Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ►

Το πρώτο e-shop για ΑμεΑ στη Θεσσαλονίκη.

>Ξεκίνησε τη λειτουργία του το πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα φιλικό προς ΑμεΑ και ιδιαίτερα για άτομα με οπτική αναπηρία.
Το www.cretasense.com εμπορεύεται φυσικά καλλυντικά, καθώς και πληθώρα κρητικών παραδοσιακών και βιολογικών προϊόντων.
"Η διαφορά της ιστοσελίδας αυτής, σε σχέση με τα υπόλοιπα e-shops, είναι η ευκολία με την οποία μπορούν να περιηγηθούν τα ΑμεΑ και ιδιαίτερα οι άνθρωποι με οπτική αναπηρία, προκειμένου να πραγματοποιήσουν ηλεκτρονικά τις αγορές τους. Η σχεδίαση του site είναι τέτοια που ακολουθεί όλα τα διεθνώς καθιερωμένα πρότυπα που εξασφαλίζουν την προσβασιμότητα και χρηστικότητα. Με αυτόν τον τρόπο δίνεται η δυνατότητα σε όλους τους καταναλωτές, ακόμη και αν βρίσκονται μακριά από το κατάστημά μας, να κάνουν τις αγορές τους, ενώ ταυτόχρονα τα ΑμεΑ καταλαβαίνουν απόλυτα τι ακριβώς "κοιτάζουν.
Όλη η φιλοσοφία του e-shop και του καταστήματος κινείται γύρω από τη λογική τού να γίνει η ζωή των ΑμεΑ πιο εύκολη.
Παραδείγματος χάρη, το κείμενο και το φόντο έχουν αρκετή αντίθεση για να είναι ευδιάκριτα στο χρήστη, ενώ τα links μορφοποιήθηκαν κατάλληλα, έτσι ώστε να είναι αντιληπτά από άτομα με αχρωματοψία.
Ταυτόχρονα, κατά την ανάγνωση, εμφανίζεται πρώτα το περιεχόμενο της κάθε σελίδας και μετά τα μενού επιλογών.
Τα άτομα με αναπηρία έχουν το δικαίωμα στην αυτόνομη ζωή και στην πλήρη συμμετοχή στην κοινωνία.
Η δική μας προσπάθεια, λοιπόν προσανατολίζεται στο να προσφέρει και στα ΑμεΑ την ελευθερία και να εξασφαλίσει την εύκολη πρόσβαση στην αγορά.
Δεν είναι τυχαίο που άτομα με οπτική αναπηρία έρχονται ακόμα και να κάνουν τη βόλτα τους στο κατάστημα, χωρίς να αγοράσουν κάποιο προϊόν, απλά για να "διαβάσουν" τις επιγραφές. Με αυτό τον τρόπο αισθάνονται και ισότιμα μέλη της κοινωνίας" αναφέρει ο κ. Αντρέας Καραγιάννης, ιδιοκτήτης του καταστήματος "Creta Sense" στη Θεσσαλονίκη - ειδικά διαμορφωμένο για ΑμεΑ -, τα προϊόντα του οποίου πωλούνται και στο νέο διαδικτυακό τόπο.
Τα "ευανάγνωστα προϊόντα"
Σε όλα τα προϊόντα που διαθέτει το κατάστημα έχουν τοποθετηθεί ετικέτες σε γραφή Braille (γραφή τυφλών), ώστε να είναι σε θέση να διαβάζουν τα στοιχεία εκείνα που είναι απαραίτητα για να το αγοράσουν.
Θα υπάρχουν ακόμη βοηθητικά ηχητικά συστήματα, ώστε, ακουμπώντας ο πελάτης το προϊόν, να αναπαράγεται φωνητικό μήνυμα το οποίο θα τον πληροφορεί για την ακριβή θέση του στο κατάστημα.

ΣΧΟΛΙΑ

0 Σχόλια