Τα Blogs σταδιακά αναδεικνύονται σε ένα μέσο μαζικής ενημέρωσης, το οποίο αξιοποιούν οι πολίτες προκειμένου να ενημερωθούν, ενώ την ίδια στιγμή μειώνεται η επιρροή των παραδοσιακών μέσων, όπως η τηλεόραση και οι εφημερίδες.
Πρόκειται για ένα από τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε από την εταιρία δημοσκοπήσεων Interview, στο πλαίσιο των μετρήσεων του δείκτη επιχειρηματικών προσδοκιών Northern Greece Business Index 500 (NGBI 500)
Όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα της έρευνας, το 77% των ερωτώμενων απαντά πως επισκέπτεται τα Blogs για την
καθημερινή του ενημέρωση, ενώ μόλις το 23% απαντά αρνητικά. Η περαιτέρω ανάλυση της παραπάνω ερώτησης καταδεικνύει πως το 56% επισκέπτεται πολλές φορές την ημέρα Blogs με ειδησεογραφική θεματολογία, το 23% μία φορά την ημέρα, το 17% δύο-τρεις φορές την εβδομάδα, το 3% δύο-τρεις φορές το μήνα και μόνο το 1% σπανιότερα. Όσον αφορά στο κρίσιμο ζήτημα της αξιοπιστίας, το 71% θεωρεί την ενημέρωση, που λαμβάνει από τα Blogs ως πολύ-αρκετά αξιόπιστη και το 22% λίγο-καθόλου αξιόπιστη. Το ερώτημα, που αναδεικνύει την αυξανόμενη επιρροή των Blogs είναι η αξιοπιστία τους, σε σχέση με τα άλλα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Έτσι το 47% εκτιμά ότι τα blogs είναι το πιο αξιόπιστο μέσο, το 27% οι εφημερίδες και το 18% θεωρεί ότι κανένα μέσο δεν είναι αξιόπιστο. Εντύπωση προκαλεί το γεγονός πως μόλις το 5% απαντά υπέρ της αξιοπιστίας του ραδιόφωνου, ενώ ακόμη χειρότερη είναι η επίδοση της τηλεόρασης με μόνο 1%. Τα Blogs αναδεικνύονται «νικητές» και στο ζήτημα της αμεσότητας στην πληροφόρηση, καθώς το 74% των ερωτηθέντων τους δίνει «ψήφο εμπιστοσύνης» σε αυτό το ερώτημα, το 12% συνηγορεί υπέρ της τηλεόρασης, το 11% υπέρ του ραδιοφώνου και το 2% υπέρ των εφημερίδων. Εξαιρετικά ενδιαφέρουσες είναι οι απαντήσεις στο ερώτημα για το μέσο, στο οποίο τα Blogs προκαλούν τη μεγαλύτερη «ζημιά» με την ύπαρξη και λειτουργία τους. Το 50% θεωρεί πως οι εφημερίδες υφίστανται τις μεγαλύτερες απώλειες από τα Blogs,το 25% η τηλεόραση, το 5% το ραδιόφωνο και το 19% λέει ότι σε κανέναν δεν προκαλούν ζημιά. Η σταδιακή άνοδος των Blogs αποδεικνύεται, καθώς το 69% απαντά πως το τελευταίο χρονικό διάστημα κερδίζουν περισσότερο από το χρόνο τους για ενημερωτικούς λόγους, το 27% τον ίδιο χρόνο και μόνο το 4% λιγότερο.
καθημερινή του ενημέρωση, ενώ μόλις το 23% απαντά αρνητικά. Η περαιτέρω ανάλυση της παραπάνω ερώτησης καταδεικνύει πως το 56% επισκέπτεται πολλές φορές την ημέρα Blogs με ειδησεογραφική θεματολογία, το 23% μία φορά την ημέρα, το 17% δύο-τρεις φορές την εβδομάδα, το 3% δύο-τρεις φορές το μήνα και μόνο το 1% σπανιότερα. Όσον αφορά στο κρίσιμο ζήτημα της αξιοπιστίας, το 71% θεωρεί την ενημέρωση, που λαμβάνει από τα Blogs ως πολύ-αρκετά αξιόπιστη και το 22% λίγο-καθόλου αξιόπιστη. Το ερώτημα, που αναδεικνύει την αυξανόμενη επιρροή των Blogs είναι η αξιοπιστία τους, σε σχέση με τα άλλα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Έτσι το 47% εκτιμά ότι τα blogs είναι το πιο αξιόπιστο μέσο, το 27% οι εφημερίδες και το 18% θεωρεί ότι κανένα μέσο δεν είναι αξιόπιστο. Εντύπωση προκαλεί το γεγονός πως μόλις το 5% απαντά υπέρ της αξιοπιστίας του ραδιόφωνου, ενώ ακόμη χειρότερη είναι η επίδοση της τηλεόρασης με μόνο 1%. Τα Blogs αναδεικνύονται «νικητές» και στο ζήτημα της αμεσότητας στην πληροφόρηση, καθώς το 74% των ερωτηθέντων τους δίνει «ψήφο εμπιστοσύνης» σε αυτό το ερώτημα, το 12% συνηγορεί υπέρ της τηλεόρασης, το 11% υπέρ του ραδιοφώνου και το 2% υπέρ των εφημερίδων. Εξαιρετικά ενδιαφέρουσες είναι οι απαντήσεις στο ερώτημα για το μέσο, στο οποίο τα Blogs προκαλούν τη μεγαλύτερη «ζημιά» με την ύπαρξη και λειτουργία τους. Το 50% θεωρεί πως οι εφημερίδες υφίστανται τις μεγαλύτερες απώλειες από τα Blogs,το 25% η τηλεόραση, το 5% το ραδιόφωνο και το 19% λέει ότι σε κανέναν δεν προκαλούν ζημιά. Η σταδιακή άνοδος των Blogs αποδεικνύεται, καθώς το 69% απαντά πως το τελευταίο χρονικό διάστημα κερδίζουν περισσότερο από το χρόνο τους για ενημερωτικούς λόγους, το 27% τον ίδιο χρόνο και μόνο το 4% λιγότερο.
0 Σχόλια