE
- _ΣΟΟΥ ΜΠΙΖ
- _SHOWBIZ
- _VIDEO
- _ΜΟΔΑ
- _ΟΜΟΡΦΙΑ
- _ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
- _ΖΩΔΙΑ
- ΘΕΜΑΤΑ
- _ΑΘΛΗΤΙΚΑ
- _ΔΙΑΦΟΡΑ
- _HUMOR
- _ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
- _ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
- _ΠΑΡΑΞΕΝΑ
- _ΓΙΟΡΤΕΣ
- Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ
- ΑΡΧΕΙΑ
- _ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
- _FACEBOOK
- _TWITTER
- _YOUTUBE
0 Σχόλια